+ ליטוש
+ נוחות
+ בטיחות
+ רוגע
"שמרנית מבחוץ, שופעת טכנולוגיה מבפנים"
+ ליטוש
+ נוחות
+ בטיחות
+ רוגע
- שמרנית בעיצוב
- יקרה למדי
עיצוב ותדמית: |
|
||
כבר קשה להבדיל בינה לבין אחותה הקטנה ממנה (C קלאס) לאחותה הבכורה (S קלאס). העיצוב הוא סלון שמרני למשעי. שום דבר לא נוצץ מדי וזועק מדי. טוב או רע? התשובה בעיני המתבונן. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוחות הנסיעה טובה מאוד גם עם קפיצי הפלדה הסטנדרטיים (ועולה לדרגה פנומנלית אם מזמינים בתוספת מחיר קפיצי אוויר). E קלאס מצטיינת במיוחד בנסיעות ארוכות. מרחב הפנים טוב מאוד. |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנועים מצוינים שמציעים ביצועים חזקים לצד צריכת דלק חסכונית יחסית. המבחר מתחיל ב-E200 עם מנוע 4 צילינדרים טורבו בנזין והזרקה ישירה בנפח 2.0 ליטר והספק של 184 כ"ס. מעליו נמצא E220 עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל ו-194 כ"ס (!). גרסת הדיזל הבכירה - E350, עם מנוע V6 3.0 ליטר המפיק 258 כ"ס ו-62 קג"מ מומנט. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים פלנטרית בת 9 הילוכים מסוג 9G-Tronic העדכנית של דיימלר בנץ. נכון להיום זו התיבה האוטומטית הפלנטרית עם הכי הרבה הילוכים בקבוצה. בהמשך צפויות גרסאות נוספות : E-250 E-300, E-400 4MATIC ו- E-350eההיברידית (211 ,245, 333, 286 כ"ס בהתאמה). |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
נכון שהיא קופסתית ושמרנית למראה, נכון שהסמל שלה הוא כוכב ולא פרופלור - ועדיין, מרצדס E קלאס מציגה התנהגות כביש מאוזנת, נהדרת, אפילו מענגת. כן, מענגת. איך זה קורה? הנעה אחורית, שלדה הדוקה, כיול מתלים מדויק. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מרצדס E קלאס מוכיחה שמוקדם להספיד את פלח מכוניות הסלון - סדאן. היא לא סקסית וחדשנית למראה אבל היכולת האישית שלה גבוהה והיא באמת מצליחה לעטוף את הנהג והנוסעים בתחושת שלווה. |
E קלאס היא עמוד השדרה של מרצדס. באמצע בין ה-C קלאס המשפחתית ל-S קלאס המלכותית. E קלאס יודעת להיות מכונית מנהלים, מכונית שרד, מכונית משפחתית וגם מונית.
הדור הנוכחי של E (מחודש יוני 2016 בישראל) מציג צעד נוסף מבחינת ליטוש ואיכות, צעד נוסף מבחינת אינטילגנציה מלאכותית ונהיגה אוטונומית. מרצדס E קלאס היא מכונית שמרנית מאוד מבחוץ אבל שופעת טכנולוגיה מבפנים.
שם גרסה: | E200 AVG |
מחיר: | 465,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | אחורית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 9 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,991 סמ"ק |
הספק מירבי: | 184 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 30.6 קג"מ ב- 1,200-4,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 240 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 7.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 15.8 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 9 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 492.3 ס"מ |
רוחב: | 185.2 ס"מ |
גובה: | 146.8 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 293.9 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,605 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/55/17 |
נפח תא מטען: | 530 ליטרים |
מולטימדיה: DVD צג מגע 12.3 אינץ' ומערך שמע 14 רמקולים מסוג Harman Kardon Logic7 , קישורית בלוטות', חיבור USB, תמיכה במכשירים ניידים - כולל סטרימינג של מוזיקה בתוך הרכב: צג מידע מרכזי צבעוני 5.5 אינץ', מחשב דרך, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, פקדי שליטה מההגה, ריפודי עור, גימור עור להגה, מושבים קדמיים חשמליים עם 3 זיכרונות, הגה מתכוונן חשמלית עם 3 זיכרונות, תאורת אווירה עם 64 גוונים, מצלמת רוורס בטיחות: Pre Safe לזיהוי מצבי חירום והכנת הנוסעים לקראת תאונה, בקרת שיוט אקטיבית עם יכולת האטה עצמית (פעילה בין 7-250 קמ"ש), בקרת זינוק בעליה, בקרת שטחים מתים, מערכת התראה בפני התנגשות כולל בלימת חירום בעיר, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, התראה על עייפות נהג, מערכת עזר חניה אוטומטית בניצב ובמקביל מחוץ לרכב: חישוקי סגסוגת קלה 17 אינץ', גג שמש חשמלי, תאורת LED קדמית ואחורית, מבנה גריל עם סמל במרכז, מראות צד מחוממות עם תאורת כניסה ו-3 זיכרונות, גימורי כרום חיצוניים בפגושים, חלונות, בדלתות ולקצה המפלט, . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"מרצדס E-Class"