- מרווחת
- נעימה
- גימור מלפנים ברמה של מכונית משפחתית
- יחידות כוח
"שימושי אבל יקר ולא בגרסת 7 מושבים"
עיצוב ותדמית: |
|
||
העיצוב פונקציונלי ומסחרי למראה. תא הנוסעים מציעה חומרים סבירים ואיכות הרכבה טובה. מאחור המצב שונה, האיכות מאוד נמוכה והתחושה הכללית מאוד מסחרית ולא תואמת את התחושה המתקבלת מלפנים. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
יש שפע של מקום מלפנים, מאחור וגם בתא המטען. אבל בגרסת ה-7 מקומות, סובלת השורה השלישית ממרחב מאוד מצומצם, ותא מטען קטן באופן משמעותי. האבזור סביר, אבל לוקה בחסר ביחס לצמד סיטרואן ברלינגו, פיז'ו פרטנר. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
קאדי משווק עם שני מנועים: טורבו-בנזין 1.2 ליטר (105 כ"ס) בשילוב תיבה ידנית ומנוע טורבו-דיזל 1.6 ליטר (102 כ"ס) בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית (רובוטית כפולת מצמד). הוא בין הטנדרונים היחידים עם תיבה אוטומטית וזה יתרון מהותי למי שמרבה לנהוג בעיר. פולקסווגן קאדי דיזל, צריכת דלק אמיתית: 11 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
עקב גזירות מס של השנים האחרונות מחירו של קאדי דומה למתחריו ויקר לכשעצמו. התמורה, כמו כל הקטגוריה, סבירה. |
המסחרית הקטנה של פולקסווגן מציעה נוחות נסיעה וגימור פנים משופרים, נוחות נסיעה טובה וביצועים טובים. התחושה, קצת פחות מסחרית, קצת יותר משפחתית בהשוואה לרוב המתחרות, אבל הקאדי מפספסת פרט עיקרי בדרך - מושב האחורי. שם האיכות נמוכה והתחושה הכללית מאוד מסחרית. גרסת ה-7 מושבים לא ממש שימושית.
שם גרסה: | 1.6 דיזל DSG סטארליין |
מחיר: | 167,000 שקל |
שנת מודל: | 2014 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 7 הילוכים |
מנוע: | דיזל - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,598 סמ"ק |
הספק מירבי: | 102 כ"ס ב-4,400 סל"ד |
מומנט מירבי: | 25.5 קג"מ ב- 1,550 סל"ד |
מהירות מירבית: | 168 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 13 שניות |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 2 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 441 ס"מ |
רוחב: | 179 ס"מ |
גובה: | 182 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 268 ס"מ |
מידות צמיגים: | 205/55/16 |
נפח תא מטען: | 918 ליטרים, בקיפול מושבים: 3,020 ליטרים |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"פולקסווגן קאדי"