סקודה קארוק - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"חבילה טובה."

יואב קווה יואב קווה
 
סקודה קארוק,
ציון מסכם (מתוך 5)
3.5

יתרונות
  • מרחב
  • תא מטען
  • עיצוב שמרני
  • מחיר
חסרונות
סקודה קארוק
סקודה קארוק
סקודה קארוק
סקודה קארוק
סקודה קארוק
סקודה קארוק
סקודה קארוק
סקודה קארוק
סקודה קארוק
סקודה קארוק
 
 

סקודה קארוק - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starone starzero star

העיצוב שמרני, ומאוד דומה לאחיו הגדול, סקודה קודיאק. זהו דגם חדש אבל לסקודה תדמית מוצלחת.

נוחות ואבזור:

one starone starone starone starzero star

הוא מבוסס על פלטפורמת MQB של קבוצת פולקסווגן, שמשרתת שפע דגמים כמו פולקסווגן טיגואן ואף אודי Q2. קארוק חולק בסיס גלגלים עם סיאט אטקה והשניים חולקים מכלולים ואת אותו פס ייצור בצ'כיה, אך היצע המנועים שונה.

הוא מוצע ב-3 רמות גימור. בבסיסית, 'אמבישן', מערכת מולטימדיה בגודל 6.5 אינץ', כשבאחרות מסך 8 אינץ'. בכל הגרסאות ורמות הגימור מערכות בטיחותיות אקטיביות מתקדמות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starzero star

היצע מערכות ההנעה רב: שני מנועי טורבו-בנזין, האחד תלת צילינדרי בנפח 1.0 ליטר, 115 כ"ס שמשולב לתיבה ידנית (6 הילוכים) או כפולת מצמד (7 הילוכים), ושני 4 צילינדרים, 1.5 ליטר, 150 כ"ס בשילוב לתיבה האוטומטית כפולת המצמד. יש גם מנוע טורבו-דיזל, 2.0 ליטר, 150 כ"ס בשילוב לתיבה האוטומטית והנעה כפולה.

ביולי 2018 הצטרף מנוע דיזל 1.6 ליטר, 115 כ"ס, עם אותה תיבה אוטומטית והנעה קדמית.

במהלך 2019 הופסק שיווק 2 גרסאות הדיזל ובאוגוסט 2019 הופסק שיווק גרסת מנוע ה-1.0 ליטר טורבו-בנזין בשל החלטת סקודה שלא להתאימו לתקינת הזיהום החדשה.

יכולת שטח:

one starhalf starzero starzero starzero star

רק גרסת הדיזל מגיעה עם הנעה כפולה וגם בה מרווח הגחון לא משהו. אל תנסו לאתגר אותו מעבר לשבילים.

תמורה לכסף:

one starone starone starhalf starzero star

יש היצע רב של יחדות כוח ורמות אבזור, והתמחור דומה למתחרים. יש כאלה המציעים חבילה עדיפה אבל סה"כ התמורה טובה. מאוגוסט 2019 יש רק מנוע 1.5 ליטר ובמחיר יחסית יקר. התמורה טובה אבל פחות מבעבר.

יואב, מה דעתך על סקודה קארוק ?

קארוק הוא דגם הפנאי הראשון של סקודה בקטגוריה הקומפקטית. כלומר מתחרה ישיר בדגמים כמו יונדאי טוסון, פיז'ו 3008 ואחרים. הוא למעשה מחליף את סקודה יטי שיצורו כבר הופסק, ואיתו גם אבד הקסם המקורי והייחודי של סקודה.


סקודה קארוק - מתחרות עיקריות:

MG EHS PHEV_01
MG EHS PHEV_01
שברולט טרייל בלייזר
שברולט טרייל בלייזר
פורד קוגה
פורד קוגה
פורד פוקוס אקטיב טורר
פורד פוקוס אקטיב טורר
פורד פוקוס ST-ליין
פורד פוקוס ST-ליין
רנו קוליאוס
רנו קוליאוס
קיה אקסיד
קיה אקסיד
מיצובישי ASX
מיצובישי ASX
מיצובישי אקליפס קרוס
מיצובישי אקליפס קרוס
מאזדה CX-30
מאזדה CX-30
קיה נירו
קיה נירו
אופל גרנדלנד X
אופל גרנדלנד X
הונדה CR-V
הונדה CR-V
סיטרואן C5 איירקרוס
סיטרואן C5 איירקרוס
טויוטה פריוס
טויוטה פריוס
סיטראון C4 ספייסטורר
סיטראון C4 ספייסטורר
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV
קיה ספורטאז'
קיה ספורטאז'
טויוטה ראב 4
טויוטה ראב 4
פיז'ו 3008
פיז'ו 3008
סובארו פורסטר
סובארו פורסטר
יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
ג'יפ קומפאס
ג'יפ קומפאס
יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
Subaru XV-4
Subaru XV-4
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס
חוות דעת - ניסאן קשקאי
חוות דעת - ניסאן קשקאי
ניסאן איקסטרייל - צורה חדשה
ניסאן איקסטרייל - צורה חדשה
פולקסוואגן טיגואן רכב חדש
פולקסוואגן טיגואן רכב חדש
טויוטה C-HR צריכת דלק
טויוטה C-HR צריכת דלק
מבחן דרכים סיאט אטקה
מבחן דרכים סיאט אטקה
רנו קדג'אר
רנו קדג'אר
 
 

סקודה קארוק
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 1.5 ל' טורבו, אוטו', סטייל
מחיר: 163.990 שקל
שנת מודל: 2018
מס' דלתות: 5
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: קדמית
תיבת הילוכים: אוט'-רובוטי מצמד כפול, 7 הילוכים
מנוע: בנזין - טורבו, 4 בוכנות
נפח: 1,498 סמ"ק
הספק מירבי: 150 כ"ס ב-5,000-6,000 סל"ד
מומנט מירבי: 25.0 קג"מ ב- 1,500-3,500 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 203 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 9.0 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 17.9 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 6
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק:

מימדים:

אורך: 438.2 ס"מ
רוחב: 184.1 ס"מ
גובה: 160.3 ס"מ
בסיס גלגלים: 263.8 ס"מ
משקל עצמי: 1.393 ק"ג
מידות צמיגים: 215/55/17
נפח תא מטען: 500 ליטרים, בקיפול מושבים: 1.609 ליטרים

אבזור כלול במחיר הרכב:

מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', קישוריות Auto Android, AppleCarPlay, שקע USB, כניסת SD, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס.

בתוך הרכב: בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג לשורה השניה, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, שקע 12V בכל שורה, שקע 220V בשורה השניה, תאורת אווירה, חיישני גשם, חיישני תאורה, הגה, ידית הילוכים ומנוף בלם יד בציפוי עור.

בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי דו-גלגלי), בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, ניטור עייפות נהג, תאורה אדפטיבית, ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

מחוץ לרכב: תאורה עוקבת פניה, תאורת יום לד תאורת לד מאחור, פנסי ערפל קדמיים, חיישני חניה אחוריים, חלונות אחוריים כהים, מראות צד מחוממות, מסילות גג.

.

0 תגובות ל"סקודה קארוק"

                  
                                                                        

                    

                    

                    

                                          

                    

                                                      

                

                                                          

                                
                                                    
            
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

    שם*

    אימייל*

    טלפון*