- עיצוב חיצוני
- מנוע
"אם איביזה, אז את גרסאות מנוע ה-1.4 ליטר הזולה בהרבה."
עיצוב ותדמית: |
|
||
סיאט איביזה היא מכונית ותיקה ותוחלף בקרוב בחדשה. ועדיין עיצובה נותר נאה ורענן. לסיאט בישראל יש תדמית של מותג צעיר ודינמי וה-FR מתאימה לכך כמו כפפה. במיוחד בגרסת ה-3 דל' (SC) הספורטיבית למראה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
אבל בתא הנוסעים אותות הגיל כבר ניכרים. החומרים פשוטים, המרווח מצומצם ונוחות נסיעה סבירה. רשימת האבזור ארוכה אבל של המתחרות ארוכה יותר. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
ה-FR משווקת רק עם מנוע אחד: 1.2 ליטר טורבו בנזין המפיק 105 כ"ס. כבר אמרנו שה-FR לא ספורטיבית כבעבר והנה דוגמה נוספת: המכונית מגיעה בשילוב תיבה אוטומטית בלבד. הביצועים מצוינים וצריכת הדלק טובה. סיאט איביזה FR, צריכת דלק אמיתית: 14.5 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מחירה של גרסת ה-FR גבוה מאוד ביחס למתחרות, וקרוב מאוד למחירה של סיאט לאון הגדולה והמאובזרת יותר כבר ברמתה הבסיסית. |
בעבר הכינוי FR התייחס לגרסה חמימה של המכונית - משהו בין הגרסה "הרגילה" לאיביזה קופרה הספורטיבית. בדור החדש הכינוי הפך לרמת גימור ללא קשר לכוח סוס. חבל.
שם גרסה: | 1.2 ל' טורבו, אוטו, FR |
שנת מודל: | 2008-2015 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,197 סמ"ק |
הספק מירבי: | 105 כ"ס ב-5,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 17.6 קג"מ ב- 1,550 סל"ד |
מהירות מירבית: | 190 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 18.9 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 14.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 4 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 406.1 ס"מ |
רוחב: | 169.1 ס"מ |
גובה: | 144.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 246.9 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,040 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/45/16 |
נפח תא מטען: | 292 ליטרים |
מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, כניסת AUX, בקרת אקלים, ציפוי עור לגלגל ההגה, מחשב דרך, בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, חלון שמש בגג, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני לחץ אויר בצמיגים, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סיאט איביזה FR"