- אבזור
- ממדים
- מוניטין
עיצוב ותדמית: |
|
||
המראה הגדול והכבד שהיה בדור הקודם ממשיך גם כאן, אלא שהפרופורציות, החרטום הנמוך וקו המושחר הממשיך מאחורי החלונות האחוריים, יוצרים מראה אתלטי וכוחני יותר. לטעמי מאוד יפה. התדמית של ניסאן טובה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
היא נשענת על פלטפורמת קודמתה שגם משותפת לניסאן מקסימה הגדולה יותר, ומציגה צמיחה במידות: האורך גדל ב-4 ס"מ, הרוחב ב-2 ס"מ ובסיס הגלגלים ב-5 ס"מ מאוד משמעותיים. הגובה התכווץ ב-2.5 ס"מ לטובת הפרופורציות הספורטיביות. יש רמת גימור אחת שכוללת מולטימדיה מקורית עם מסך 8 אינץ', מפתח חכם, בקרת אקלים, ריפוד עוד, מושבים קדמיים חשמליים, תאורת לד, חישוקי 17 אינץ' קלים, ועוד. לראשונה אלטימה מקבלת מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ובהן בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח "מת" והתרעת תנועה חוצה מאחור. אבל היעדר התרעת סטייה מנתיב מחייבת התקנה מקומית של מערכת שכזו. ביוני 2020 נוספה עוד רמת גימור 'SL', שבעיקר שידרגה את מערך הבטיחות האקטיבי המתקדם. לרמה זו יש מערכת בלימה מתקדמת יותר שמזהה גם הולכי רגל, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, תאורה אדפטיבית וזיהוי תמרורים, בגרסה זו אין צורך בהתקנה מקומית של מערכת התרעה. בנוסף מערכת השמע שודרגה, יש זיכרונות למושב הנהג, חישוקים גדולים יותר, ועוד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
זה אותו מנוע 2.5 ליטר, 4 צילינדרים, ואותה תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה שהיו בדור הקודם. כדי לעמוד בתקני החדשים, המנוע עבר שידרוג שהעלה את ההספק ב-6 כ"ס ל-188 כ"ס. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
אלטימה היא כוכבת מכירות בארה"ב, אבל בישראל (ולא רק), פלח השוק בו היא משחקת הולך ודואך. כדי לבלוט אלטימה מביאה ממדים גדולים, מנוע גדול מהמקובל ושפע של אבזור מותרות (פרט למערכת התרעת סטייה מנתיב שחסרה), ועדיין לנוכח המתחרות החזקות לא בטוח שזה מספיק. אלטימה היא כוכבת מכירות בארה"ב, אבל בישראל (ולא רק), פלח השוק בו היא משחקת הולך ודואך. כדי לבלוט אלטימה מביאה ממדים גדולים, מנוע גדול מהמקובל ושפע של אבזור מותרות (פרט למערכת התרעת סטייה מנתיב שחסרה ברמת SV), ועדיין לנוכח המתחרות החזקות לא בטוח שזה מספיק. |
אלטימה קנתה לעצמה שם בארה"ב, ושם היא מהמשפחתיות הנמכרות ביותר. בארץ המצב שונה, והדור החדש והשישי מגיע עם חבילה מעניינת נוסח אמריקה – ממדים גדולים, מנוע גדול, והמון אבזור. לא בטוח שזה מספיק כשהתחרות כל כך קשה בסגמנט שהולך ומצטמק
שם גרסה: | 2.5 ל' אוטו, SV |
מחיר: | 169,990 שקל |
שנת מודל: | 2019 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 2,488 סמ"ק |
הספק מירבי: | 188 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.9 קג"מ ב- 3,600 סל"ד |
מהירות מירבית: | - קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 11.3 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 10.0 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 490.0 ס"מ |
רוחב: | 185.2 ס"מ |
גובה: | 144.4 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 282.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,465 ק"ג |
מידות צמיגים: | 235/40/19 |
נפח תא מטען: | 437 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', ומערכת שמע משודרגת של BOSE, קישוריות Apple CarPlay, ו-Android Auto, דיבורית בלוטות', כניסות USB ו-AUX, שליטה מגלגל ההגה, מצלמות היקפיות. בתוך הרכב: מחשב דרך 7 אינץ' בלוח המחוונים, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי עור, כיוונון חשמלי למושבים הקדמיים כולל זיכרונות לנהג, חימום מושבים קדמים, חימום גלגל הגה, מפתח חכם לכניסה והתנעה, חיישני תאורה, חיישני גשם, הגה וידית הילוכים בציפוי עור. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית בחירום (כול זיהוי הולכי רגל), התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח "מת", התרעת תנועה חוצה מאחור, תאורה אדפטיבית, זיהוי תמרורים, ניטור עייפות נהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: חלון גג, תאורת לד קדמית, פנסי ערפל לד קדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית, חיישנים היקפיים, מצלמות היקפיות, חישוקים קלים. בתוך הרכב: מחשב דרך 7 אינץ' בלוח המחוונים, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי עור, כיוונון חשמלי למושבים הקדמיים, מפתח חכם לכניסה והתנעה, חיישני תאורה, חיישני גשם, הגה וידית הילוכים בציפוי עור. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית בחירום, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח "מת", התרעת תנועה חוצה מאחור, ניטור עייפות נהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת לד קדמית, פנסי ערפל לד קדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית, חיישני רוורס, מצלמת רוורס, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"ניסאן אלטימה"