- מלוטשת ומעודנת
- מנוע טורבו מצוין
- סולידית ואיכותית
"לא סקסית אבל נעימה ומהירה. מכונית טובה מאוד"
עיצוב ותדמית: |
|
||
שמרנית אבל קצת פחות. הסמל סקודה משדר סולידיות ופשטות. הפורפורציות של הדגם הנוכחי מעט ספורטיביות יותר מהדגם היוצא. המכונית נמוכה יותר ורחבה. התוצאה נאה, לא לוהטת. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
פאביה, את זה אנחנו יודעים כבר שנים, היא מכונית קטנה־גדולה, בוגרת מאוד. אין לה מתחרות רבות בקרב הקטנות בנסיעות למרחקים ארוכות. תענוג. מרחב הפנים טוב מאוד לארבעה נוסעים. רמת הליטוש בנסיעה היא גבוהה - ולא במקרה, פאביה החדשה מבוססת על מכלולים של פולקסווגן גולף. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע וגיר מעולים. פשוט ליגה. אבל האם פאביה 1.2 טורבו אמורה להיות חסכונית במיוחד? לא. בטח לא עם ביצועים מהממים כאלה. מי שייסע בה לאט ולא יכניס תכופות את הטורבו לפעולה יגרד את ה– 15 ק"מ לליטר. אבל אנחנו לא התאפקנו והמכונית רשמה 11 ק"מ לליטר. סקודה פאביה 1.2 בנזין, צריכת דלק אמיתית ממוצעת בפועל: 13 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מנוע ה-1.2 טורבו פשוט מבריק. סקודה פאביה מעניקה תמורה טובה לכסף. |
שמרנית אבל קצת פחות. סקודה פאביה החדשה, משנת 2015 קבלה פורפורציות קצת יותר דינמיות - היא בעיקר פחות גבוהה וגמלונית למראה. מנועי הטורבו מצוינים, הביצועים נהדרים. המכונית מלוטשת ומעודנת ברמה גבוהה.
שם גרסה: | New Fabia 1.0 TSI Ambition (110) DSG7 |
מחיר: | 96,990 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 3 בוכנות |
נפח: | 999 סמ"ק |
הספק מירבי: | 110 כ"ס ב-5,000-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 20.3 קג"מ ב- 2,000-3,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 195 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.5 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 21.7 ק"מ לליטר |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 399.2 ס"מ |
רוחב: | 173.2 ס"מ |
גובה: | 146.7 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 247 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,154 ק"ג |
מידות צמיגים: | 185/60/15 |
נפח תא מטען: | 305 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,125 ליטרים |
בטיחות: בקרת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת זינוק בעליה, בקרת שיוט ומגביל מהירות, התראת עייפות נהג, מערכת אקטיבית לחלוקת מומנט בין הגלגלים הקדמיים מערכת שמע: מערכת שמע מקורית עם מסך מגע, חיבור USB ו- AUX, כניסה לכרטיס SD, בלוטות' בתוך הרכב: מחשב דרך, הגה וידית הילוכים מצוי עור, שקע 12V מחוץ לרכב: תאורת יום, פנסי ערפל קדמיים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סקודה פאביה"