- חלל אוורירי ומרווח
- אבזור
- איכות גימור
"בפסגת המיניוואנים הקומפקטיים"
עיצוב ותדמית: |
|
||
העיצוב דחוס, רובוטריקי, עם שפע של פנסי לד מלפנים ומאחור. סיטרואן C4 גרנד פיקאסו נראית מצוין |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
מכונית מרווחת מאוד. השיפור הניכר ביותר הוא ליושבי השורה השנייה (האמצעית). השורה האמצעית מכילה שלוש כורסאות נפרדות שניתן להזיז בקלות קדימה - אחורה על גבי מסילה וכך ליצור מרחב רגליים עצום. יושבי השורה הזאת (שניים מהם) נהנים גם ממגשים בגב המושבים הקדמיים, שמכילים מתקן כוסות, רצועה לאחיזת חפצים (טאבלטים, למשל) ותאורה אישית. קחו בחשבון - הסטה של המושבים האמצעיים לאחור באה על חשבון המרחב ליושבי השורה השלישית, שמתאימים (גם בגרנד פיקאסו החדשה) לילדים. האורך הכללי של הרכב נותר זהה לדור הקודם. שימוש בכל 7 המושבים פירושו שלא נשאר כמעט מקום בתא המטען - ככה זה גם בקרב המתחרים הישירים. נוחות הנסיעה טובה - לא רכות סיטרואנית של פעם אלא סגנון הדוק ומאוזן. סיטרואן C4 פיקאסו ניתנת לרכישה עם שפע גדול של שכלולים וגאדג'טים. רמת הגימור ואיכות ההרכבה הם טובים מאוד. זה לא כמו הסיטרואנים של פעם. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
היצע המנועים כולל שני מנועי דיזל ובנזין אחד. הטורבו-דיזל הבכיר הוא גם מנוע חדש בנפח 2.0 ליטר (150 כ"ס) והטורבו דיזל הבסיס יותר הוא בנפח 1.6 ליטר (115 כ"ס). מנוע הטורבו-בנזין, 1.6 ליטרים, 165כ"ס חדש (לעומת 156 כ"ס בדגם הקודם). החידוש החשוב והמבורך הוא מעבר מנוע הבנזין מתיבה רובוטית יחידת מצמד (ודי מעצבנת, יש לומר) לתיבה אוטומטית מסורתית מתוצרת אייסין היפנית (כמו זו שמותקנת בפיז'ו 5008, רק קצת יותר מתקדמת). מנוע הדיזל הבכיר מוצע גם הוא עם התיבה האוטומטית של אייסן בעוד מנוע הדיזל הצנום מוצע בשילוב תיבה אוטומטית רובוטית בעלת מצמד בודד (זה המעצבן מבעבר). מנוע הדיזל הבכיר ומנוע הבנזין מעניקים ביצועים טובים אבל לא מרגשים. סיטרואן C4 פיקאסו, צריכת דלק אמיתית: 11-12 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
סיטרואן C4 גרנד פיקאסו היא מכונית מרווחת, איכותית ומאובזרת היטב. אבל מעט יקרה. השיווק החל עם גרסת טורבו דיזל היקרה מאוד יחסית. בקיץ 2014 הצטרפה גרסת הדיזל עם מנוע ה-1.6 ומנוע הבנזין. המחיר זול משמעותית ומקביל למתחרות. |
הדור החדש של סיטרואן C4 גרנד פיקאסו הושק באירופה בסתיו 2013. השיווק בארץ - מהמחצית השנייה של 2014. מדובר במכונית חדשה לגמרי, מרווחת יותר, הדוקה יותר, איכותית יותר ומאובזרת יותר. סיטרואן C4 גרנד פיקאסו מסתמנת כאחד המיניוואנים הקומפקטיים המובילים. במרץ 2016 הצטרף אחיו הקצר עם 5 מושבים שנקרא, סיטרואן C4 פיקאסו
שם גרסה: | קומפורט פאק 7 מקומות |
מחיר: | 168,900 שקל |
שנת מודל: | 2017 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 7 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,598 סמ"ק |
הספק מירבי: | 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.4 קג"מ ב- 1,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 201 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 17.9 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 12 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 459.7 ס"מ |
רוחב: | 182.6 ס"מ |
גובה: | 163.4 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 284.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,320 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/60/16 |
נפח תא מטען: | 170 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,843 ליטרים |
בטיחות: מערכת עצור והתנע, סייען זינוק בעליה, חיישני נסיעה לאחור, מערכת מובילאיי למניעת תאונות, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת אורות דרך למניעת סנוור מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקומית בעלת מסך מגע בגודל 7 אינץ', כניסת USB ו-AUX, בלוטוס ושליטה מההגה. בתוך הרכב: התנעת מנוע באמצעות כפתור, לוח מחוונים דיגיטלי, מחשב דרך, מושבי קפטן מלפנים, שולחנות בגב משענות המושבים הקדמיים, גלגל הגה וידית הילוכים בציפוי עור, הגה מצופה עור, מערכת בקרת אקלים ושליטה על מערכת בקרת האקלים מהמושבים האחוריים, חיישני אורות וגשם מחוץ לרכב: תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים, חישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סיטרואן C4 גרנד פיקאסו (2014-2017)"