מיצובישי אאוטלנדר - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"אוחז בקלפים הנכונים להחזיר את דגם הדגל של מיצובישי לפסגה"

יואב קווה יואב קווה
 
מיצובישי אאוטלנדר,
ציון מסכם (מתוך 5)
4.0

יתרונות
  • נוכחות
  • אבזור
  • תדמית
  • אבזור בטיחות
  • צריכת דלק
חסרונות
מיצובישי אאוטלנדר החדש
מיצובישי אאוטלנדר החדש
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר 2021
מיצובישי אאוטלנדר 2021
מיצובישי אאוטלנדר שורה שלישי
מיצובישי אאוטלנדר שורה שלישי
מיצובישי אאוטלנדר מושב אחורי
מיצובישי אאוטלנדר מושב אחורי
מיצובישי אאוטלנדר תא נוסעים
מיצובישי אאוטלנדר תא נוסעים
מיצובישי אאוטלנדר בשטח
מיצובישי אאוטלנדר בשטח
מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק
מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק
מיצובישי אאוטלנדר מאחור
מיצובישי אאוטלנדר מאחור
 
 

מיצובישי אאוטלנדר - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starone starhalf star

החזית אגרסיבית, רחבה ומאוד נאה. האחוריים כבדים והפרופיל מעט מגושם. ניתן לקטלג את המראה תחת "חן נרכש", אבל אין ספק שהמטרה של נוכחות וייחודיות הושגה בגדול. התדמית מצוינת.

נוחות ואבזור:

one starone starone starone starhalf star

הדור הרביעי בשושלת אאוטלנדר מבוסס על פלטפורמה CMF-CD של קונצרן רנו-ניסאן, שבין היתר תשרת גם את הדורות החדשים של ניסאן איקסטרייל, רנו קדג'אר, רנו קולאוס אינפיניטי QX50 ועוד שלל דגמי נוסעים. ביחס לקודמו הוא רחב משמעותית וזה עוזר ליצירת מרחב עדיף לנוסעים. הוא מעולה להובלת 5 נוסעים, אבל מתקשה במשימתו להובלת 7 על אף השיפור ביחס לדור היוצא. תא המטען גדול ושימושי מבעבר, ועדיין מצומצם בתפוסת מושבים מלאה.

יש 5 רמות גימור שאת פירוט תכולתן ניתן לקרוא כאן, שיחד עם עיצוב נאה, וחומרים טובים מציעים אווירה נהדרת.

נוחות הנסיעה סבירה בעיר, טובה בשיוט על אף שהוא נועל חישוקי 20 אינץ' מופרכים בגודל לרכב במחיר הזה.

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starzero star

מנוע 2.5 ליטר חדש עם 181 כ"ס מחליף מנוע 2.0 ליטר עם 150 כ”ס. יש גם תיבה רציפה חדשה שגם מדמה החלפת 8 הילוכים כאילו היתה תיבה פלנטארית מרובת הילוכים. ההנעה קדמית או כפולה, ויש גם בורר מצבי הנהיגה, 5 בגרסת הנעה קדמית ו-6 בהנעה כפולה.

זו אותה יחידת כוח שמשרתת את ניסאן אלטימה, וכאן היא מציעה ביצועים טובים ועדיפים על אלה של הדור הקודם, גם אם לא מסעירים. הכל עובד בצורה לינארית וחלקה. צריכת דלק אמיתית של מיצובישי אאוטלנדר: 10 ק"מ לליטר בממוצע.

יכולת שטח:

one starone starone starzero starzero star

מרווח הגחון שופר ב-2.3 ס"מ ל-21.3 ס"מ בגרסאות ההנעה הכפולה. מנגד זוויות הגישה והנטישה טובים פחות. זה אומר שתיאורטית אפשר להתקדם רחוק יותר כשהאספלט נגמר, אבל גם תוך סיכון גדול יותר לפגושים, ובמיוחד לקדמי. גם חישוקי הענק לא עוזרים, ורק רגישים יותר לצביטות של סלעים.

התנהגות כביש:

one starone starone starhalf starzero star

יכולות הכביש טובות כשהתחושה הכללית בוגרת ובטוחה.

תמורה לכסף:

one starone starone starone starhalf star

הוא טוב מקדמו, אבל זה קל בהתחשב בוותק של הדגם הפורש. המחירים יקרים יותר ומכניסים את אאוטלנדר למרכז הטבלה מול המתחרים הישירים. הוא מוצע בשפע של רמות גימור ובגרסאות הנעה קדמית וכפולה, כך שטווח המחירים רחב. התמורה טובה.

יואב, מה דעתך על מיצובישי אאוטלנדר ?

אאוטלנדר הוא רכב 7 מושבים הנמכר בישראל בכל הזמנים. זהו דור רביעי לדגם ומקודמו הוא לא ירש כלום וטוב שכך. כי קודמו היה נחות מכל מתחריו עם 7 מושבים, בעיקר כי הוא נשען על דגם מאוד וותיק שמקורו בדור השני, מ-2005. עכשיו זהו רכב אחר לגמרי, שגם ביצע קפיצה אדירה קדימה.


מיצובישי אאוטלנדר - מתחרות עיקריות:

MG EHS PHEV_01
MG EHS PHEV_01
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה
שברולט טרייל בלייזר
שברולט טרייל בלייזר
פורד קוגה
פורד קוגה
רנו קוליאוס
רנו קוליאוס
מיצובישי אקליפס קרוס
מיצובישי אקליפס קרוס
קיה נירו
קיה נירו
אופל גרנדלנד X
אופל גרנדלנד X
פורד אדג' ST
פורד אדג' ST
הונדה CR-V
הונדה CR-V
סיטרואן C5 איירקרוס
סיטרואן C5 איירקרוס
טויוטה ראב 4
טויוטה ראב 4
פיז'ו 3008
פיז'ו 3008
סובארו פורסטר
סובארו פורסטר
יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
ג'יפ קומפאס
ג'יפ קומפאס
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס
קיה סורנטו
קיה סורנטו
סיטרואן C4 פיקאסו
סיטרואן C4 פיקאסו
ניסאן איקסטרייל - צורה חדשה
ניסאן איקסטרייל - צורה חדשה
פולקסוואגן טיגואן רכב חדש
פולקסוואגן טיגואן רכב חדש
סקודה קודיאק רכב חדש
סקודה קודיאק רכב חדש
טויוטה C-HR צריכת דלק
טויוטה C-HR צריכת דלק
טויוטה פריוס פלוס חוות דעת
טויוטה פריוס פלוס חוות דעת
פיז'ו 5008 דגם חדש
פיז'ו 5008 דגם חדש
מבחן דרכים סיאט אטקה
מבחן דרכים סיאט אטקה
רנו קדג'אר
רנו קדג'אר
 
 

מיצובישי אאוטלנדר
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 2.5 ל', 7 מושבים, 2X4, פרמיום
מחיר: 199,900 שקל
שנת מודל: 2021
מס' דלתות: 5
מקומות ישיבה: 7

מנוע והילוכים:

הנעה: קדמית
תיבת הילוכים: אוטומטית - רציפה, 8 הילוכים
מנוע: בנזין, 4 בוכנות
נפח: 2,488 סמ"ק
הספק מירבי: 181 כ"ס ב-6,000 סל"ד
מומנט מירבי: 24.9 קג"מ ב- 3,600 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: - קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: - שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 11.5 ק"מ לליטר
צריכת דלק - אמיתית: 10.0 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 11
בקרת יציבות אלקטרונית: יש

מימדים:

אורך: 471.0 ס"מ
רוחב: 189.7 ס"מ
גובה: 174.8 ס"מ
בסיס גלגלים: 270.6 ס"מ
משקל עצמי: 1,670 ק"ג
מידות צמיגים: 255/45/20
נפח תא מטען: 160 ליטרים, בקיפול מושבים: 793 ליטרים

אבזור כלול במחיר הרכב:

מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 9 אינץ', קישוריות Apple CarPlay (אלחוטי), ו-Android Auto, דיבורית בלוטות', כניסות USB, שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס.

בתוך הרכב: לוח מחוונים מוקרן (12.3 אינץ'), בקרת שיוט אדפטיבית, מפתח חכם לפתיחה ותנעה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים למושב האחורי, תפעול חשמלי למושב הנהג, חימום למושבים הקדמיים, ריפוד עור סינטטי.

בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת "שטח מת", ניטור תנועה צולבת מאחור בנסיעה לאחור כולל בלימה, תאורה אדפטיבית, ניטור עייפות נהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

מחוץ לרכב: חלון גג פנורמי, תאורת לד היקפית, פנסי ערפל, מראות צד מחוממות ומתקפלות, חלונות אחוריים כהים, ספויילר גג, מסילות גג, חישוקים קלים.

.

0 תגובות ל"מיצובישי אאוטלנדר"

             
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

    שם*

    אימייל*

    טלפון*