- עיצוב
- מרווח
"מכונית עם טעם של עוד. אבל טעם של פעם"
עיצוב ותדמית: |
|
||
שינויי העיצוב במסגרת מתיחת הפנים לא גדולים ובעיקר קושרים עיצובית את איגניס עם סוזוקי ג'ימיני האיקוני של סוזוקי. בתא הנוסעים חודש לוח המחוונים, נוספו ידיות להחלפת הילוכים מאחורי גלגל ההגה (בגרסה האוטומטית), ושופרו חלק מהחומרים. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
איגניס מבוסס על פלטפורמה משותפת לדגמים נוספים כמו סוזוקי באלנו, סוזוקי סוויפט ואחרים. המבנה הרבוע עוזר למכונית לנצל את רוב נפח המרכב לתא הנוסעים ותא המטען. כך שמרווח הפנים בכל המושבים טוב. תא המטען גדול מאוד ביחס לקטגוריה. כבעבר איגניס ישווק ברמת גימור אחת (GLX) שכוללת את אותן מערכות שהיו קודם: מולטימדיה עם מסך 7 אינץ' (בהתקנה מקומית), לחצן התנעה, בקרת אקלים, חישוקי 16 אינץ' ועוד. השינוי המהותי באיגניס שלאחר מתיחת הפנים, נוגע להוספת מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות, כמו בלימה אוטומטית (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב והתרעת ערנות נהג. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
המערך ההיברידי המתון, הוא בבסיסו סוללת 12V שמוסיפה בסה"כ 3.1 כ"ס, ומטרתו לסייע בכיבוי ממושך של מנוע הבנזין בגלישה ועמידה, כדי לצרוך פחות דלק. הוא לא מאפשר נסיעה על חשמל. יחידת הכוח מבוססת על אותה תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה (עם 7 הילוכים קבועים) ואותו מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.2 ליטר, שהיו לפני מתיחת הפנים ולאחר שעבר שינויים קלים במערכת ההזרקה ובתזמון השסתומים המשתנה. גם נתוני התפוקה וגם הביצועים פחות טובים מבעבר: ההספק ירד ב-7 כ"ס וכעת עומד על 83 כ"ס, המומנט ירד מ-12.1 קג"מ ל-10.9 קג"מ. לעומת זאת צריכת הדלק השתפרה בכ-10%. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
מרווח הגחון אמנם 18 ס"מ, אך הרכב מגיעה ארצה במפרט כביש ללא הנעה כפולה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
סוזוקי איגניס נותר מהמכוניות האופנתיות היותר זולות שניתן לקנות בארץ. אבל מחירו עדיין יקר ביחס לקטגוריה. |
מתיחת הפנים של איגניס הגיע אלינו באוקטובר 2020 עם 2 הפתעות: לראשונה עם מערכות בטיחות אקטיביות ולראשונה עם מערך היברידי (מתון). כבר שנים שיש לסוזוקי מנועים היברידיים שכאלה, אבל זו פעם ראשונה שמנועים היברידיים משולבים עם תיבה אוטומטית, וזאת הסיבה שרק עכשיו מגיע הגרסה "הירקרקה" לישראל.
שם גרסה: | 1.2 ל' היברידי מתון, אוטו', GLX |
מחיר: | 94,990 שקל |
שנת מודל: | 2021 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות |
נפח: | 1,197 סמ"ק |
הספק מירבי: | 83 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 10.9 קג"מ ב- 2,800 סל"ד |
מהירות מירבית: | 155 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 12.4 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 22.3 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 18.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 370.0 ס"מ |
רוחב: | 169.0 ס"מ |
גובה: | 160.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 243.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 975 ק"ג |
מידות צמיגים: | 175/60/16 |
נפח תא מטען: | 271 ליטרים, בקיפול מושבים: 505 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ' (בהתקנה מקומית), כניסת USB ו-AUX, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים, בקרת שיוט, מפתח חכם לכניסה והתנעה, שקע 12V בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית למהירות עירונית (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב, התרעת ערנות נהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת יום לד, פנסי ערפל, מסילות גג, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"סוזוקי איגניס"