- אבזור
- מרחב
עיצוב ותדמית: |
|
||
הוא נראה כמו שילוב של פורסטר ואאוטבק שנופחו לממדי XL. התוצאה מעט מגושמת, כשהנוכחות שנוצרת היא בעיקר בגלל הממדים ופחות בגלל העיצוב. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הוא מבוסס על הפלטפורמה הגלובלית של סובארו שמשרתת את כל דגמי החברה מאימפרזה ו-XV, דרך פורסטר ועד B4 ואאוטבק. אורכו 500 ס"מ, רוחבו 193 ס"מ, גובהו 182 ס"מ ובסיס גלגליו 289 ס"מ. אלה ממדים גדולים משמעותית מאלה של טרייבקה/B9 – קודמו (שיוצר בין 2006-2014) שלא נחל הצלחה ולא הוצג לו יורש – ודומים יותר למתחריו העיקריים כמו פורד אקספלורר, שברולט טרוורס ואחרים. הוא משווק בישראל בשתי רמות גימור, השונות גם במספר המושבים. רמת 'לימיטד', עם 8 מושבים ורמת לקשרי עם צמד מושבי "קפטן" בשורה השנייה וסה"כ 7 מושבים. עבור פירוט האבזור המלא ראו כאן, עם תחילת שיווק איבולטיס בישראל. היצע מערכות הבטיחות זהה בשתי רמות האבזור וכולל בלימה אוטונומית (עם זיהוי הולכי רגל ודו"ג וגם בנסיעה לאחור), תיקון סטייה מנתיב, ניטור היקפי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה אדפטיבית ועוד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
איבולטיס הוא דגם מוגדש הטורבו השני של סובארו אחרי גרסאות ה-STI. זהו מנוע 4 צילינדרים חדש בתצורת בוקסר, בנפח 2.4 ליטר שמפיק 260 כ"ס, משולב לתיבת הילוכים רציפה (עם 8 הילוכים מתוכנתים מראש) ולהנעה כפולה קבועה. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
הנתונים הבסיסים טובים משל המתחרים עם מרווח גחון של 22 ס"מ, וזוויות מרכב של 17.6 מעלות לגישה, 21.8 מעלות לנטישה, ו-18.2 מעלות לבטן. ויש גם מצב 'שטח' לניהול הכוח. אבל צריך לזכור שמדובר ברכב ארוך וגדול, ללא מיגונים ופגושים עדינים. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הוא גדול, מאוד מאובזר, אבל לא ממש חדש. הוא מתגלגל בצפון אמריקה מ-2018 והתא מרגיש כך. עם לוח מחוונים אנלוגי, והמון כפתורים בקונסולה המרכזית. הוא זול במעט מהמתחרים הישירים, פורד אקספלורר ושברולט טרוורס, אבל הם מבוססים ממנו, ובהרבה, בשוק הישראלי. |
הוא מיוצר ומיועד בעיקר לצפון אמריקה, ומגיע אלינו בזכות פתיחת השוק הישראלי גם לתקינה האמריקנית. כך הרווחנו עוד דגם שלא היה סיכוי שנפגוש בו פה. אגב שם הוא נקרא אסנט, אבל לסובארו אין את הזכויות להשתמש בשם הזה מחוץ לגבולות צפון אמריקה, ולכן בשאר העולם הוא נמכר בשם איבולטיס.
שם גרסה: | 2.4 ל' טורבו, לימיטד, 4X4 |
מחיר: | 299,000 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 8 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 2,387 סמ"ק |
הספק מירבי: | 260 כ"ס ב-5,600 סל"ד |
מומנט מירבי: | 28.2 קג"מ ב- 2,000-4,800 סל"ד |
מהירות מירבית: | 209 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 7.4 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | - ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 8.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 499.8 ס"מ |
רוחב: | 193.0 ס"מ |
גובה: | 181.9 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 289.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 2,081 ק"ג |
מידות צמיגים: | 245/50/20 |
נפח תא מטען: | 498 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,331-2,435 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית של 'הארמן קרדון' עם מסך מגע 8 אינץ', 6 כניסות USB (זוג לכל שורה), דיבורית בלוטות', צימוד ל-AppelCarplay ו-AndroidAuto, שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים עם פתחי מיזוג לשורה השניה והשלישית, מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי (זיכרונות למושב הנהג), חימום מושבים לשורה הראשונה והשניה, ריפודי עור, וילונות במושב האחורי, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, בקרת שיוט אדפטיבית, חימום להגה, הגה וידית הילוכים מצופים בעור, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, שקע 120V בשורה השניה, חיישני אורות. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי הולכי רגל, דו"ג, ובנסיעה לאחור), התרעת סטייה מנתיב כולל תיקון, בקרת שיוט אדפטיבית כולל זחילה בפקקים, ניטור היקפי של שטחים מתים, תאורה אדפטיבית, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: חלון גג פנוראמי, תאורת לד היקפית, אדפטיבית ועוקבת פנייה, פנסי ערפל קדמיים, חיישני חניה אחוריים מקוריים, חלונות כהים, תפעול חשמלית לדלת האחורית, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"סובארו איבולטיס"