- עיצוב
- פוזה
- מנוע וגיר חדשים
עיצוב ותדמית: |
|
||
במבט ראשון לא תבחינו בהבדל בין ה-DS3 הפתוחה לסגורה. הדפנות של שתיהן זהות ורק הגג עצמו נפתח בסגנון קופסת סרדינים. קורות הצד של הרכב נותרות מונחות במקומן. זה שומר על קשיחות טובה יותר של הרכב אבל מפחית מחוויית הקבריולה. התדמית של סיטרואן פחות יוקרתית מאלפא רומיאו או מיני, אבל סיטרואן DS3 מצליחה למשוך לא מעט מבטים. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הדבר שהשתנה כאן מהותית הוא ממשק מולטימדיה. לתוך הפנל הוכנס מסך מגע בגודל 7 אינץ' שכולל חיבור טלפון, רדיו ואת מחשב הדרך שמציג נתונים על צריכת דלק וכו'. מסך המגע עובד היטב. הגרפיקה מצוינת והממשקים לא מבלבלים. יש גם לחצן פיזי בחלק התחתון של הפנל שמאפשר חזרה קלה לתפריט הראשי. וגם שני לחצנים "פלוס" ו"מינוס" להגברה ולהנמכה של עוצמת השמע וזהו |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מתיחת הפנים של 2016 הביאה מנוע ותיבת ההילוכים חדשים מפיז'ו 208. אלה שני מכלולים שמשנים לחלוטין את חווית הנהיגה. המנוע בן שלוש הבוכנות, מוגדש הטורבו, שכבר פגשנו בדגמים אחרים של הקונצרן הוא פשוט מבריק. הוא חזק ונמרץ ומטפס בששון בסל"דים. ואילו התיבה האוטומטית היפנית בעלת ששת ההילוכים, אולי לא זריזה כמו דו-מצמדית גרמנית, אבל היא רהוטה וחלקה ועושה עבודה נאמנה. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
בגלל שקורות הצד נותרו במקומן והחיזוקים הוסיפו רק כ-20 ק"ג ביחס ל-DS3 הסגורה, גרסת הקבריו מפגינה יכולת דינמית דומה לזו שמציעה DS הסגורה. יחד עם זאת, צריך לדעת ש-DS3 קבריו, כמו DS3 הרגילה, היא לא באמת מכונית ספורט. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
היצע המכוניות הפתוחות בישראל השתדרג קלות על מתיחת הפנים של DS3 קבריו. מתחתיה יש את פיאט 500C המעודכנת, וגרסאות פתוחות של פיז'ו 108, סיטרואן C1 וטויוטה אייגו הקטנות חלשות וזולות יותר. מעליה יש את מיני רודסטר ומיני קופר קבריולה היקרות משמעותית. DS3 קבריו מציעה חבילה משודרגת, בעיקר בהיבט הדינמי, ונהנית מהיעדר תחרות של ממש. |
מדובר במתיחת פנים לדגם של השנים 2012-2016.
זו אותה DS3 שעוצבה בהצלחה לפני כמה שנים. העיצוב לא הזדקן. הקווים לא משאירים אדישים אף אחד ואחת.
גרסת השמיים הפתוחים של סיטרואן DS3. ועל זה יש לומר - מכונית יפיפיה, פוזה בריבוע. אבל האם היא שווה את הכסף?
שם גרסה: | So chic |
מחיר: | 178,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 2 |
מקומות ישיבה: | 4 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 3 בוכנות |
נפח: | 1,199 סמ"ק |
הספק מירבי: | 110 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 20.9 קג"מ ב- 1,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 188 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.9 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 21 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 394.8 ס"מ |
רוחב: | 171.5 ס"מ |
גובה: | 148.3 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 246.4 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,145 ק"ג |
מידות צמיגים: | 195/55/16 |
נפח תא מטען: | 285 ליטרים, בקיפול מושבים: 980 ליטרים |
מערכת שמע: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 7 אינץ' ו-6 רמקולים, בלוטות', כניסת USB ו-AUX בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים, בקרת שיוט ומגביל מהירות, הפשרת אדים למראות הצד, מראה פנימים מונעת סנוור, חיישני רוורס, חיישני גשם למגבים, חיישני אורות בטיחות: ביטול כרית אוויר נוסע, הדלקה אוטומטית של אורות מצוקה בזמן בלימת חירום מחוץ לרכב: פנסים ראשיים משולבים LED וקסנון, פנסי ערפל קדמיים, חישוקי סגסוגת קלה . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"סיטרואן DS3 קבריו"