- עיצוב חרטום כרישי
- נוחות נסיעה
- מרווח פנימי
עיצוב ותדמית: |
|
||
התרגלנו (זה היה פעם מזמן) לראות אותה חונה תחת כל עץ רענן אבל מיצובישי לאנסר היא מכונית נאה עם חרטום מרשים. התדמית פחות מרשימה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
כשהגיעה לישראל בשנת 2008, נחשבה הלאנסר הנוכחית למשפחתית נוחה ומרווחת. מאז הוצגו מתחרות מודרניות ממנה והרף זינק לגבהים חדשים. הנסיעה נוחה בעיר, קצת פחות מחוצה לה. תא הנוסעים מעט מיושן וגימור הפלסטיקה לא מצטיין. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
במשך שנים שווקה הלאנסר עם מנוע 1.5 ליטר חלש או 1.8 ליטר יקר. כיום היא מוצעת עם יחידת 1.6 ליטר, 117 כ"ס, ותיבה אוטומטית בסיסית בעלת 4 הילוכים. הביצועים הסבירים אינם עומדים בסטנדרט המקובל כיום בקטגוריה. מיצובישי לאנסר, צריכת דלק אמיתית - בין 10 ל-11 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הדור הנוכחי של מיצובישי לאנסר הגיע לחורף של חייו. רוב המשפחתיות בשוק מתומחרות באופן דומה, לכן קשה להצדיק קנייה של לאנסר כרכב חדש. כמשומשת, מצד שני, מדובר במשפחתית אמינה ומשתלמת. |
אני מחבב את העיצוב, במיוחד את הפרונט - עם הגריל המאיים, דמוי הכריש. נוחות הנסיעה טובה. מיצובישי לאנסר היא מכונית נוחה מאוד מבחינת יכולת השיכוך של המתלים. אבל איכות הגימור לא משביעת רצון. לוח המחוונים משמים ובסיסי. פקדי המיזוג משמיעים צליל בעת לחיצה. הדיפונים הם מפלסטיקה בהירה וזולה שנדמה שנוצרה בקוריאה של פעם
שם גרסה: | INSTYLE |
שנת מודל: | 2008-2015 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 4 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,590 סמ"ק |
הספק מירבי: | 117 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 15.7 קג"מ ב- 4,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 180 קמ"ש |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 14.3 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 11 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 457 ס"מ |
רוחב: | 176 ס"מ |
גובה: | 148 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 263 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,280 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/60/16 |
מערכת שמע מקורית, מחשב דרך . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"מיצובישי לאנסר (שנים 2008-2015)"