- תדמית
- ליטוש הנדסי
- איכות
- מנועים
עיצוב ותדמית: |
|
||
גולף היא אייקון, ז'אנר בפני עצמו. תדמית מנצחת. מתיחת הפנים לא שינתה הרבה, והעיצוב נותר שמרני. למעשה גם הדור הזה של המכונית דומה לדור הקודם, ואולי טוב שכך. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
גולף מבוסס על פלטפורמת MQB שמשררת בין היתר גם את סיאט לאון, וסקודה אוקטביה. מרחב הפנים טוב מאוד ושופר בדור החדש. נוחות הנסיעה מצוינת. בידוד הרעשים ברמה גבוהה. מתיחת הפנים בעיקר הוסיפה אבזור כמו מסך מגע מקורי גדול יותר (8 אינץ' גם בגרסת הבסיס לעומת 6.5 אינץ'). וגם נוספו מערכות בטיחות מתקדמות לכל הגרסאות כמו: בלימת אוטונומית בחירום, ובקרת שיוט אדפטיבית. בדצמבר 2018, לצד עדכון מנועים, נוסף עוד אבזור כמו חישוקים גדולים יותר ב-1 אינץ', כשרמת האזור הבכירה גם מקבלת לוח מחוונים מוקרן (שעד כה הוצע בתוספת תשלום). יש גם שינוי באבזור הבטיחות: כשכל הגרסאות ורמות האבזור מקבלות תיקון סטייה מנתיב. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
אותו מנוע 1.4 ליטר מלפני מתיחת הפנים, ממשיך אל המכונית המחודשת. גם הפעם כמו בעבר בשני הספקים, 125 ו-150 כ"ס. תיבת ההילוכים האוטומטית היא רובוטית עם שני מצמדים. בשתי גרסאות ההספק הביצועים טובים. פולקסווגן גולף 1.4, צריכת דלק אמיתית: 11-12 ק"מ לליטר. בדצמבר 2018 מנוע ה-1.4 ליטר הוצא לגמלאות ובמקום מנוע אחד בשני הספקים, יש צמד מנועים בנפחים שונים. מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 115 כ"ס (125 כ"ס בעבר), ומנוע 1.5 ליטר, 150 כ"ס (הספק זהה) עם כיבוי צילינדרים בעת שיוט. ביצועי שני המנועים החדשים מעט פחות טובים מקודמיהם. צריכת הדלק במנוע ה-1.0 ליטר מעט טובה יותר ואילו במנוע ה-1.5 ליטר מעט פחות טובה מבעבר. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
התנהגות הכביש מצוינת. פולקסווגן גולף היא מכונית מהנה מאוד לנהיגה. בסעיף הזה היא אחת הטובות ביותר בקבוצה שלה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
יש ניסיון לנער את התדמית הכמעט יוקרתית שאוחזת בגולף, ועל כן המכונית מאובזרת משמעותית מבעבר גם ביחס למתחרות. התמורה כעת טובה יותר. |
הדור השביעי של פולקסווגן גולף ממשיך את הנוסחה המוצלחת של קודמיו. כעת זוהי מתיחת הפנים של המכונית שעיקר הבשורה היא מנוע חדש עם כיבוי צילינדרים בשיוט – לראשונה בסגמנט.
שם גרסה: | Trendline DSG TSI |
מחיר: | 129,900 שקל |
שנת מודל: | 2019 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 3 בוכנות |
נפח: | 999 סמ"ק |
הספק מירבי: | 115 כ"ס ב-5,000-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 20.4 קג"מ ב- 2,000-3,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 198 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.8 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 20.8 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 425.8 ס"מ |
רוחב: | 179.0 ס"מ |
גובה: | 143.7 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 262.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,265 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/55/16 |
נפח תא מטען: | 380 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', שליטה מגלגל ההגה, חיבור בלוטות', USB ו-AUX, צימוד apple carplay ו-Android Auto, דיבורית בלוטות. בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, פתחי יציאת מזגן למושב האחורי, בקרת שיוט אדפטיבית, הגה ידית הילוכים ובלם יד מצופים עור, חיישני אורות, חיישני גשם. בטיחות: התרעת התנגשות, בלימה אוטונומית בחירום, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית התרעה על עייפות נהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת יום LED, פנסי ערפל, מראות צד מתקפלות חשמלית. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"פולקסווגן גולף"