- עיצוב נהדר
- איכות
- התנהגות כביש
"כבר ותיקה, אך כוחה עדיין במותניה"
עיצוב ותדמית: |
|
||
עיצוב רחב כתפיים חסון ומושך. והסמל של פולקסווגן אף פעם לא מזיק לתדמית. סך הכל פולקסווגן שירוקו מתקבלת בהרבה כבוד במועדון האספלט. במסגרת מתיחת הפנים של 2015, חודדו הפנסים הקדמיים, והמראה הכללי נעשה נוקשה יותר וטיפה פחות מעוגל/מפוסל. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
תא מטען קטן ולא נוח לגישה. שני מושבים סבירים מאוד מאחור (אבל רק שניים). מבחינת שטח חלונות מעט קלסטרופובי שם מאחור. נוחות הנסיעה טובה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
אני נוהג עכשיו בשירוקו 2.0 ליטרים טורבו. מה שמרשים אותי, עוד לפני רמזור היציאה מבני ברק, הוא צליל המנוע. יותר טוב מפלייסטיישן 3. המהנדסים שם בוולפסבורג כיילו צליל עמום וגברי לסל"ד נמוך, וצרחני-יללני לסל"ד גבוה. לפעמים זה קצת מציק באוזן, אבל בסך הכל אהבתי. כל המנועים בסדרה טובים. כאשר מנוע ה-2.0 ליטר שודרג ל-220 כ"ס ומנוע ה-1.4 כעת מגיע עם 150 כ"ס. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
שירוקו מצטיינת בפניות מהירות רחבות. אחיזת הכביש מופתית. העברות המשקל מדודות. השלדה חיה ונושמת, למעט ההגה. יש מצב לנתק את ה-ESP? לא. כלומר כן. ואז הוא מהבהב. אבל הוא אף פעם לא ממש מתנתק. הדוקטורים של וולפסבורג השאירו חופש החלקה מסוים וגם אפשרו החלקת צמיגים קדמיים בזינוק. אבל זה לא הסגנון שלנו. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
1.4 150 כ"ס - התמורה הטובה ביותר. נכון שמגאן קופה ויונדאי ולוסטר זולות יותר אבל כאן זה פולקסווגן. הגרסאות האוטומטיות של שירוקו יקרות הרבה יותר ונותנות תמורה קצת פחות משכנעת |
מדובר במתיחת פנים לדגם של השנים 2008-2015. העדכון כלל עיצוב מעט מחודש של פנסי החזית, הפגושים והגריל, וליטוש ירכתיים. מבחר המנועים שודרג קלות. אין גרסת R, אך יש GTS 2.0 TSI עם 220 כ"ס.
מה מקבלים בתמורה? עיצוב קופה נהדר. עיצוב הפנים, לעומת זאת, די מבאס. פלסטיקה רגילה של גולף. אין טאצ' אקסקלוסיווי של בד, עור, עץ, כרום, אלומיניום או משהו. אין ידיות אחיזה, לא מלפנים ולא מאחור. המכונית מכילה ארבעה מקומות ישיבה, שניים מאחור. מבחינת שטח חלונות מעט קלסטרופובי שם מאחור, אבל גם למבוגרים יש מספיק מקום לרגליים ולראש. תא המטען עמוק וצר, אבל מספק
שם גרסה: | DSG TSI GTS |
מחיר: | 208,100 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 3 |
מקומות ישיבה: | 4 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,984 סמ"ק |
הספק מירבי: | 220 כ"ס ב-4,500-6,200 סל"ד |
מומנט מירבי: | 35.7 קג"מ ב- 1,500-4,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 244 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 6.5 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 15.6 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 425.6 ס"מ |
רוחב: | 181.0 ס"מ |
גובה: | 139.2 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 257.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,417 ק"ג |
מידות צמיגים: | 235/40/18 |
נפח תא מטען: | 312 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם צג מגע 6.3 אינץ' מחליף דיסקים מובנה, חיבורי USB ו-AUX. קורא כרטיסי SD, דיבורית בלוטות' מובנית, 8 רמקולים בטיחות: נעילת דיפרנציאל אלקטרונית, בקרת משיכה, בקרת אחיזה לחלוקת מומנט יעילה, סייען זינוק בעליה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת בקרת עייפות, אפשרות לניתוק כרית אוויר לנוסע בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, מחשב דרך, בקרת שיוט, הגה ספורט מצופה עור, חיישני גשם ואורות, מד חום שמן מנוע, מחוון גדישת טורבו, שעון עצר למדידת זמנים, ידית הילוכים מצופה אלומיניום, ציפוי מתכת לדוושות, שקע 12V בתא המטען מחוץ לרכב: חלון שמש פנורמי בגג, חישוקי סגסוגת קלה 18 אינץ', קליפרים אדומים לבלמים, מראות צד עם איתות מובנה וקיפול חשמלי מתוך הרכב, תאורת כניסה במראות הצד, פנסי ערפל קדמיים ואחוריים, תאורת LED מאחור, תאורת LED ללוחית רישוי אחורית, בתי מראות שחורים, ספוילר אחורי . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"פולקסווגן שירוקו"