מיצובישי טרייטון (2015-2019) - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"יודע לעבוד אבל גם לפנק. שילוב מוצלח"

יואב קווה יואב קווה
 
מיצובישי טרייטון (2015-2019),
ציון מסכם (מתוך 5)
4.0

יתרונות
  • נוחות נסיעה וליטוש
  • מנוע בגרסת Dakar
  • בטיחות והתנהגות
  • יכולת שטח
חסרונות
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
מיצובישי טריטון
 
 

מיצובישי טרייטון (2015-2019) - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starone starzero star

קווי העיצוב של טרייטון דומים לאלה של מיצובישי האנטר קודמו, עם שמירה על קו ה-J שבחיבור בין הקבינה לארגז. אבל לא חסרים מרכיבים חדשים, כמו החזית המתוחה והדינמית כשהתוצאה הכללית היא מראה חסון ופחות מעוגל מזה של האנטר. גם עיצוב הפנים עודכן והמשטחים הישרים בהאנטר הוחלפו במעוגלים הממשיכים את העיצוב החיצוני של הטנדר. התדמית של שושלת הטנדרים של מיצובישי מצוינת.

נוחות ואבזור:

one starone starone starone starzero star

הממדים דומים להאנטר עם בסיס הגלגלים (300 ס"מ) זהה, וכך גם הרוחב והגובה. רק האורך בגרסת דקאר גדול יותר (ב-10 ס"מ). המרכב החדש קל מקודמו בכמה עשרות קילוגרמים, ועל אף שנותר הסידור של קפיצי עלים מאחור, אלה אורכים ב-12 ס"מ. זה עוזר להתמודד עם מטענים (עד 1,035 ק"ג בארגז) וגם עם נוחות הנסיעה. זה עדיין טנדר, אבל השיפור בנוחות מורגש.

מבחינת האבזור, יש 5 רמות שונות: 'אינוויט', ו'אינסטייל' לתצורת 4X2. 'אינטנס', 'דזרט' ו'דקאר' לגרסאות 4X4. ברמת 'דקאר' נמצא פנסי בי-קסנון, בקרת שיוט, בקרת סטייה מנתיב, חיישני תאורה וגשם ועוד.

ביוני 2017 שופרו רמות הגימור, כדי להתמודד טוב יותר מול פיאט פולבק הזהה מכאנית אבל מאובזר יותר. רמת הגימור 'דזרט', הבסיסית בגרסת 4X4 האוטומטית, עברה שדרוג קל ומציעה כעת צמיגים גדולים מבעבר (245/70/16 לעומת 205/80/16) וכנפונים לבתי הגלגלים. מעליה נמצא רמת גימור חדשה, 'סופרים', שמוצעת רק בגרסת ההספק החזקה (181 כ"ס) וכמעט מקבילה לרמת גימור דקאר. רמת הגימור הבכירה, דקאר, הוחלפה ב'דקאר SE', שכעת גם מציעה ריפוד עור (מקורי) למושבים, כיוון חשמלי למושב הנהג, חימום למושבים הקדמיים, וכניסה והנעה ללא מפתח. כמו רמת הדקאר המוחלפת, גם דקאר SE מוצעת אך ורק בגרסת המנוע החזק (181 כ"ס). מערכת המולטימדיה של כלמוביל, 'קונקטד', עם מסך בגודל 7 אינץ', מוצעת רק ברמות הגימור הבכירות (סופרים ודאקאר SE).

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starzero star

המנוע חדש לחלוטין, יצוק אלומיניום ובעל תזמון ומהלך שסתומים משתנה. הוא מבוסס על גרסת הדיזל של מיצובישי אאוטלנדר, נפחו 2.4 ליטר ומופיע בשני הספקים: 154 כ"ס ו-38 קג"מ או 181 כ"ס ו-43.8 קג"מ (לעומת 178 כ"ס ו35.7 קג"מ במנוע החזק הקודם). החיבור הוא לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית עם 5 הילוכים, כשבנוסף טרייטון מציע את הדור החדש של בקרת 'סופר סלקט' שפותחה עבור מיצובישי פאג'רו ולה מספר מצבי נסיעה בשטח. הביצועים של הגרסה החזקה מצוינת וצריכת הדלק מפתיעה לטובה. מיצובישי טריטון, צריכת דלק אמיתית: 10 ק"מ לליטר.

יכולת שטח:

one starone starone starhalf starzero star

בסיס גלגלים די קצר תורם לזווית בטן טובה. זה עדיין משאיר אותנו עם מרווח גחון לא מבריק עבור רכב כזה ארוך (20 ס"מ ב'דזרט' ו-20.5 ב'דקאר'), ועם זווית נטישה בעייתית ובוודאי עם כלים בעלי וו גרירה (כנראה שרובם ככולם). ויחד עם זאת, הוא מצויד בבקרת משיכה ונעילת דיפרנציאל אחורית רוחבית חשמלית מקורית – בכל הגרסאות, ויכול להיות יופי של רכב פנאי ושטח.

תמורה לכסף:

one starone starone starone starzero star

טרייטון לא מביא עימו מהפיכה, אבל משודרג משמעותית ביחס להאנטר היוצא. הוא יודע גם לעבוד וגם לפנק ומציע תמורה טובה. לפחות עד ספטמבר 2016 כשפיאט פולבק הזהה לו בכל, הצטרף לביצה הישראלית והציע תמורה עדיפה ברמות הגימור הגבוהות.

יואב, מה דעתך על מיצובישי טרייטון (2015-2019) ?

אותו גבר בשינוי אדרת? מיצובישי טוענת למרכב חדש, שלדה חדשה וארגז חדשים לגמרי. במבט בלבד, זה לא נראה כך. וגם הממדים דומים מאוד. אבל המשקל קליל בכמה עשרות ק"ג, יש יחידת כוח חדשה, מתלים מחודשים, ובידוד משופר. האם זה הופך אותו לדגם חדש לחלוטין או שיפור של מיצובישי האנטר? במיצובישי טוענים שכן ומגדירים את טרייטון – בנו של פוסידון, אל הים והמצולות – כדור חמישי לשושלת הטנדרים.

שיווק הדגם בישראל החל באוגוסט 2015 כשבספטמבר 2016 הצטרף האח התאום, פיאט פולבק שהציע תמורה עדיפה. ביוני 2017, בעקבות תחילת שיווק של גרסה מוזלת לפולבק, רמות הגימור בטרייטון שופרו.


מיצובישי טרייטון (2015-2019)
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 2.4 ל' דיזל, אוטו, 4X4, דזרט
מחיר: 229,900 שקל
שנת מודל: 2018
מס' דלתות: 4
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: לכל הגלגלים
תיבת הילוכים: אוטומטית, 5 הילוכים
מנוע: דיזל - טורבו, 4 בוכנות
נפח: 2,442 סמ"ק
הספק מירבי: 154 כ"ס ב-3,500 סל"ד
מומנט מירבי: 38.8 קג"מ ב- 1,500-2,500 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 169 קמ"ש
צריכת דלק - נתוני יצרן: 13.8 ק"מ לליטר
צריכת דלק - אמיתית: 10 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 7
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק:

מימדים:

אורך: 520.5 ס"מ
רוחב: 178.5 ס"מ
גובה: 170.7 ס"מ
בסיס גלגלים: 300.0 ס"מ
משקל עצמי: 1,870 ק"ג
מידות צמיגים: 245/70/16

אבזור כלול במחיר הרכב:

מולטימדיה: מערכת שמע בהתקנה מקומית עם נגן CD, כניסת USB, שליטה מגלגל ההגה

בתוך הרכב: מזגן מכאני, ציפוי עור להגה וידית ההילוכים.

בטיחות: נעילת דיפרנציאל אחורי, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת זינוק בעליה, בקרת יציבות לגרירה, מערכת מובילאיי.

מחוץ לרכב: תאורת יום, פנסי ערפל קדמיים, גימורי כרום, מדרגות צד, כנפוני צד, מגני בוץ קדמיים ואחוריים, חישוקים קלים.

.

0 תגובות ל"מיצובישי טרייטון (2015-2019)"

                  
                                                                        

                    

                    

                    

                                          

                    

                                                      

                

                                                          

                                
                                                    
            
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

    שם*

    אימייל*

    טלפון*