- עיצוב
- שימושיות
- ביצועים
- תמורה למחיר
עיצוב ותדמית: |
|
||
זאת איביזה אבל מוארכת ועם תא מטען סטיישני. הלך לאיבוד קצת הקסם הצעיר הספורטיבי, הופיעה במקומו שימושיות ויעילות. אם כי אני חייב לציין שלפחות לטעמי עדיין מדובר במכונית נאה ומושכת. התדמית של סיאט היא יותר זולה ויותר קלילה מזו של פולקסווגן. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
איביזה FLOW סטיישן ארוכה יותר מאיביזה הרגילה ב-18 ס"מ. מרחב הפנים קפץ כיתה בעיקר בהיבט של המטען. מבחינת נוסעי השורה השנייה - איביזה FLOW לא נושאת בשורה מיוחדת, המרחב הפנימי זהה לזה של איביזה רגילה. נוחות הנסיעה בסדר גמור. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
שני מנועים בהיצע: 1.4 ליטר עם תיבה ידנית ו-1.2 ליטר טורבו עם תיבה רובוטית. מנוע הטורבו מצוין אבל יקר יותר משמעותית. סיאט איביזה סטיישן FLOW, צריכת דלק אמיתית: 12.5 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
התמורה לכסף טובה מאוד - בעיקר בגרסה הבסיסית, מנוע 1.4 ליטר ותיבת הילוכים ידנית. |
גרסת הסטיישן של סיאט איביזה מציעה קצת פחות רוח ספורטיבית שובבה וקצת (הרבה) יותר שימושיות - בזכות תא מטען ענק. המכונית היא אלטרנטיבה חכמה למשפחות עם ילד אחד או שניים
שם גרסה: | 1.2 TSI |
שנת מודל: | 2008-2015 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,197 סמ"ק |
הספק מירבי: | 105 כ"ס ב-5,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 17.5 קג"מ ב- 1,550 סל"ד |
מהירות מירבית: | 190 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.8 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 18.8 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 4 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 423 ס"מ |
רוחב: | 169 ס"מ |
גובה: | 144 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 247 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,115 ק"ג |
מידות צמיגים: | 185/60/15 |
נפח תא מטען: | 430 ליטרים |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סיאט איביזה פלואו"