- מרחב פנימי בשורה ראשונה ושניה
- תא מטען
- צריכת דלק
- בטיחות
עיצוב ותדמית: |
|
||
במסגרת מתיחת הפנים של הדור השלישי, עוצב החרטום מחדש כך שכעת הוא מציג את הקו הנוכחי של ניסאן עם תצורת V בולטת מבעבר. הרושם של רכב גדול וחסון כפי שהיה בעבר, השתנה מעט כשעכשיו הוא גם מוחצן ובוהק. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
אין שינויים גדולים בתא הנוסעים כששם נמצא גלגל הגה חדש ודיפונים שונים. מתחת לפני השטח, ניסאן טוענת לשימוש בחומרי בידוד עדיפים (רצפה, סביב החלונות וסביב בתי הגלגלים) כדי ליצור סביבה שקטה יותר. סה"כ הדגם עדיין מבוסס על אותה פלטפורמה משותפת לרנו-ניסאן (שקרויה CMF) ובעלת ממדים גדולים בשורה הראשונה והשניה ומעט קטנים בשלישית. תא המטען גדול ונוח לקפל את השורה השלישית כדי לקבל חלל ענק. הנדסת האנוש לא תמיד מוצלחת. גרסת ה-1.6 ליטר משווקת בשתי רמות גימור: 'אסנטה' שכוללת מולטימדיה עם מסך מגע, מצלמה וחיישני חנייה היקפיים, חלון גג פנוראמי ועוד. רמת גימור 'טקנה' שמוסיפה מצלמות היקפיות, מפתח חכם, חניה אוטומטית, ריפודי עור, ועוד. גרסת ה-2.0 ליטר משווקת רק ברמת הגימור הגבוהה. מהפן הבטיחותי, רשימת הציוד בגרסת הבסיס שופרה ולמערכות בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ותאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורות גבוהים לרגילים), שהיו בעבר, נוספה גם בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל. בטקנה מקבלים גם התרעת רכב בשטח מת (כולל בנסיעה לאחור), התרעת עייפות נהג ותאורה עוקבת פניה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
כבעבר אקסטרייל משווק רק עם מנועי דיזל ואלה לא השתנו כלל: 1.6 ליטר 130 כ"ס ו-2.0 ליטר 177 כ"ס שמשודכים לאותה תיבה רציפה והנעה קדמית או אופציה לכפולה קבועה ב-2.0 ליטר. ניסאן איקסטרייל צריכת דלק אמיתית: 12.1 ק"מ לליטר (מנוע 1.6 ליטר). באפריל 2019 הצטרף מנוע טורבו-בנזין. זהו מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 1.33 ליטר שפותח ע"י קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי יחד עם מרצדס, ומשרת מותגים שונים ובהם גם דאצ'יה ומרצדס. להבדיל מניסאן קשקאי שמוצע בשני הספקים, איקסטרייל יוצע רק במהדורה החזקה יותר עם 160 כ"ס שישולב לתיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד ולהנעה קדמית בלבד. הביצועים דומים לדיזל כשכצפוי צריכת הדלק מעט פחות טובה. ביוני 2019 הוחלף מנוע הטורבו-דיזל הוותיק, ובמקום 1.6 ליטר עם 130 כ"ס, יש כעת מנוע חדש בנפח 1.75 ליטר עם 150 כ"ס שמשולב כמו בעבר לתיבה רציפה ומניע את הגלגלים הקדמיים. הוא מעט חזק מהמנוע הקודם ומציע צריכת דלק דומה. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
יכולת השטח של איקסטרייל נתמכת במערכת הנעה כפולה לא קבועה עם אפשרות לנעילת מצב 4X4 של הדיפרנציאל המרכזי האלקטרוני. מרווח הגחון 21 ס"מ סביר, והרכב יכול לקחת גם קצת מעבר לטיול שבילים רכים. אך אל תטעו, ללא הילוכי כוח או נעילות, עדיין מדובר ברכב שטח רך למדי. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
בעבר איקסטרייל הציע חבילה כמעט ייחודית של מנוע דיזל 7 מושבים במחיר של דגם בנזין. אבל המתחרים החדשים שהצטרפו כמו סקודה קודיאק הופכים את התחרות לקשה יותר וכעת החבילה פחות אטרקטיבית מבעבר. מחיר הטורבו-בנזין זול במעט ביחס לדיזל ואטרקטיבי יותר לרכישה. |
בסוף 2017 הגיע ארצה איקסטרייל לאחר מתיחת פנים. עיקרי השינויים קוסמטיים ותוספת אבזור מותרות ובטיחות.
באפריל 2019 היצע הדגם התרחב עם גרסת טורבו-בנזין חדשה.
שם גרסה: | 1.33 ל' טורבו, אוטו, אסנטה, 2X4 |
מחיר: | 178,900 שקל |
שנת מודל: | 2019 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 7 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,332 סמ"ק |
הספק מירבי: | 160 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 27.5 קג"מ ב- 1,800 סל"ד |
מהירות מירבית: | 198 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 11.5 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 14.7 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 469.0 ס"מ |
רוחב: | 182.0 ס"מ |
גובה: | 171.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 270.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,656 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/55/19 |
נפח תא מטען: | 135 ליטרים, בקיפול מושבים: 445 / 1,996 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' בהתקנה מקומית, כניסת USB ו-AUX, דיבורית בלוטות', צימוד ל-AppelCarplay ו-AnndroidAuto, שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס היקפית. בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, פתחי איוורור לשורה שניה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, הגה מצופה עור, מצלמת רוורס היקפית, חיישני חנייה היקפיים, חיישני אורות, חיישני גשם. בטיחות: התרעת התנגשות, בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, תאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורות גבוהים לרגילים), ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: חלון שמש בגג, תאורת יום (לד), פנסי ערפל, מראות צד מתקפלות חשמלית, חלונות אחוריים כהים, מסילות גג, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"ניסאן איקסטרייל"