- עיצוב
- אבזור בגרסאות הבכירות
- נוחות נסיעה
עיצוב ותדמית: |
|
||
מתיחת הפנים לא שינתה הרבה, מעט בחרטום עם יחידות תאורה וגריל קדמי מודגשים מבעבר, ומעט בתא הנוסעים. משהו באיזון העיצובי קצת אבד, אך הוא עדיין אחד הנאים בסביבה. התדמית טובה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
במסגרת מתיחת הפנים המתלים כוילו מחדש, כולל החלפת המוטות המייצבים. מנגנון ההגה הוחלף וחומרי הבידוד שופרו (בין השאר על ידי החלקת תחתית המרכב). המטרה היא לייצר התנהגות כביש ונוחות נסיעה טובות יותר. קשקאי מוצע ב-3 רמות גימור. בכולם נמצא חבילת בטיחות מתקדמת שבניסאן קוראים 'Safety Shield' שכוללת התרעת התנגשות קדמית, בלימת אוטומטית בחירום, התרעת סטייה מנתיב ועוד. גרסת הדיזל החדשה שהצטרפה ב-2019 מוצעת בשתי רמות גימור מתוך השלוש, 'אסנטה' ו'אסנטה טק', ובשני המקרים יקרה מעט יותר ממקבילה הבנזיני. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
המנועים הם פרי שיתוף פעולה עם רנו ועברו בירושה מהדגם הקודם: טורבו-בנזין, ארבעה-צילינדרי בנפח 1.2 ליטר (115 כ”ס) שגם משרת את רנו קליאו. וטורבו-דיזל 1.6 ליטר (130 כ"ס). שני המנועים מצוידים במערכות 'עצור-והתנע', משולבים עם תיבות אוטומטיות-רציפות (X טרוניק בלשון ניסאן) ומציעים ביצועים סבירים. גרסת הבנזין גם מוצעת עם תיבה ידנית. בינואר 2019 מנוע ה-1.2 ליטר החלש, הוחלף בטורבו-בנזין 1.3 ליטר בשתי רמות הספק: 140 כ"ס בשילוב לתיבה ידנית ו-160 כ"ס בשילוב לתיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים. בעיית הביצועים שהיה לקשקאי בנזין בעבר, נפתרה. במאי 2019 הוחלף מנוע הדיזל במנוע חלש וחסכוני מבעבר. במקום מנוע 1.6 ליטר, 130 כ"ס, נמצא מנוע 1.5 ליטר, 115 כ"ס בשילוב לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמד. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
הוא אולי נראה יותר מוחצן וקשור לשטח, אבל הוא מוצע עם הנעה קדמית בלבד. כך שאין לקשקאי כל עניין לעזוב את האספלט. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
ניסאן קשקאי לא מלהיב לנהיגה. אך הוא רהוט ויציב. ההגה, חרף משקלו המלאכותי, לא סובל משטח מת גדול מדי, ומציג מהלך אחיד ומדויק. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מנוע ה-1.2 ליטר חלש ופחות משכנע, אבל המחיר אטרקטיבי למדי ורמת הגימור האמצעית מציעה חבילת בטיחות ייחודית שאין למתחרות. עם הזמן המתחרים סגרו פערים וחלקם כבר הציב רף חדש. קשקאי נדחק לפינה. מ-2019 יש מנוע 1.3 ליטר חדש ומוצלח משמעותית. התמורה טובה וקשקאי חזר לתחרות. |
גם אחרי מתיחת הפנים, קשקאי נראה טוב: קרבי, זורם, נאה. רק מנוע ה-1.2 ליטר האנמי ממשיך מהדגם הפורש.
בינואר 2019 הוחלף מנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין שהיה עקב אכילס של הדגם, במנוע 1.3 ליטר מוגדש, חזק וחסכוני משמעותית. לקריאת מבחן ההשקה של ניסאן קשקאי המחודש. ובמאי 2019 הוחלף מנוע הדיזל במנוע חלש וחסכוני יותר.
שם גרסה: | 1.3 ל' טורבו, אוטו, אסנטה |
מחיר: | 153,990 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,332 סמ"ק |
הספק מירבי: | 160 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 27.4 קג"מ ב- 1,600-3,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 199 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.1 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 18.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 439.4 ס"מ |
רוחב: | 180.6 ס"מ |
גובה: | 159.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 264.6 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,390 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/60/17 |
נפח תא מטען: | 430 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,598 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, כניסת USB ו-AUX, דיבורית בלוטות', צימוד ל-AppelCarplay ו-AnndroidAuto, שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס היקפית. בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, הגה מצופה עור, מצלמת רוורס היקפית, פתיחה והתנעה ללא מפתח, חיישני חנייה היקפיים, חיישני אורות, חיישני גשם. בטיחות: התרעת התנגשות, בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, תאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורות גבוהים לרגילים), ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: חלון שמש בגג, תאורת יום (לד), פנסי ערפל, מראות צד מתקפלות חשמלית, חלונות אחוריים כהים, מסילות גג, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"ניסאן קשקאי"