- ביצועים
- צריכת דלק
"שימושי מבעבר"
עיצוב ותדמית: |
|
||
במסגרת מתיחת הפנים סוזוקי בחרה להחצין את המראה משמעותית. היא עשתה זאת בין היתר בעזרת הגריל הענק והבוהק, העמקת הפגוש הקדמי, הצרת הפנסים והגבהת המכונית באופן כללי. התוצאה היא בולטות ניכרת ולא רק ביחס לקרוסאובר הקודם והסולידי למראה. התדמית מצוינת. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
תא הנוסעים עודכן קלות ולא ממש משמעותי. כלומר סביבת הנהג נותרה מוכרת עם חומרים מעט פשוטים ומראה כללי מעט מיושן, מנגד המרווח מלפנים ומאחור יותר ממספק, הנדסת האנוש טובה וכך גם איכות ההרכבה. תא המטען נותר גדול עם פתח רחב ושימושי, מציע שתי דרגות גובה ושקע 12V. עיקר השינוי בסעיף זה נוגע לגרסה הידנית שמוצעת ברמת גימור גבוהה מבעבר, וזהה לזו של הגרסה האוטומטית שמשווקת באותה רמת אבזור ללא שינוי. כך שכעת גם מפרט הגרסה הידנית כולל בקרת אקלים מפוצלת, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, מסילות גג, חישוקי 17 אינץ' קלים ועוד. משום מה וכמו בדגם הקודם, גם הפעם מערכת הסיוע לזינוק בעלייה מוצעת רק בגרסה האוטומטית. מערכת מולטימדיה ומצלמת הרוורס מוצעות כאופציה, בהתקנה מקומית. מההיבט הבטיחותי קרוסאובר המחודש לא מוצע עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, אלא מובילאיי בלבד. בספטמבר 2019 החל שיווק הדגם לאחר שידרוג מערך הבטיחות עם הוספת בלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית. לדגם עדיין אין התרעת סטייה מנתיב, ולכן הוא חייב בהוספת מערכת התרעה שכזו בהתקנה מקומית. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
החידוש המשמעותי ביותר במסגרת מתיחת הפנים נוגע ליחידת הכוח. כעת ישנו מנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו שמפיק 140 כ"ס ותיבה אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים, לעומת מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי (120 כ"ס) ותיבה אוטומטית רציפה. התיבה הידנית כעת מציעה 6 הילוכים לעומת 5 בעבר. כצפוי, הביצועים טובים באופן משמעותי, צריכת הדלק דומה. סוזוקי קרוסאובר, צריכת דלק אמיתית: 14 ק"מ לליטר. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
כדי לחזק את הזיקה לתחום הפנאי מרווח הגחון הוגדל ל-18 ס"מ לעומת 16.5 ס"מ בדגם טרום מתיחת הפנים. זה יותר ממה שמציעים לא מעט רכבי פנאי גדולים יותר כמו למשל קיה ספורטאז'. מצד שני אין גרסת הנעה כפולה שהיתה בעבר, כך שיכולת השטח מוגבלת לשבילי קק"ל בלבד. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
המחירים התייקרו במקצת ורשימת האבזור נותרה כשהיתה. סה"כ החבילה טובה בגלל יחידת הכוח החזקה והיעילה יותר. אבל המתחרות כבר מציעות חבילות דומות, במחירים דומים ובנוסף גם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט. התמורה טובה, אבל פחות מבעבר. הוספת מערכות בטיחות אקטיביות לא שינתה את התמורה, כי הדגם עדיין מחוייב בהתקנת מערכת בהתקנה מקומית. |
סוזוקי עדכנה את קרוסאובר בדיוק היכן שנדרש. העיצוב עודכן והפך בולט יותר כצו האופנה, ויחידת הכוח כעת זריזה, יעילה ותחרותית מבעבר. כל זה מבלי לוותר על היתרונות שהיו גם בדגם הקודם בדמות מרווח פנימי, שימושיות ואבזור.
שם גרסה: | 1.4 ל' טורבו אוטו, GLX ADAS |
מחיר: | 129,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,373 סמ"ק |
הספק מירבי: | 140 כ"ס ב-5,550 סל"ד |
מומנט מירבי: | 22.4 קג"מ ב- 1,500-4,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 200 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.5 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 18.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 430.0 ס"מ |
רוחב: | 178.5 ס"מ |
גובה: | 166.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 160.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,180 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/50/17 |
נפח תא מטען: | 430 ליטרים, בקיפול מושבים: 875 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם מסך מגע 7 אינץ', כניסות USB ו-AUX, מערכת ניווט WAZE, בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, ציפוי עור לגלגל ההגה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות. בטיחות: בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת מניעת תאונות מובילאיי, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מחוץ לרכב: פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית, מצלמת רוורס, מסילות גג, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סוזוקי קרוסאובר"