- מרחב פנים
- בטיחות
- אופי
- אבזור
"רכישה משומשת לא רעה בכלל"
עיצוב ותדמית: |
|
||
בישראל משווקת הגרסה הארוכה בלבד, שהיא יותר פרקטית אבל גם יותר קופסתית ופחות סקסית למראה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוחות הנסיעה טובה מאוד. וכך גם מרחב הפנים. בשורה האמצעית אפשר להושיב שלושה מבוגרים, בשורה השלישית שני ילדים. תא המטען שנשאר פנוי לשימוש הוא די קטן - ככה זה בדרך כלל במיניוואנים קומפקטיים. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע בנזין טורבו, 1.6 ליטר, 156 כ"ס - הביצועים שלו טובים מאוד. מי שפוגעת בחגיגה זו תיבת ההילוכים האוטומטית רובוטית שיוצרת טלטלות לא נעימות. סיטרואן C4, צריכת דלק אמיתית: 11 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
התמורה לכסף טובה - למעט הבאג הקטן הזה של תיבת ההילוכים רובוטית. אתם יודעים מה, גם לזה אפשר להסתגל. |
הלהיט המוכח בפלח השוק של המיניוואנים הקומפקטיים עם שישה-שבעה מקומות ישיבה הוא מאזדה 5. מאזדה ספורטיווית יותר מהסיטרואן. המתלים של הסיטרואן רכים יותר, אבל מכוילים ברישול. המכונית סובלת לעתים מקפצוצים ותנודות מיותרות. היתרון של C4 פיקאסו על פני מאזדה 5 הוא באופי, בעיצוב הפנים הייחודי, בגימיקים ובמושבים. בשורה האמצעית של מאזדה 5 אפשר להושיב רק שני מבוגרים וילד מצומק. בסיטרואן C4 פיקאסו אפשר להושיב שלושה מבוגרים בגודל מלא. היתרונות של מאזדה הם דלתות הזזה (נוח מאוד במקומות חניה צפופים) ומוניטין מוכחים של אמינות ושמירת ערך.
שם גרסה: | 1.6 רובוטי |
שנת מודל: | 2007 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 7 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד בודד, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,598 סמ"ק |
הספק מירבי: | 156 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.4 קג"מ ב- 1,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 204 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.8 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 14.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 459 ס"מ |
רוחב: | 183 ס"מ |
גובה: | 168 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 273 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,530 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/55/16 |
נפח תא מטען: | 208 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,951 ליטרים |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סיטרואן C4 גרנד פיקאסו (מודל 2006-2012)"