- מרחב פנים
- יכולת שטח
"קרוסאובר מצוין לשטח"
עיצוב ותדמית: |
|
||
הדור החמישי של פורסטר ממשיך את עיצוב קודמו ולוקח אותו למחוזות אגרסיבים יותר. השבכה הקדמית ענקית, כונסי אוויר פעורים, והכנפיים שעל מכסה המנוע בולטות בסגנון טרופי טראק. התוצאה קרבית ומאיימת. התדמית מצוינת בגלל ה-DNA הבסיסי שלא נזנח. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
למרות הדמיון החיצוני לקודמו, הרכב מבוסס על פלטפורמה גלובלית חדשה שמשמשת גם את סובארו אימפרזה הנוכחית. ממדיו מעט גדולים מקודמו וממוצעים לקטגוריה. הדגם מוצע בשתי רמות גימור, ולשתיהן חבילת בטיחות מתקדמת שמכונה בסובארו EyeSight. רמת הגימור הבסיסית, X, כוללת בורר מצבי ניהוג, בקרת שיוט אדפטיבית, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושב הנהג ועוד. רמת הגימור 'ספורט' מוסיפה מסך מולטמדיה גדול יותר (8 אינץ' לעומת 6.5), חלון גג, פתחי מיזוג למושב האחורי, בורר מצבי ניהוג משוכלל יותר, בלמים קדמיים גדולים יותר ועוד. ממאי 2020 שודרג מערך הבטיחות ומעתה כולל מערכת שמירה על מרכז הנתיב ועקיבה אחרי הרכב שמלפנים. וגם נוספו עוד 2 רמות גימור, אחת בסיסית ('Z') ואחרת ביניים ('XS'). רמת Z הבסיסית בהיצע מחסירה ביחס לרמת X: כיסוי לתא המטען, בקרת אקלים, תפעול ידני לתיבת ההילוכים, ספוילר אחורי, פנסי ערפל קדמיים, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור ובאופן כללי מציגה מראה פשוט יותר עם צג מחשב קטן יותר (4.2" לעומת 6.3" בשאר רמות הגימור) חישוקים שונים ועוד. רמת הביניים החדשה, 'XS', מתמקמת מעל רמה X ומתחת לרמת 'ספורט' שנותרה הבכירה בהיצע. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
הפעם יש מנוע גדול יותר 2.5 ליטר עם 182 כ"ס (לעומת 2.0 ליטר, 150 כ"ס בעבר) ותיבת אוטומטית רציפה עם שבעה הילוכים מתוכנתים ואפשרות לתפעול ידני מההגה. השיפור בביצועים משמעותי. סובארו פורסטר, צריכת דלק אמיתית – 10.5 ק"מ לליטר. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
מחשבה רבה הושקעה בשמירה על יכולת השטח הטובה שמאפיינת את הדגם, ולפורסטר מרווח גחון מכובד של 22 ס"מ וגם זוויות גישה ונטישה טובות, גם אם מעט פחות מבעבר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
סובארו פורסטר נמכר אך ורק בתצורת 4X4 ומשתייך לקבוצה היקרה יותר של רכבי פנאי. יש חזקים, חסכוניים ומאובזרים ממנו, אבל אין הרבה שיהיו טובים ממנו בשטח. |
גם בעורקיו של פורסטר הזה זורם אותו DNA שביסס בשוק את קודמיו: הנעה כפולה, מרווח גחון מכובד, זוויות גישה ונטישה טובות ויכולת שטח משובחת.
שם גרסה: | 2.5 ל', אוטו, 4X4, ספורט |
מחיר: | 199,990 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 2,498 סמ"ק |
הספק מירבי: | 182 כ"ס ב-5,800 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.3 קג"מ ב- 4,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 207 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.3 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 12.2 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 462.5 ס"מ |
רוחב: | 181.5 ס"מ |
גובה: | 173.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 267.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,610 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/55/18 |
נפח תא מטען: | 520 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,775 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע מקורי בגודל 8 אינץ', 3 חיבור USB (כשאחד מהם במושב האחורי) כניסת AUX, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, apple car play. בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג למושב האחורי, מושב נהג חשמלי (ללא זיכרונות), בקרת שיוט אדפטיבית, מפתח חכם לכניסה והתנעה, בורר מצבי נהיגה, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מצלמת רוורס. בטיחות: חבילת הבטיחות המתקדמת מכונה בסובארו "אייסייט" (EyeSight, ראייה) וכוללת בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים) גם בנסיעה לאחור, התרעה ותיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת מהצד ומאחור, התרעה על רכב עוקף ותאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אור "רגיל" לגבוה). מחוץ לרכב: חלון גג פנוראמי, תא מטען נפתח חשמלית, מראות מתקפלות חשמלית, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סובארו פורסטר"