- אתלטית, דינמית
- מענגת לנהיגה
- מרווחת
"רכישה טובה כיד שנייה. כחדשה - מוחלפת בקרוב"
עיצוב ותדמית: |
|
||
מכונית נאה אבל לא הכי נוצצת בקבוצה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
מרחב פנים עצום, נוחות נסיעה טובה מאד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 203 כ"ס או 240 כ"ס. הביצועים פשוט מצוינים. צריכת הדלק לא חסכונית במיוחד. פורד מונדיאו, צריכת דלק אמיתית: 9 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
פורד מנדיאו היא הבחירה הנכונה לחובבי נהיגה. זו המכונית האתלטית ביותר במבחן הזה. התנהגות הכביש שלה היא פשוט תענוג, וזה לא בא על חשבון נוחות נסיעה. לזכותה נציין גם מרחב פנימי מצוין, הטוב ביותר מבין המתמודדות. לחובתה נציין שהיא לא נותנת תחושה יוקרתית ומודרנית כמו פולקסווגן פאסאט. שימו לב -פורד מונדיאו מוחלפת בדגם חדש בקרוב. |
מכונית המנהלים של פורד קיבלה מנוע טורבו ותיבת הילוכים רובוטית עם שני מצמדים. התיבה הזאת פועלת היטב ובשילוב עם המנוע החזק - 240 כ"ס! - מתקבלים ביצועים אדירים. התאוצה ל– 100 קמ”ש היא המהירה ביותר בחבורה הזאת - 7.4 שניות. זה נתון שפעם אפשר היה להשיג רק במכוניות ספורט או במכוניות שרירים, בדרך כלל גרמניות, עם תג מחיר של חצי מיליון שקל פלוס
שם גרסה: | Trend |
שנת מודל: | 2007-2014 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,999 סמ"ק |
הספק מירבי: | 203 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 30.6 קג"מ ב- 1,750 סל"ד |
מהירות מירבית: | 232 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 7.4 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 12.9 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 9 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 484 ס"מ |
רוחב: | 188 ס"מ |
גובה: | 150 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 285 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,493 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/55/16 |
נפח תא מטען: | 493 ליטרים |
מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה וחיבורי USB ו-AUX, בקרת שיוט, בקרת אקלים עם פתחי מיזוג מאחור, חיישני גשם, חיישני תאורה, מחשב דרך . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"פורד מונדיאו"