+ אבזור
+ התנהגות
+ אבזור
+ התנהגות
- מנוע רועש ולא חזק מספיק
- תיבה רציפה
- תא מטען קטן
עיצוב ותדמית: |
|
||
ספורטבק היא גרסת ה-5 דלתות של מיצובישי לאנסר. עיצוב החרטום נאה ואגרסיבי, אולם במרץ 2016 הגיע הדגם לאחר מתיחת פנים שקלקל את הפרונט. האחוריים תמיד נראו כבדים על המכונית. בעבר התדמית היה מצוינת, כיום מעט פחות. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
גם שהדגם הוצג תא הנוסעים התאפיין בחומרים פשוטים ברמה כמעט מאכזבת. הממדים סבירים, לא יותר ותא המטען קטן יחסית. בעבר גרסאות הבסיס גם היו מאובזרות בצורה דלה מאוד, אולם מ-2015 המצב השתנה והאבזור שודרג. במרץ 2016 הגיע דגם לאחר מתיחת פנים ומאז יש רק רמת אבזור אחת ומאובזרת למדי שכוללת חלון גג נפתח, בקרת אקלים, משוטים מאחורי גלגל ההגה להעברת הילוכים, שמשות כהות. בנוסף קיבלה המכונית את מערכת 'קונקטד-קאר' (Connected car) אותה פיתחה כלמוביל, היבואנית, עם סים סלולרי, שמספקת נקודת גלישה לכל הנוסעים. המערכת מגיעה עם waze, סלופארק ופאנגו לחניה, רדיו nobex אינטרנטי וספר רכב אינטראקטיבי המופיע בצורה דיגיטלית על המסך. בנוסף המערכת גם כוללת מצלמת רוורס ודיבורית בלוטות' מובנית. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
בתחילת דרכה בארץ, אי שם ב-2010, היא שווקה בגרסת ראליארט כוחנית, אולם מאז שיווקה של גרסה זו הופסק וכעת היא מגיעה עם מנוע 1.8 ליטר סטנדרטי למדי. זהו מנוע אטמוספרי שמפיק 140 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית רציפה. המנוע רועש ולא חזק מספיק, בוודאי לא ברמה של מנועי הטורבו של המתחרות. בנוסף המנוע רועש. מיצובישי ספורטבק, צריכת דלק אמיתית - בין 10 ל-11 ק"מ לליטר |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
ספורטבק כיום מתקשה לעמוד בתחרות. גם אחרי הורדת המחיר בכ-10% שחלה ב-2015 וגם אחרי תוספת האבזור הנדיבה, המוצר הכללי מרגיש מעט מיושן. כמשומשת החבילה אטרקטיבית בהרבה. |
אני מחבב את העיצוב, במיוחד את הפרונט - עם הגריל המאיים, דמוי הכריש. כך היה בתחילת דרכה של המכונית בארץ, אי שם ב-2010. אז היא גם שווקה בגרסת ראליארט כוחנית, אולם מאז שיווקה של גרסה זו הופסק וכעת היא מגיעה עם מנוע 1.8 ליטר סטנדרטי למדי. במרץ 2016 הגיע הדגם לאחר מתיחת פנים שגם קלקל את הפרונט
שם גרסה: | 1.8 ל', אוטומטי |
מחיר: | 119,900 שקל |
שנת מודל: | 2017 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,798 סמ"ק |
הספק מירבי: | 140 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 17.9 קג"מ ב- 4,200 סל"ד |
מהירות מירבית: | 183 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 11.9 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 14.3 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 458.5 ס"מ |
רוחב: | 176.0 ס"מ |
גובה: | 150.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 263.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,375 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/60/16 |
בטיחות: מערכת מובילאיי למניעת תאונות, כולל התראת סטייה מנתיב ושמירת מרחק, זיהוי תמרורים, התראת פגיעה בהולכי רגל, ניטור לחץ אוויר בצמיגים מולטימדיה: מערכת מולטימדיה Connected Car בהתקנה מקומית, חיבור USB, בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, בקרת שיוט בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, חיישני תאורה וגשם מחוץ לרכב: גג שמש, פנסי ערפל קדמיים, איתות מובנה במראות הצד, שמשות אחוריות כהות, ספוילר אחורי, חישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"מיצובישי ספורטבק"