- גדול
- חזק
- נוח
עיצוב ותדמית: |
|
||
מבחינת העיצוב - מלפנים הוא זהה לניסאן פאתפיינדר (ולהפך). מבחינת תדמית - מקום טוב באמצע, קצת מתחת לטויוטה היילקס. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
מרווח ופשוט. אמנם נוח פחות מכל מכונית נוסעים ראויה, אך יותר מכל טנדר מצוי מדור קודם. המתלים האחוריים הם מסוג עלה, השלדה היא מסוג סולם, אבל ניסאן נבארה לא ממש חובט ומכה בנהג ובנוסעים. ואם נכנסים לדקויות אז אדווח שבנסיעת כביש מיצובישי האנטר יותר קופצני וקצת פחות נוח לעומת הנבארה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע חזק, למעשה הכי חזק בשכונה של הטנדרים היפניים. 190 כ"ס. אל תצפו למנוע דיזל מעודן בסגנון אירופאי. כן תצפו לקצת רעש באוזניים. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
נווארה מגהץ את הקפלים, מיישר את המהמורות ובסך הכל מציע מערכת מתלים מסיבית מוצלחת. יכולת השטח בגרסת ה-4X4 היא טובה. החסרון לעומת רכבי שטח הוא זוויות המרכב - בעיקר זווית הנטישה שסובלת בגלל מבנה הארגז הארוך. ככה זה בטנדרים. נבארה נמכר עם אופציה לנעילת דיפרנציאל אחורית מקורית, שמשפרת משמעותית את כושר העבירות. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
ניסאן נבארה הוא אחד מהטנדרים הטובים ביותר בישראל, גם אם התדמית שלו קצת אפרורית. |
מי שצריך טנדר רציני לנהיגות ארוכות בכביש ובשטח שיקנה נבארה. ניסאן נבארה מקפיץ את משחק הטנדרים היפאניים צעד קדימה, בגודל, בכוח ובנוחות. ניסאן נבארה הוא טנדר העבודה הטוב ביותר בישראל.
שם גרסה: | 2.5 SE |
מחיר: | 234,900 שקל |
שנת מודל: | 2014 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | אחורית / 4X4 |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 5 הילוכים |
מנוע: | דיזל - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 2,488 סמ"ק |
הספק מירבי: | 190 כ"ס ב-4,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 46 קג"מ ב- 2,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 178 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 11.1 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 530 ס"מ |
רוחב: | 185 ס"מ |
גובה: | 180 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 320 ס"מ |
משקל עצמי: | 2,000 ק"ג |
מידות צמיגים: | 255/65/17 |
בקרת אקלים מפוצלת, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"ניסאן נבארה"