- קשיחות
- יכולת שטח
- אופי
"לחובבי שטח בלבד"
עיצוב ותדמית: |
|
||
ג'ימני חזר לאולמות התצוגה בתחילת שנת 2015 אחרי היעדרות של ארבע שנים. למעשה זה אותו רכב. טיפה שינוי בעיצוב החזית פלוס כונס אוויר מזויף על מכסה המנוע. בפועל זה אותו רכב בדיוק. עיצוב קופסתי, ספרטני, לא מתחנף, די חמוד, קצת מיושן אבל לא נס ליחו. התדמית בשוק טובה. רכב עמיד ומבוקש. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוחות נסיעה זה מושג תיאורתי בג'ימני. הוא קופץ, הוא חובט, לא נוח בעליל. מרחב הפנים דומה לזה של מכונית צעצוע. תא המטען, אם אפשר בכלל לקרוא לו כך, הוא מגוחך. האבזור בסיסי. ריפוד דמוי עור בגרסה האוטומטית. אין בקרת שיוט, אין מחשב דרך ואין בקרת אקלים. כריות אוויר? תסתפקו בבקשה בשתיים בלבד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
המנוע לא השתנה: 1,328 סמ"ק, 85 כ"ס, 11.2 קג"מ. מה המספרים האלה אומרים? הם אומרים שהתאוצה היא כמו של גמל (לא מיוחם). הם אומרים שבכביש מספר 1, בדרך לירושלים, לא תעברו את ה-100 קמ"ש. ג'ימני מצויד בגיר אוטומטי מיושן בן 4 מהירויות. יחס ההעברה ארוך והמנוע מושך לאיטו. צריך להוריד הילוכים ידנית ולהכריח את המנוע לעבוד בסל"ד גבוה - ורק אז הוא מתעורר לחיים (ומרעיש בהתאם). סוזוקי ג'ימני, צריכת דלק אמיתית: 10 ק"מ לליטר. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
שטח זה השטח שלו. מרווח הגחון לא מדהים (19 ס"מ) אבל שני סרנים חיים, מרכב קצר, גלגלים בפינות - עושים את העבודה. סוזוקי ג'ימני הוא עז הרים מלידה. רק תנו לו עוד ועוד מכשולים ורק היזהרו משיפועי צד - הוא קצת עצבני במצבים האלה. ג'ימני משנת 2015 מצויד בבקרת משיכה לשטח. זה אומר שהוא נועל בבלימה אוטומטית גלגלים מחליקים ומאלץ את הדיפרנציאל להעביר את הכוח לגלגל הנגדי שכן אוחז בשטח. האם זה תחליף לנעילת דיפרנציאל של ממש? התשובה היא לא. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
רכב עמיד, אמין, קשוח. 99 אלף שקל לידני, 120 אלף שקל לאוטומטי. זה לא זול אבל - ובתנאי שאתם מתכוונים לטייל בשטח. ביחיד או בזוג (אין מקום ליותר) - התמורה היא טובה. |
סוזוקי ג'ימני הוא רכב של בנות? רכב של בנות עירוניות? אין טעות גדולה מזו. מי שקונה ג'ימני צריך (וחייב) לטייל איתו בשטח. אחרת אין טעם. פשוט אין טעם
שם גרסה: | GLX אוטומט |
מחיר: | 118,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 3 |
מקומות ישיבה: | 4 |
הנעה: | אחורית / 4X4 |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 4 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,328 סמ"ק |
הספק מירבי: | 85 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 11.2 קג"מ ב- 4,100 סל"ד |
מהירות מירבית: | 135 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 17.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 13 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 10 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 2 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 369.5 ס"מ |
רוחב: | 160.0 ס"מ |
גובה: | 170.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 225.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,105 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/70/15 |
נפח תא מטען: | 113 ליטרים, בקיפול מושבים: 324 ליטרים |
מערכת שמע: מערכת שמע בהתקנה מקומית בתוך הרכב: 2 חלונות חשמל, מראות צד בעלות כיוונן חשמלי, גלגל הגה מצופה עור בטיחות: ניטור לחץ אוויר בצמיגים מחוץ לרכב: פנסי ערפל קדמיים, צביעה דו-גונית, מסילות בגג . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"סוזוקי ג'ימני (1987-2017)"