- ביצועים
- פרקטיות
- מחיר
"חזקה מאוד, לא יקרה מדי, פרקטית להפליא"
עיצוב ותדמית: |
|
||
בתוך בליל המותגים של פולקסווגן לסיאט כמותג יש בעיית זהות קלה. הלאון קופרה לעומת זאת מאוד מוגדרת: יותר כוח, יותר ביצועים, יותר אבזור בפחות כסף ביחס למקבילות בקונצרן (גולף GTI למשל). |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
פיצול אישיות חיובי: סיאט לאון קופרה היא מכונית משפחתית, מרווחת ופרקטית. ביום חמישי בבוקר אפשר להסיע בה שלושה ילדים לבית הספר וביום חמישי בלילה לשעוט במהירויות פליליות את העליות של כביש סדום ערד. למרות צמיגים סופר ספורטיביים בחתך 35, היא מציעה נוחות נסיעה סבירה ושלוש תוכניות כיול למתלים ('נוח', 'ספורט' ו'קופרה') ובשלושתן נוחות הנסיעה טובה ולא רק במושגי מכונית ספורט. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
המנוע המייצר דחף מרשים ולינארי בכל נקודה על הסל"ד, אך ללא דרמות או כוח מתפרץ. גם כאן השילוב בין תיבת ששת ההילוכים כפולת המצמד עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין של קונצרן פולקסווגן יוצר יחידת כוח פנטסטית שבתנאי פקק יכולה להזיז את הקופרה ללא נענועים מיותרים וכשרוצים יכולה לשגר את המכונית קדימה. גם התיבה הידנית מצוינת עם חלוקה טובה בין ההילוכים. רק חבל שהמנוע שקט מדי אפילו בסל"ד גבוה. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
לאון קופרה מרגישה מאוד הדוקה וניטראלית, אין לה זוויות גלגול ויש לה טונות של אחיזה. בנוסף, בקרת היציבות עובדת כל כך טוב ובנגיעות קטנות ועדינות עד שהיא גורמת לך לתהות אם היא בכלל התערבה. כיבוי המערכת יגלה עד כמה היא עובדת טוב ועד כמה האף מסרב לעקוב אחרי קו הפניה. החסרון הבולט: הגה שמחזיר היזון חוזר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
סיאט ביקשה לשלב בקופרה ביצועים ואלגנטיות יחדיו. הם הצליחו במשימה והצמידו מחיר סביר (יחסית). |
שם גרסה: | 2.0 ל', אוטו', 5 דל' |
מחיר: | 221,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,984 סמ"ק |
הספק מירבי: | 290 כ"ס ב-5,900-6,400 סל"ד |
מומנט מירבי: | 35.7 קג"מ ב- 1,700-5,800 סל"ד |
מהירות מירבית: | 250 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 5.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 15.1 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 9 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 426.3 ס"מ |
רוחב: | 181.6 ס"מ |
גובה: | 145.9 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 261.8 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,406 ק"ג |
מידות צמיגים: | 235/35/19 |
נפח תא מטען: | 380 ליטרים |
בטיחות: בקרת שיוט, התראת שמירת מרחק, בקרת בלימה אוטונומית בעיר, סייען זינוק בעליה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מתלים אדפטיביים, מערכת חלוקת מומנט בין הגלגלים הקדמיים (XDS), דיפרנציאל מוגבל החלקה מכנית, בורר מצבי נהיגה, חיישני רוורס, בורר מצבי נהיגה (רגיל, ספורט, חיסכון) מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 6.5 אינץ', 9 רמקולים, חיבורי USB ו-AUXX, כניסה לכרטיס SD, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת עם פתחי אוורור מאחור, בלם חניה חשמלי, מושבי אלקנטרה ספורטיביים, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, חיישני אורות וגשם, ציפוי עור להגה וידית ההילוכים, דוושות אלומיניום, תאורת אווירה בדלתות, שקע 12V מחוץ לרכב: גג שמש פנורמי, תאורת יום LED, תאורת LED קדמית, מלאה פנסי ערפל עוקבי פניה מלפנים, תאורת LED אחורית, מאותתי LED במראות הצד, הפשרת אדים למראות הצד, מוטות נסיעה בגג בגימור שחור, ספוילר אחורי, קליפרים אדומים לבלמים, חישוקי סגסוגת קלה 19 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"סיאט לאון קופרה (2015-2020)"