- עיצוב
- מהירות
"הניסמו הוא גימיק מיותר. קחו ג'וק רגיל"
עיצוב ותדמית: |
|
||
כמו גו'ק - שזה בכלל לא רע - פלוס כמה שפצורים חביבים. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוקשה למדי, צפופה למדי. תא מטען זעיר. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע טורבו חזק ומהיר. אלא שהגיר הרציף יוצר תחושה סינטתית אנטי ספורטיבית. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
ג'וק ניסמו מצויד בהנעה לכל הגלגלים. בואו נגיד שאפילו שלג קל הוא צולח בקושי. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
התנהגות הכביש נחמדה אבל חסר משהו. חסרים גיצים. ג׳וק ניסמו מתקדם מהר אבל לא יורק אש. זה בטח בגלל הגיר. איך אפשר מכונית ספורטיביות עם גיר רציף? גיר רציף זה מסטיק למטרות חיסכון בדלק. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
התמורה לכסף תהיה הרבה יותר טובה בגו'ק רגיל. מקסימום, אם אתם לא רוצים להיות כמו כולם, תוסיפו לו חישוקים ומראות צבעוניות |
ניסאן ג׳וק זו המצאה גאונית. אמנם צפוף מאחור ותא המטען מגוחך, אבל לאוטו הזה יש קסם. זה לא רק העיצוב, אלא גם תנוחת הנהיגה והתחושה בנהיגה. השאלה היא האם צריך את גרסת הטורבו הספורטיבית, ג'וק ניסמו?
שם גרסה: | ניסמו אוטומט |
מחיר: | 184,900 שקל |
שנת מודל: | 2014 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,618 סמ"ק |
הספק מירבי: | 200 כ"ס ב-6000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 25.5 קג"מ ב- 2400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 200 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 13.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 416.5 ס"מ |
רוחב: | 177 ס"מ |
גובה: | 156.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 253 ס"מ |
משקל עצמי: | 1400 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/45/18 |
נפח תא מטען: | 207 ליטרים, בקיפול מושבים: 550 ליטרים |
בקרת אקלים, מושבי ספורט עם ריפודי עור וחימום מקדימה, מצלמת רוורס . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"ניסאן ג’וק ניסמו"