- נוחות נסיעה בוגרת
- מנוע טורבו מצוין
- סולידית ואיכותית
"תחליף טוב למשפחתית מן השורה"
עיצוב ותדמית: |
|
||
עיצוב שמרני, תדמית סולידית מאופקת. מי אמר שזה רע? |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
פאביה, את זה אנחנו יודעים כבר שנים, היא מכונית קטנה־גדולה, בוגרת מאוד. אין לה מתחרות רבות בקרב הקטנות בנסיעות למרחקים ארוכות. תענוג. מרחב הפנים טוב מאוד לארבעה נוסעים. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
פאביה 1.2 טורבו אמורה להיות חסכונית יותר? לא. בטח לא עם ביצועים מהממים כאלה. מי שייסע בה לאט ולא יכניס תכופות את הטורבו לפעולה יגרד את ה– 15 ק"מ לליטר. אבל אנחנו לא התאפקנו והמכונית רשמה 11 ק"מ לליטר. סקודה פאביה 1.2 בנזין, צריכת דלק אמיתית: 13.5 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מנוע ה-1.2 טורבו פשוט מבריק. מנוע ה-1.4, 76 כ"ס, די בינוני. סקודה פאביה היא מכונית מוצלחת מאוד אבל כבר קצת מיושנת - מערכת מתלים לא הוקצעת, שלדה לא הכי הדוקה, רעידות מיותרות מכיוון מכלולי ההגה, פלסטיקה ועיצוב פנים. למרות הכל ובהתחשב במחיר הפתיחה - התמורה לכסף טובה. |
פאביה שמרנית יותר למראה ומבוגרת - למרות הגג בצבע לבן. אלא שכבר אחרי כמה מטרים של נהיגה מבינים שהפאביה היא בכל זאת סקסית - לא בעיצוב, אלא בביצוע. לפאביה יש מנוע בנזין־טורבו ממזר, 1.2 ליטרים עם 105 כ"ס ו– 17.8 קג"מ, וזה מעיף את המכונית כמו נוצה בהוריקן.
שם גרסה: | Ambition |
שנת מודל: | 2014 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,197 סמ"ק |
הספק מירבי: | 105 כ"ס ב-5,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 17.8 קג"מ ב- 1,550 סל"ד |
מהירות מירבית: | 191 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.1 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 18.8 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 13.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 4 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 4000 ס"מ |
רוחב: | 164 ס"מ |
גובה: | 150 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 246 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,164 ק"ג |
מידות צמיגים: | 195/55/15 |
נפח תא מטען: | 315 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,180 ליטרים |
מערכת שמע מקורית, מחשב דרך, חיישן לניטור לחץ אוויר בצמיגים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סקודה פאביה 2008-2014"