- מרווח פנימי
- אבזור
- איכות גימור
"בפסגת המיניוואנים הקומפקטיים"
עיצוב ותדמית: |
|
||
העיצוב דחוס, רובוטריקי, ייחודי ונראה מצוין. זו דוגמה טובה לאיך אפילו מיניוואן ניתן לעצב בצורה מוצלחת. מתיחת הפנים לא שינתה בהרבה את המראה החיצוני ומתמקדת בעיקר בחרטום ונוגעת קלות בפנסים האחוריים. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
פיקאסו מאוד מרווח. השורה השניה היא המורווחת ביותר עם שלוש כורסאות נפרדות שניתן להזיז בקלות קדימה - אחורה על גבי מסילה וליצור מרחב רגליים עצום. יש גם מגשים בגב המושבים הקדמיים, שמכילים מתקן כוסות, רצועה לאחיזת חפצים (טאבלטים, למשל) ותאורה אישית. קחו בחשבון - הסטה של המושבים האמצעיים לאחור באה על חשבון המרחב ליושבי השורה השלישית, שמתאימים (גם בגרנד פיקאסו החדשה) לילדים. שימוש בכל 7 המושבים פירושו שלא נשאר כמעט מקום בתא המטען - ככה זה גם בקרב המתחרים הישירים. במסגרת מתיחת הפנים שודרג גם תא הנוסעים שהשינויים העיקרים הם מסך מגע חדש (בגודל 7 אינץ' כמו בעבר), ומערכת בידור/מידע משודרגת. בסוף 2017 רמת הגימור הבכירה, אקזקיוטיב, גם קיבלה שידרוג בטיחותי. ואל מערכות כמו ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור לחץ אוויר בצמיגים, נוספו גם מערכות חדשות כגון בלימה אוטונומית בחירום, התרעת סטייה מנתיב ועמעום אורות אוטומטי. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
היצע המנועים כולל 3 יחידות כוח כבעבר, אלא שהדיזל הבסיסית השתנתה ומנוע 1.6 ליטר, 120 כ"ס ותיבה אוטומטית 6 הילוכים (של חברת איסיין) החליפו מנוע בנפח זהה שהפיק 115 כ"ס אשר שולב לתיבה אוטומטית-רובוטית בעלת מצמד בודד. שני המנועים האחרים לא השתנו: טורבו-בנזין, 1.6 ליטר, 165 כ"ס וטורבו-דיזל 2.0 ליטר (150 כ"ס) שמוצעים עם תיבה אוטומטית 6 הילוכים. מנוע הדיזל הבכיר ומנוע הבנזין מעניקים ביצועים טובים. סיטרואן C4 פיקאסו, צריכת דלק אמיתית: 11-12 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
בכל העולם הקטגוריה מאבדת מזוהרה לקרוסאוברים האופנתיים יותר, ובכל זאת סיטרואן C4 גרנד פיקאסו מציע עסקה טובה. הוא מרווח, איכותי ומאובזר. רמת הגימור הגבוהה היא המשתלמת יותר בשל תוספת האבזור ובעיקר חבילת הבטיחות המקיפה יותר. |
הדור השלישי של סיטרואן C4 גרנד פיקאסו הגיע אלינו במחצית השנייה של 2014 ומתיחת הפנים בתחילת 2017. הוא ביסס עצמו כאחד המיניוואנים הקומפקטיים המובילים ומציע חבילה טובה ואיכותית. בסוף 2017 רמת הגימור הבכירה גם קיבלה שידרוג בטיחותי שהפך אותו לאטרקטיבי יותר..
שם גרסה: | קומפורט פאק 7 מקומות |
מחיר: | 168,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 7 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,598 סמ"ק |
הספק מירבי: | 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.4 קג"מ ב- 1,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 201 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 17.9 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 12 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 459.7 ס"מ |
רוחב: | 182.6 ס"מ |
גובה: | 163.4 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 284.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,320 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/60/16 |
נפח תא מטען: | 170 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,843 ליטרים |
בטיחות: מערכת עצור והתנע, סייען זינוק בעליה, חיישני נסיעה לאחור, מערכת מובילאיי למניעת תאונות, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת אורות דרך למניעת סנוור. מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקומית בעלת מסך מגע בגודל 7 אינץ', כניסת USB ו-AUX, בלוטוס ושליטה מההגה. בתוך הרכב: התנעת מנוע באמצעות כפתור, לוח מחוונים דיגיטלי, מחשב דרך, הגה מצופה עור, מערכת בקרת אקלים ושליטה על מערכת בקרת האקלים מהמושבים האחוריים, חיישני אורות וגשם מחוץ לרכב: תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים, חישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סיטרואן C4 גרנד פיקאסו (2017-2018)"