- נוחה ונעימה
- אסתטית
- מתאימה לארבעה
עיצוב ותדמית: |
|
||
העיצוב הקלאסי הולך מצוין עם יאכטה ברקע. E קלאס קופה חדשה, בצבע לבן שבהחלט חזר לאופנה, תעשה הרבה רושם נכון. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
מרצדס E קלאס קופה היא מכונית שקל לחיות אתה. נוחות הנסיעה מצוינת. שני המושבים מאחור (שימו לב, שניים ולא שלושה) מרווחים במימד הרגליים ופחות במימד הראש. תא המטען נדיב. זו מכונית שקטה וקלה לנהיגה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
הרכב משווק בארץ במבחר של שני מנועי בנזין: 1.8 טורבו, 204 כ"ס או 3.5, 306 כ"ס. האם ה-1.8 קטן מדי? התשובה היא לא. הביצועים שלו בהחלט מספקים וצריכת הדלק חסכונית יותר. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
מהנה מאוד לנהיגה אבל זאת לא מכונית ספורטיבית מושחזת. זה פשוט לא התפקיד שלה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
גרסת ה-1.8 ליטר זולה בכ-100 אלף שקל בהשוואה לגרסת ה-3.5 ליטר. ואם מה שחשוב זה הלוק - ובינינו, זה מה שחשוב - אז עדיף ללכת על ה-1.8. |
ההגדרה הפחות יבשה היא 'מכונית ספורטיבית אלגנטית'. יש לה שתי דלתות, צדודית מוארכת וחלונות בלי מסגרת. אבל מרצדס E קלאס קופה היא לא מכונית ספורט. זה לא אומר שאי אפשר להתפתל אתה בכביש הרים. זה לא אומר שזה לא יהיה נחמד. אבל זה לא המגרש שלה. המגרש של E קלאס קופה הוא המרינה.
שם גרסה: | E250 EDITION |
מחיר: | 463,900 שקל |
שנת מודל: | 2014 |
מס' דלתות: | 2 |
מקומות ישיבה: | 4 |
הנעה: | אחורית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 6 בוכנות |
נפח: | 1,796 סמ"ק |
הספק מירבי: | 204 כ"ס ב-6,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 31.6 קג"מ ב- 2,300 סל"ד |
מהירות מירבית: | 247 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 7.4 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 14 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 470 ס"מ |
רוחב: | 177 ס"מ |
גובה: | 140 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 276 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,660 ק"ג |
מידות צמיגים: | 235/45R17 |
נפח תא מטען: | 450 ליטרים |
בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, מחשב דרך, חלון שמש בגג, חיישני גשם ותאורה, מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות' מקורית, מושבים חשמליים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"מרצדס E-Class קופה"