- עיצוב נהדר
- איכות
- התנהגות כביש
"הבחירה שלי - ידנית, 160 כ"ס"
עיצוב ותדמית: |
|
||
עיצוב רחב כתפיים חסון ומושך. והסמל של פולקסווגן אף פעם לא מזיק לתדמית. סך הכל פולקסווגן שירוקו מתקבלת בהרבה כבוד במועדון האספלט. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
תא מטען קטן ולא נוח לגישה. שני מושבים סבירים מאוד מאחור (אבל רק שניים). מבחינת שטח חלונות מעט קלסטרופובי שם מאחור. נוחות הנסיעה טובה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
אני נוהג עכשיו בשירוקו 2.0 ליטרים טורבו. מה שמרשים אותי, עוד לפני רמזור היציאה מבני ברק, הוא צליל המנוע. יותר טוב מפלייסטיישן 3. המהנדסים שם בוולפסבורג כיילו צליל עמום וגברי לסל"ד נמוך, וצרחני-יללני לסל"ד גבוה. לפעמים זה קצת מציק באוזן, אבל בסך הכל אהבתי. כל המנועים בסדרה טובים. אבל ה-1.4, 122 כ"ס, קצת חלש מדי לפוזה של המכונית. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
שירוקו מצטיינת בפניות מהירות רחבות. אחיזת הכביש מופתית. העברות המשקל מדודות. השלדה חיה ונושמת, למעט ההגה. יש מצב לנתק את ה-ESP? לא. כלומר כן. ואז הוא מהבהב. אבל הוא אף פעם לא ממש מתנתק. הדוקטורים של וולפסבורג השאירו חופש החלקה מסוים וגם אפשרו החלקת צמיגים קדמיים בזינוק. אבל זה לא הסגנון שלנו. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
1.4 ידנית 122 כ"ס - קצת חלשה מדי. 1.4 ידנית 160 כ"ס - התמורה הטובה ביותר. נכון שמגאן קופה ויונדאי ולוסטר זולות יותר אבל כאן זה פולקסווגן. הגרסאות האוטומטיות של שירוקו יקרות הרבה יותר ונותנות תמורה קצת פחות משכנעת |
מה מקבלים בתמורה? עיצוב קופה נהדר. עיצוב הפנים, לעומת זאת, די מבאס. פלסטיקה רגילה של גולף. אין טאצ' אקסקלוסיווי של בד, עור, עץ, כרום, אלומיניום או משהו. אין ידיות אחיזה, לא מלפנים ולא מאחור. המכונית מכילה ארבעה מקומות ישיבה, שניים מאחור. מבחינת שטח חלונות מעט קלסטרופובי שם מאחור, אבל גם למבוגרים יש מספיק מקום לרגליים ולראש. תא המטען עמוק וצר, אבל מספק
שם גרסה: | 2.0 TSI |
שנת מודל: | 2008-2015 |
מס' דלתות: | 3 |
מקומות ישיבה: | 4 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,984 סמ"ק |
הספק מירבי: | 210 כ"ס ב-5,300 סל"ד |
מומנט מירבי: | 28.5 קג"מ ב- 1,700 סל"ד |
מהירות מירבית: | 238 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 6.9 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 13.7 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 7 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 427 ס"מ |
רוחב: | 181 ס"מ |
גובה: | 140 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 258 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,318 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/45/17 |
נפח תא מטען: | 312 ליטרים |
בקרת אקלים, חלון שמש בגג, חישוקים קלים, פנסי ערפל, רדיודיסק עם מסך מגע ומליף דיסקים מובנה, מחשב דרך . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"פולקסווגן שירוקו (שנים 2008-2015)"