+ עיצוב
+ מרווח
+ מהנה
"מכונית עם טעם של עוד. אבל טעם של פעם"
+ עיצוב
+ מרווח
+ מהנה
- יחידת כוח מחוספסת
- לא מהוקצעת
- החבילה של המתחרות
עיצוב ותדמית: |
|
||
באיגניס החדשה הושקע מאמץ רב בעיצוב. היא נראית צעצועית, חמודה וחצופה. יש בה אלמנטים עיצוביים, מדגמי סוזוקי קודמים. כך למשל חיתוך מכסה המנוע הוא כמו בויטארה המקורית משנות השמונים, עיצוב קורה ה-C האחורית עם הפתחים לקוחים מהסוזוקי פרונט העתיקה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
סוזוקי איגניס 2017 מבוססת על פלטפורמת הדור החדש של סוזוקי (כמו בבלאנו) מנצלת את רוב נפח המרכב לתא הנוסעים ותא המטען. מרווח הישיבה בכל המושבים הוא טוב. |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
לאיגניס מנוע 4 צילנדרים 1.2 ל' בעל 90 כ"ס, שלא מרגיש חזק במיוחד בשילוב עם התיבה הידנית (בארץ תשווק האיגניס עם תיבה אוטומטית רציפה). יחסי העברה ארוכים נוטלים מהמנוע את המחץ, ומתגמלים בצריכת דלק טובה. למרות המשקל הקל, האיגניס לא זריזה מאוד. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
מרווח הגחון אמנם 18 ס"מ, אך הרכב מגיעה ארצה במפרט כביש ללא הנעה כפולה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
סוזוקי איגניס היא אחת המכוניות האפנתיות היותר זולות שניתן לקנות בארץ. ובשלב זה היא מגיעה במפרט אחד עם אפשרות להוספת צביעה דו-גונית בתוספת תשלום של 2,000 שקלים. |
סוזוקי איגניס החדשה נראית טוב, נהנית ממוניטין מצוין, מאובזרת באבזור בטיחות מתקדם ונוסעת לא רע. גרסת ה-FULLGRIP כפולת ההנעה מפתיעה בשטח.
אך בשלב זה נסתפק רק במראה של אוטו-שטח ללא מערכת הנעה כפולה.
שם גרסה: | GLX אוטומטית |
מחיר: | 84,990 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,242 סמ"ק |
הספק מירבי: | 90 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 12.0 קג"מ ב- 4,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 170 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 12.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 20.8 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 16.7 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 370.0 ס"מ |
רוחב: | 166.0 ס"מ |
גובה: | 159.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 243.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 865 ק"ג |
מידות צמיגים: | 175/60/16 |
נפח תא מטען: | 267 ליטרים |
בטיחות: מערכת מובילאיי, בקרת זינוק בעליה, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, בקרת שיוט מערכת שמע: מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה ו-6 רמקולים, דיבורית בלוטות', כניסת USB ו-AUX בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים, שקע 12V מלפנים ומאחור, הגה מצופה עור, חיישני אורות וגשם מחוץ לרכב: תאורת יום LED, נורות LED אחוריות, פנסי ערפל קדמיים, פנסי איתות במראות צד, תאורת יום, חלונות אחוריים כהים, גימורי כרום, מוטות נשיאה בגג, חישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ' מושחרים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"סוזוקי איגניס (2017-2020)"