+ מנוע
+ אבזור
"צעד גדול לסאנגיונג, צעד קטן לאנושות"
+ מנוע
+ אבזור
- התנהגות כביש
- היגוי
- תדמית
עיצוב ותדמית: |
|
||
עד לא מזמן נודעו רכבי סאנגיונג בעיצוב החריג שלהם, שלעתים הרתיע לקוחות פוטנציאלים. הקוריאנים הפנימו את הביקורת אבל לקחו אותה קשה מדי. את הקורנדו החדש הם שרטטו תוך שימוש במתינות מרבית ומינימום תעוזה. התוצאה - רכב נאה אבל שקוף למראה, קצת אנונימי מדי. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
תא הנוסעים ממשיך את העיצוב השבלוני של סאנגיונג קורנדו. הפלסטיקים שחורים ומחוספסים אבל מתוכם מבצבצים שלל מתגים לתפעול שפע של מערכות נוחות. מרחב הפנים מצוין לכל הנוסעים. תא המטען סביר בנפחו (403 ליטר). . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
כמיטב המסורת של סאנגיונג, הקורנדו חמוש במנוע ממחסן החלפים של מרצדס. מדובר ביחידת 2.0 ליטר דיזל, עם הספק של 175 כ"ס ו-36.7 קג"מ. הביצועים לא רעים וצריכת הדלק טובה (סאנגיונג קורנדו, צריכת דלק אמיתית - כ-11 ק"מ לליטר) אך המנוע רועש כמו מונית מרצדס משנות ה-90' וחוויית הנהיגה הכללית חסרה עידון. תיבת ההילוכים, אוטומטית בת 6 הילוכים מתוצרת אוסטרליה, עושה את עבודתה נאמנה. בעתיד עשוי להצטרף להיצע קורנדו עם מנוע בנזין, שצפוי להוזיל את עלות הרכישה. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
הדור הקודם של סאנגיונג קורנדו היה רכב שטח קשוח. קורנדו החדש לא שש לעזוב את הכביש הסלול, גם לא בגרסת ה-4X4. הגחון הנמוך ומהלך המתלה המוגבל הופכים כל סלע קטן בדרך למוקש. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הקורנדו החדש יועד להיות המושיע של סאנגיונג, זה שיחלץ את היצרנית מהקשיים הכלכליים ויוביל אותה למרכז הבמה. בינתיים, זה לא קורה. סאנגיונג קורנדו הוא ג'יפון מרווח, חסכוני ומאובזר במחיר משתלם, שמתקשה להתבלט בין יריבים נוצצים ומלוטשים ממנו. סיכויי ההצלחה של הקורנדו יגברו אם וכאשר תצטרף להיצע גרסת בנזין במחיר אטרקטיבי. |
המותג סאנגיונג הוא פחות ידוע ופחות מקובל בהשוואה לקיה וליונדאי (אגב, יבואן סאנגיונג הוא גם יבואן קיה). אלא שתג המחיר שהוצמד לקוראנדו לא משקף רגשי נחיתות. הוא מצויד בבקרת שיוט, בחישוקי סגסוגת קלים ובחיישני חנייה אחוריים. בסעיף האבזור אין תלונות. לסאנגיונג קוראנדו החדש יש מנוע דיזל מעולה. זו הנקודה החזקה ביותר בו. קוראים לו e-XDI200 והוא מציע 175 כ"ס ו-36 קג"מ
שם גרסה: | 4X4 |
מחיר: | 183,000 שקל |
שנת מודל: | 2014 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | דיזל - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,998 סמ"ק |
הספק מירבי: | 175 כ"ס ב-4,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 36.7 קג"מ ב- 2,000-3,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 186 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.8 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 13.7 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 11 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 441 ס"מ |
רוחב: | 183 ס"מ |
גובה: | 167.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 265 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,692 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/65 R 16 |
נפח תא מטען: | 403 ליטרים |
חיישני חניה, חימום מושבים קדמיים, דיבורית בלוטות', שליטה על הסטריאו מההגה, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סאנגיונג קורנדו"