- מערכת מתלים
- מרחב פנים
- חסכון בדלק
- יכולת שטח
"רכב כביש-שטח רך יעיל ומוצלח"
עיצוב ותדמית: |
|
||
לסובארו פורסטר החדשה יש עיצוב של מיניוואן צמחוני. אני מעדיף את המראה של פורסטר הקודמת (2012-2008) שהייתה רבועה וקרבית יותר למראה. מה לגבי תדמית? המכונית פופולרית אבל קצת פחות נוצצת מרוב המתחרות היפניות - קוריאניות. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
סובארו הצטיינו תמיד בכיול מתלים - והפורסטר מגהצת היטב גם את המשובשים שבכבישי ישראל. מרחב הפנים גדול. גם תא המטען בסדר גמור. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
נדמה שהסוסים בדגמים של סובארו, למעט בגרסאות הטורבו, הם תמיד רזים יותר. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה, בדיוק כמו בסובארו XV. קשה להיות חסיד של תיבות רציפות, בגלל התחושה המסטיקית והרעש הלא נעים. אבל המציאות דורשת תיבות כאלה, שחוסכות הרבה דלק וזיהום אוויר. פורסטר החדשה היא לא מכונית חזקה במיוחד. מה לגבי דלק? סובארו פורסטר, צריכת דלק אמיתית - 11 ק"מ לליטר. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
סובארו פורסטר היא רכב כביש־שטח רך אבל זה לא אומר שאי אפשר לטייל באמצעותה בשטח. למעשה פורסטר היא הכביש־שטח הרך הטוב ביותר בשטח – טוב יותר מגרסאות ה-4X4 של מאזדה CX5, קיה ספורטאז' ויונדאי ix35. בנהיגה נכונה אפשר להגיע רחוק עם סובארו פורסטר, אפילו למדבר יהודה ולנגב. אפשר גם לטפס עליות תלולות, עד גבול מסוים ובתנאי שהן לא סלעיות. החסרון העיקרי הוא תיבת הילוכים רציפה, שחונקת את המנוע. בהקשר הזה, סובארו פורסטר הישנה יותר, עדיפה בשטח. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
שוק הג'יפונים הרכים מתחלק לשתיים: ג'יפונים בעלי הנעה קדמית, במחיר של כ–165 אלף שקל, וגרסאות ה–4X4 שלהם, ב–25 אלף שקל יותר. סובארו פורסטר, נמכר אך ורק ב–4X4, ומשתייך לקבוצה השנייה. בזכות כיול מתלים מוצלח ויכולת שטח משובחת, הוא מתברג מיד באזור צמרת שלה. |
כשראיתי לראשונה את פורסטר החדשה התאכזבתי. חשבתי שהוא איבד את יכולת השטח. הקווים הרבועים התחלפו בקווים עגלגלים, ובעיצוב שנראה יותר כמו מיניוואן. כזה שאלרגי לאבנים. אבל ככל שנהגתי ברכב, בכבישים שונים ובשטח, התחלתי להעריך אותו יותר ויותר
שם גרסה: | Forester Z אוטומט |
מחיר: | 174,990 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,995 סמ"ק |
הספק מירבי: | 150 כ"ס ב-6,200 סל"ד |
מומנט מירבי: | 20.2 קג"מ ב- 4,200 סל"ד |
מהירות מירבית: | 192 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 11.8 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 15.3 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 461.0 ס"מ |
רוחב: | 179.5 ס"מ |
גובה: | 173.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 264.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,545 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/60/17 |
נפח תא מטען: | 505 ליטרים |
בטיחות: בקרת משיכה, בקרת זינוק בעליה, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, מערכת עצור וסע, בקרת סטייה מנתיב, התראת התנגשות בהולכי רגל, זיהוי תמרורים מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 6.2 אינץ' הפעלה קולית ושליטה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות' מקורית, חיבורי USB ו-AUX בתוך הרכב: בקרת אקלים אלקטרונית, יציאות מיזוג מתחת למושבים הקדמיים, מחשב דרך, בקרת שיוט, הגה וידית הילוכים מצופים עור, 2 שקעי 12Vבתא הנוסעים ואחד נוסף בתא המטען, מחוץ לרכב: מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות מובנה, פנסי ערפל, מתזים לפנסים ראשיים, חלונות אחוריים כהים, ספוילר אחורי
. |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סובארו פורסטר (2012-2018)"