מיצובישי טרייטון - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"ממשיך לשלב שמושיות של כלי עבודה ומשפחתיות"

יואב קווה יואב קווה
 
מיצובישי טרייטון,
ציון מסכם (מתוך 5)
4.0

יתרונות
  • מראה
  • יכולת שטח
  • בטיחות (ברמת דקאר SE)
  • נוחת נסיעה כשהארגז ריק
חסרונות
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
 
 

מיצובישי טרייטון - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starone starzero star

מיצובישי נחושה להרשים את הסביבה ומשתמשת בכל המרכיבים שאפשר – מאלה שנראו תחילה במיצובישי אקליפס קרוס ועד לאלה מחטבים את מיצובישי אאוטלנדר. החזית העגולה ננטשה ובמקומה חזית כרום, טרפזית גדולה ופנסים צרים. תא הנוסעים נותר במראה הדומה מאוד לגרסה היוצאת וכולל בין היתר קונסולה מרכזית שחלקה המרכזי מזכיר את מוטיב פסי הכרום בחרטום. יש גם גלגל הגה ולוח מחוונים חדשים. התדמית מעולה.

נוחות ואבזור:

one starone starone starone starzero star

זו אותה שלדת סולם שהיתה קודם, אבל מיצובישי מדווחת על שימוש במתכות אחרות עם כושר מתיחה גבוה, נקודות ריתוך והדבקה חדשות וכיול מחדש של כל השלדה. יחד עם בולמים אחרים (עם שסתומים לאורך מהלך הבולם לקשיחות משתנה. חריג בסגמנט), וחלקים שונים במתלה, הם מבטיחים נוחות נסיעה עדיפה במיוחד שהארגז ריק. המידות החיצוניות, כולל מרווח הגחון וזוויות הגישה, נטישה ובטן, נותרו זהות לאלו שבעבר, כשרק האורך גדל ב-2 ס"מ.

אותם 5 רמות גימור נותרו (2 להנעה אחורית ו-3 להנעה כפולה) כשבגרסת הבסיס נמצא דיבורית, בקרת שיוט, מדרגות צד ועוד. גרסאות האבזור הבכירות מוסיפות בקרת אקלים, מראות מתקפלות חשמלית, חלונות כהים מאחור ועוד, כשהרמה הבכירה ביותר, דקאר SE, מציעה מושבי עור מחוממים, כיוון חשמלי למושב הנהג, מפתח חכם ועוד. בשתי רמות הגימור הגבוהות מקבל הטרייטון גם את מערך המולטימדיה 'קונקטד' של כלמוביל, שכוללת ניווט, אפליקציות חניה, שירות, רדיו אינטרנטי ועוד.

רק שתי הרמות הבכירות מציעות מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. ברמת גימור 'דקאר' נמצא בלימה אוטומטית בחירום והתרעת סטייה מנתיב, ב'דקאר SE' מתווספות התרעת רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה אחורית חוצה, מערכת למניעת האצה פתאומית לא רצויה ושליטה אוטומטית על האורות.

ביוני 2020 התווספה חבילת 'פרו' שניתנת להזמנה עבור כל אחת מגרסאות טרייטון כפולות ההנעה. החבילה היא שדרוג ישראלי מקורי (ולא גרסה עולמית) שכוללת הגבהה של 5 ס"מ בשל שימוש בקפיצי פדרס ובולמי בילשטיין, צמיגי AT מתוצרת פירלי נעולים על חישוקי 18 אינץ', ערכת מיגון מלאה של 6 חלקים ומדרגות צד מתוצרת אספיר ומעט קוסמטיקה כמו קשת ארגז, גריל קדמי וחישוקים צבועים שחור. למרות שמדובר בהתקנות מקומיות, לפרו יש את כל אישורי הרישוי הנדרשים וכמובן אחריות מלאה.

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starzero star

אחד השינויים הגדולים נמצא כאן. כעת יש מנוע 2.3 ליטר 150 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטומטית חדשה, לעומת מנוע 2.4 ליטר 154 או 181 כ"ס ותיבת 5 הילוכים אוטומטית בעבר. המנוע החדש נעזר באוריאה להפחתת זיהום ומציע תצרוכת דלק ממוצעת של 12.7 ק"מ לליטר עם הנעה כפולה ו-13 ק"מ לליטר עם אחורית. כמובן גם כעת יש אפשרות להזמין גרסת 6 הילוכים ידנית.

כבעבר, כל הגרסאות מגיעות עם נעילת דיפרנציאל מרכזית והילוך כוח כאשר 2 הרמות הגבוהות מציעות גם את מערכת 'הסופר סלקט' בדורה השני. זו מאפשרת לטרייטון לנוע בהנעה לכל הגלגלים גם בכביש עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה, בנוסף להנעה אחורית בלבד. תכונה אותה הוא חולק רק עם פולקסווגן אמארוק בעל הנעת 4X4 הקבועה. בנוסף רק ב-2 הרמות האלה נמצא גם את בורר מצבי הנהיגה בשטח. לזו אפשרות בחירה בין 4 מצבי נהיגה: חצץ, חול, בוץ/שלג וסלעים, שמשנים את פעולת הבלמים, המנוע ותיבת ההילוכים.

יכולת שטח:

one starone starone starhalf starzero star

בסיס גלגלים די קצר תורם לזווית בטן טובה. זה עדיין משאיר אותנו עם מרווח גחון לא מבריק עבור רכב כזה ארוך (20 ס"מ ב'דזרט' ו-20.5 ב'דקאר'), ועם זווית נטישה בעייתית ובוודאי עם כלים בעלי וו גרירה (כנראה שרובם ככולם). ויחד עם זאת, הוא מצויד בבקרת משיכה ונעילת דיפרנציאל אחורית רוחבית חשמלית מקורית – בכל הגרסאות, ויכול להיות יופי של רכב פנאי ושטח.

חבילת 'פרו' תופרת חליפה איכותית לטייל השטח, והעובדה שניתן להזמין אותה באולם התצוגה, ובסכום סביר, רק מחדדת את יתרונותיה.

תמורה לכסף:

one starone starone starone starzero star

מתיחת הפנים העבירה את טרייטון סדרת שינויים ושיפורים שהפכו אותו לרכב טוב יותר לפועלים ולמשפחה המטיילת. המחיר התייקר במעט אבל נשאר בטוח שבין איסוזו D Max  לזה של טויוטה היילקס.

יואב, מה דעתך על מיצובישי טרייטון ?

כמעט בניגוד לכל מתיחות הפנים של התקופה האחרונה, שמסתפקות בשינוי אזוטרי לחתיכת פנס, מיצובישי החליטה על לקיחת כיוון חדש. היא למעשה מיישרת קו עם שאר דגמי מיצובישי, אבל השינוי דרמתי מאוד לדגם ודרמתי לא פחות להופעה


מיצובישי טרייטון - מתחרות עיקריות:

איסוזו D-MAX
איסוזו D-MAX
טנדר פיאט פולבק חוות דעת
טנדר פיאט פולבק חוות דעת
טויוטה היילקס
טויוטה היילקס
סאנגיונג אקטיון ספורטס טנדר
סאנגיונג אקטיון ספורטס טנדר
ניסאן נבארה
ניסאן נבארה
פולקסווגן אמארוק
פולקסווגן אמארוק
 
 

מיצובישי טרייטון
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 2.3 ל' דיזל, אוטו, 4X4, דקאר
מחיר: 244,900 שקל
שנת מודל: 2020
מס' דלתות: 4
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: לכל הגלגלים
תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים
מנוע: דיזל - טורבו, 4 בוכנות
נפח: 2,268 סמ"ק
הספק מירבי: 150 כ"ס ב-3,500 סל"ד
מומנט מירבי: 40.8 קג"מ ב- 1,750-2,250 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 169 קמ"ש
צריכת דלק - נתוני יצרן: 12.6 ק"מ לליטר
צריכת דלק - אמיתית: 10 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 7
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק:

מימדים:

אורך: 530.5 ס"מ
רוחב: 181.5 ס"מ
גובה: 178.0 ס"מ
בסיס גלגלים: 300.0 ס"מ
משקל עצמי: 2,080 ק"ג
מידות צמיגים: 265/60/18

אבזור כלול במחיר הרכב:

מולטימדיה: מערכת מולטימדיה 'קונטקטד' של כלמוביל, עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', חיבור USB, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס.

בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולעומק, בקרת שיוט, ידית הילוכים ובלם יד בציפוי עור, בקרת אקלים, חיישני גשם ותאורה, בורר מצבי הנהיגה בשטח עם 4 מצבים: חצץ, חול, בוץ/שלג וסלעים, בקרת ירידה במדרון.

בטיחות: בלימה אוטונומית במצבי חירום (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב, ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

מחוץ לרכב: תאורת יום, פנסי ערפל קדמיים, מראות מתקפלות חשמלית, מצלמת רוורס, שמשות אחוריות כהות, חישוקים קלים.

.

0 תגובות ל"מיצובישי טרייטון"

                  
                                                                        

                    

                    

                    

                                          

                    

                                                      

                

                                                          

                                
                                                    
            
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

    שם*

    אימייל*

    טלפון*