- התנהגות כביש
- מוצלח בשבילים מהירים
- מרחב פנים
- תנוחת נהיגה
"להרגיש כמו מח"ט"
עיצוב ותדמית: |
|
||
הדור הנוכחי של מיצובישי פאג'רו (BK, משנת המודל 2008) מתאפיין בקווים ישרים, קרביים. בניגוד לקודמו, פאג'רו קינג, הוא נראה מצוין. התדמית שלו בשוק טובה - אם כי קצת פחות מטויוטה לנדקרוזר. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוחות הנסיעה בכביש טובה מאוד. מרחב הפנים מצוין - בגרסה הארוכה, 7 מושבים של פאג'רו. תנוחת הישיבה מעולה - תנוחה שולטת עם שדה ראייה מצוין למכסה המנוע ולעבר הכביש או השטח. איכות החומרים לא אחידה. חלק מהפלסטיקה בתא הנוסעים נותנת תחושה זולה.האבזור תלוי בגרסה. הגרסה היקרה יותר, "DAKAR", שופעת כל טוב. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע דיזל חזק, 3.2 ליטרים, 200 כ"ס. צריכת הדלק חסכונית יחסית. מיצובישי פאג'רו, צריכת דלק אמיתית - 9 ק"מ לליטר. החיסרון של המנוע הוא חוסר עידון וליטוש בהשוואה למנועי דיזל אירופאיים. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
יכולת השטח טובה למדי. היתרון הוא נעילה מקורית של הדיפרנציאל האחורי. החסרון הוא שלדה קשיחה ומהלך מתלה קצר. מיצובישי פאג'רו מצליב בקלות ומרים גלגלים באוויר. ההתקדמות מתאפשרת בזכות מערכת בקרת משיכה אלקטרונית יעילה או באמצעות הדיפרנציאל האחורי הננעל. בדרכי עפר מהירות הפאג'רו מככב. בתנאים כאלה הוא פשוט תענוג. אבל בשטח טכני קשה הוא פחות מוצלח מהמתחרה, טויוטה לנדקרוזר. אגב, יכולת שטח טובה יותר מציע מיצובישי פאג'רו קצר בזכות זווית בטן טובה. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
התנהגות הכביש היא הטובה ביותר מבין המתחרים בקבוצה. זה קורה בזכות שלדה הדוקה, מתלים לא ארוכי מהלך ותנוחת נהיגה מצוינת. אם היו מטילים עלי משימה לצאת בלילה לאילת, בנסיעת כביש מהירה, הייתי מעדיף פאג'רו על פני לנדקרוזר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
התמורה לכסף טובה. אפשר לקבל את הפאג'רו עם יותר אבזור לשקל בהשוואה למתחרה טויוטה לנדקרוזר. מצד שני הוא נחות בשטח וירידת הערך שלו תלולה יותר. |
היפנים העלו את הספק המנוע ל-200 כ"ס ובהזדמנות זאת דאגו להפחית את הרעש. אלא שפאג'רו ויריבו טויוטה לנדקרוזר מצוידים - עם כל השופוני, ויש שופוני - במנועי דיזל שבטווחי סל"ד מסוימים נשמעים כמו מנוע של משאית. הדגם החדש יותר עדיין לא שקט ברמה של ב.מ.וו או מרצדס דיזל אבל לפחות לא עושה חור בראש.
שם גרסה: | DAKAR |
מחיר: | 334,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 7 |
הנעה: | אחורית / 4X4 |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 5 הילוכים |
מנוע: | דיזל - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 3,200 סמ"ק |
הספק מירבי: | 200 כ"ס ב-3,800 סל"ד |
מומנט מירבי: | 45 קג"מ ב- 2,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 180 קמ"ש |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 11.8 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 9 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 490 ס"מ |
רוחב: | 187 ס"מ |
גובה: | 186 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 278 ס"מ |
משקל עצמי: | 2,265 ק"ג |
מידות צמיגים: | 265/65/17 |
בטיחות: בקרת שיוט, נעילת דיפרנציאל אחורי, מערכת מובילאיי למניעת תאונות כוללת התראת סטייה מנתיב, התראת פגיעה בהולך רגל, התראת שמירת מרחק, זיהוי תמרורים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים מולטימדיה: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', מערכת ניווט, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, בלוטות', בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים, מושבי עור, כיוון חשמלי למושב הנהג, חימום מושבים קדמיים, גלגל הגה ידית הילוכים ובלם יד מצופים בעור, חיישני תאורה וגשם מחוץ לרכב: תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים ואחוריים, חלון שמש בגג, גגון, כיסוי גלגל רזרבי בדלת אחורית, מדרגות צד, חישוקים קלים 18 אינץ', . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"מיצובישי פאג'רו ארוך"