- עיצוב
- אבזור
"לוקח את מיצובישי למחוזות חדשים."
עיצוב ותדמית: |
|
||
שתי משפטים על הזנב. 1. בניסיון להתלבש על אופנת הקרוסאובר-קופה ששוטפת את העולם, ברור שזה המקום בו המעציבים השקיעו את מירב זמנם. 2. ממבט הזנב, הוא נראה כמו גרסה מקוצרת של אאוטלנדר הגדול ממנו. התוצאה מלהיבה ומאוד מוצלחת. התדמית של מיצובישי טובה, כך שאקליפס קרוס רק הגיע וכבר מתיישב בבית חזק. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
מיצובישי באמת מתחה את גבולות הדמיון בסגמנט כשהיא ביססה את הדגם על פלטפורמת מיצובישי אאוטלנדר. בסיס הגלגלים זהה: 267 ס"מ, ושאר הממדים דומים עד זהים פרט לאורך הכללי שקצר ב-25 ס"מ. הוא יוצע בארבע רמות גימור שלכולן מערכת מולטימדיה מקורית עם צג מגע בגודל 7 אינץ', בקרת שיוט, בקרת אקלים, מושבים אחוריים מתכוונים, ומערכות בטיחות מתקדמות מקוריות כמו בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב ועוד. בנובמבר 2020 נוספה רמת גימור ('אקזקיוטיב'), ובכל רמות הגימור שודרגה מערכת המולטימדיה לצג מגע בגודל 9 אינץ' (7 בעבר). רמת 'אקזקיוטיב' החדשה מתמקמת בין רמת 'אינטנס' ל'אינסטייל' (מתוך 4 רמות גימור) ומוסיפה לרמת אינטנס בקרת אקלים מפוצלת (לעומת בקרת אקלים רגילה), עוד זוג רמקולים, מפתח חכם, בלם חניה חשמלי, תפעול הילוכים מההגה, ריפוד מבד מהודר יותר, חישוקי 18 אינץ' (במקום ברזל 16 אינץ') מראות מתקפלות חשמלית, בידוד מופר לשמשה הקדמית, ומעט קוסמטיקה חיצונית. היצע מערכות הבטיחות המתקדמות זהה ל'אינטנס' ומציע לצד שלל המערכות בלימה אוטונומית עד מהירות של 80 קמ“ש בזיהוי כלי רכב ו-65 קמ“ש בזיהוי הולכי רגל. רמת 'אינסטייל' ו'פרימיום' מציעות בלימה אוטונומית משוכללת יותר (עד 180 קמ"ש בזיהוי כלי רכב) ומוסיפות בקרת שיוט אדפטיבית. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
בשונה משני אחיו, לאקליפס קרוס מנוע חדש: טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר, 163 כ"ס בשילוב לתיבת הילוכים רציפה עם 8 הילוכים מחולקים מראש בניסיון לחקות תיבה אוטומטית פלנטרית "רגילה". |
|||
יכולת שטח: |
|
||
רק הגרסה המאובזרת והיקרה ביותר, 'אליט', מגיעה בהנעה כפולה. אבל עם מרווח גחון של 18.3 ס"מ מוטב להסתפק בשבילים בלבד. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הוא נראה טוב, מאובזר, ומציע מנוע חזק. אבל מחיר הגרסאות המאובזרות מעט יקר. רמות הגימור הזולות יותר מציעות תמורה עדיפה. |
למיצובישי שלושה דגמים על אותה פלטפורמה, ASX, אקליפס קרוס ואאוטלנדר. אקליפס קרוס הוא קרוסאובר שמתברג בין השניים האחרים, ולוקח את מיצובישי למחוזות מעוצבים ואופנתיים יותר.
שם גרסה: | 1.5 ל' טורבו, אוטו, אינסטייל |
מחיר: | 161,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,499 סמ"ק |
הספק מירבי: | 163 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 25.4 קג"מ ב- 2,400-4,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 200 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 14.1 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 440.5 ס"מ |
רוחב: | 180.5 ס"מ |
גובה: | 168.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 267.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,495 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/55/18 |
נפח תא מטען: | 341-448 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,122 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ', ומערכת הפעלה 'קונטקטד' של כלמוביל, חיבור USB, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: בקרת אקלים מפולת, בקרת שיוט אדפטיבית, ידיות להעברת ההילוכים מאחורי גלגל ההגה, מפתח חכם לפתחיה והתנעה, חיישני גשם, חיישני תאורה, הגה וידית הילוכים בציפוי עור. בטיחות: התרעת התנגשות מלפנים, בלימה אוטונומית בחירום (שפעילה עד 180 קמ"ש כולל זיהוי הולכי רגל שפעילה עד 65 קמ"ש), התרעה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית כולל מנגנון זחילה בפקקים, תאורה אדפטיבית וניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: חלון שמש בגג, תאורת יום לד, פנסי ערפל קדמיים, חלונות כהים מאחור, ספויילר גג, מסילות גג, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"מיצובישי אקליפס קרוס"