- נעים בכביש
- מרווח
- מחיר תחרותי
"הדגם שהוצג ב-2015 משופר מכל הבחינות. רכישה מומלצת"
עיצוב ותדמית: |
|
||
מותג מיצובישי נהנה מהילת שטח קרבי. ההילה הזאת עוטפת (במקצת) את אאוטלנדר וזה כמובן יתרון. עד שנת 2015 סבל אאוטלנדר מעיצוב די מגושם ולא סקסי. בשנת 2015 הוצג הדור החדש (מתיחת פנים) - נראה הרבה יותר דינמי, ספורטיבי ומושך (למרות שהמימדים אפילו צמחו ביחס לעבר). |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
מיצובישי אאוטלנדר השתפר בכל האספקטים - נוחות נסיעה, מרחב פנימי, רמת גימור ואבזור. יתרונו הבולט של ההאוטלנדר על ג'יפונים מתחרים הוא באופציה ל-7 מקומות ישיבה. צריך לקחת בחשבון שהשורה השלישית תתאים בעיקר לילדים ותבוא על חשבון רוב נפח תא המטען. בספטמבר 2018 החל שיווק מיצובישי אאוטלנדר לאחר מתיחת פנים. העדכון כולל כיול מתלים חדש, שיפור לבידוד הרעשים ושדרוג לאבזור המותרות ובעיקר הבטיחות. מפברואר 2019 נוספה רמת גימור 'אינטנס', הבסיסית, גם בגרסת 4X4. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מיצובישי אאוטלנדר מוצעת בגרסאות רבות המתפרשות על פני טווח מחירים נרחב. הזולה בהיצע, ובפער ניכר, היא מהדורת הנעה קדמית עם גיר ידני ומנוע 2.0 ליטר בנזין (150 כ"ס). זוהי חבילה ייחודית, שלא תתאים לכל אחד. האאוטלנדר היקרה ביותר מצוידת בהנעה כפולה, תיבה אוטומטית ומנוע דיזל בנפח 2.2 ליטר (גם כן 150 כ"ס, אבל הרבה יותר מומנט). הגרסה הפופולארית היא 2.0 ליטר בנזין, גיר רציף והנעה קדמית - הביצועים בסדר גמור. אאוטלנדר משנת 2015 ואילך מצויד בתיבת הילוכים רציפה דור 2 משופרת שגם תורמת לתחושה (פחות תחושת מריחה) וגם לחיסכון בדלק. מיצובישי אאוטלנדר, צריכת דלק אמיתית - 10-11 ק"מ לליטר. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
גם בגרסת ה-4X4, יכולת השטח של האאוטלנדר מוגבלת מאוד. אם כך עדיף לוותר מראש ולקנות את מהדורת ההנעה הקדמית. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מיצובישי אאוטלנדר מקוטלגת כג'יפון, אבל משתלמת יותר למי שצריך מיניוואן קומפקטי. הגרסה שתספק את מרב התמורה למחיר היא זו שמצוידת ב-7 מושבים, הנעה קדמית ומנוע בנזין. |
יש כאן דיל מעניין. מיצובישי אאוטלנדר מציע שימושיות של מיניוואן עם ניחוח של ג'יפון במחיר תחרותי. עבר מתיחת פנים מקיפה בשנת 2015 והשתפר בכל מובן.
בספטמבר 2018 החל שיווק אאוטלנדר לאחר מתיחת פנים. העדכון כולל כיול מתלים חדש, שיפור לבידוד הרעשים ושדרוג לאבזור המותרות ובעיקר הבטיחות. אין שינוי ליחידת הכוח, ועדכון העיצוב החיצוני זניח.
שם גרסה: | 2.0 ל', 7 מושבים, 2X4, אינסייט |
מחיר: | 169,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 7 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,998 סמ"ק |
הספק מירבי: | 150 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 19.9 קג"מ ב- 4,100 סל"ד |
מהירות מירבית: | 190 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 12.4 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 15.9 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 10.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 466.0 ס"מ |
רוחב: | 180.0 ס"מ |
גובה: | 168.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 267.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,420 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/70/16 |
נפח תא מטען: | 477 ליטרים, בקיפול מושבים: 913 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה Connected Car (התקנה מקומית), בעלת מסך מגע צבעוני בגודל 7 אינץ' הכוללת בלוטות', ניווט ומצלמת רוורס, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, כניסות USB ו-AUX, בלוטות' בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג מאחור, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, העברת הילוכים מגלגל ההגה, חיישני גשם, חיישני תאורה, בלם יד חשמלי (כולל אפשרות לנעילת בלמים בעצירה) בטיחות: בלימת אוטונומית בחירום (עד 80 קמ"ש בזיהוי רכב ועד 65 בזיהוי הולך רגל), תאורה אדפטיבית, התרעת סטייה מנתיב. מחוץ לרכב: תאורת יום, מראות מתקפלות, שמשות כהות מאחור, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"מיצובישי אאוטלנדר 2013-2021"