- תמורה לכסף
- מנועים וביצועים
- מרחב פנים ומטען
עיצוב ותדמית: |
|
||
סיאט טולדו היא מכונית נאה. העיצוב לא חדשני, אבל עברו שנים רבות מאז שראינו סיאט סדאן בישראל וזה חדשני מספיק לבינתיים. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הטולדו היא משפחתית מיני. האורך שלה משפחתי, הרוחב מיני. תא המטען עצום ונוח לשימוש בשל השמשה האחורית שמתרוממת עם פתיחת הבגאז'. המתלים הנוקשים מטלטלים את תא הנוסעים ועושים הר מכל עכבר על הכביש. תא הנוסעים עשוי פלסטיקה זולה אבל מאובזר ביד נדיבה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
הטולדו נועדה להיות משפחתית זולה ובסיסית אך מהנדסי סיאט לא חסכו דבר על יחידות ההנעה. הטולדו משווקת בשתי גרסאות המוכרות לנו מדגמים יקרים יותר של קונצרן פולקסווגן: 1.2 ליטר-טורבו ידנית או 1.4 טורבו אוטומטית (DSG). ה-1.4 מהירה יותר אפילו מכמה מכוניות מנהלים אבל סובלת מסנכרון קלוקל בין המנוע לגיר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
סיאט טולדו זולה מהמשפחתיות הקלאסיות בעשרות אלפי שקלים, מבלי להתפשר אפילו במעט על ביצועים, אבזור, בטיחות, צריכת דלק, מרווח (למעט בממד הרוחב) או תא מטען שימושי. מחירה הנמוך מתבטא רק ברמת הליטוש הכללית. הנסיעה קופצנית, פעולת המנוע גסה, הנדסת האנוש אינה מוקפדת והפלסטיקה זולה. בסך הכל מדובר בתמורה טובה למחיר, במיוחד בגרסת ה-1.2 ליטר הידנית. |
המשפחתית הקטנה החדשה של סיאט, משלהי 2013 בישראל. מתחרה באחותה, סקודה ראפיד, אבל מציעה יחס אבזור-מחיר עדיף
שם גרסה: | 1.4 ל' טורבו, אוטו, סטייל |
מחיר: | 117,890 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,390 סמ"ק |
הספק מירבי: | 125 כ"ס ב-5,000-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 20.4 קג"מ ב- 1,400-4,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 208 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.0 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 20.8 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 12.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 448.2 ס"מ |
רוחב: | 170.6 ס"מ |
גובה: | 146.1 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 258.9 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,226 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/45/16 |
נפח תא מטען: | 550 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני 5 אינץ', חיבורי USB ו-AUX, חיבור לכרטיסי SD, שליטה מגלגל ההגה, 6 רמקולים בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים, השהיית אורות אוטומטית, חיישני אורות, חיישני גשם, שקע 12V, ציפוי עור להגה, ידית ההילוכים ויד בלם היד בטיחות: בקרת שיוט, בקרת עייפות, בקרת משיכה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת זינוק בעליה מחוץ לרכב: תאורת יום, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, חישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סיאט טולדו"