- אבזור
- תמורה
עיצוב ותדמית: |
|
||
היא לבושה איפור שטח כמו פגושים שונים עם דמוי-מיגון גחון בצבע כסף, בתי גלגלים עם חיפויי פלסטיק ועוד מיני תכשיטים. אין לה את אפקט ה"וואו" הוויזואלי שיש לחלק מהמתחרות, אבל ללא ספק כל המרכיבים האלה מאוד מחמיאים לעיצוב המוצלח של המשפחתית. צריך רק להתגבר על התדמית של הדור הקודם. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
פוקוס אקטיב יושבת על פלטפורמה חדשה ומציעה ממדים דומים לפוקוס הרגילה וגדולים משמעותית מהדור הקודם: תוספת אורך של 13 ס"מ, רוחב של 2 ס"מ, גובה של 6.3 ס"מ וצמיחה משמעותית של 5.2 ס"מ לבסיס הגלגלים. היא משווקת רק ברמת גימור אחת וגבוהה למדי שכוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 8 אינץ', טעינה אלחוטית לסלולר, כניסה והתנעה ללא מפתח ועוד. היצע מערכות הבטיחות האקטיביות נרחב, זהה לזה שיש בפוקוס סדאן ובפוקוס האצ'בק, וכולל בלימה אוטונומית בחירום כולל זיהוי הולכי רגל ודו"ג, בקרת סטייה מנתיב כולל שמירה על המרכז, בקרת שיוט אקטיבית ועוד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
אלינו היא מגיעה עם מנוע אחד, שונה מזה שבפורד פוקוס סדאן, והחזק ביותר שפורד מציע בדגם: טורבו-בנזין מסדרת 'אקובוסט', 3 צילינדרים, 1.5 ליטר, 182 כ"ס. למרות הנתונים הדומים למנוע הקודם זהו מנוע חדש לחלוטין. הוא גם משולב לתיבה אוטומטית פלנטרית חדשה עם 8 הילוכים. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
גרסה אקטיב מוגבהת ביחס לפוקוס "הרגילה" ב-30 מ"מ מלפנים וב-34 מ"מ מאחור, ומציעה 2 מאפיינים שבד"כ לא אופייניים לגרסאות פנאי שכאלה: בורר מצבי נהיגה עם שני מצבי נהיגה חדשים - "חלק" ו"שביל", שמיועדים לשימוש בתנאי שלג, דרכי עפר וכדומה, וצמיגים בעלי חתך גבוה יותר (55 עבור חישוק "17). גם אם אין לה מרווח גחון לשטח, גיחת שבילים מתונה באה בחשבון. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
ערך מותג פורד בסגמנט המשפחתיות מאוד נחלש בשנים האחרונות. לכן הדור הרביעי חוזר עם הצעת מחיר מאוד אטרקטיבית. אם תצליחו להתגבר על סטיגמת העבר, יש לכם כאן את אחת העסקאות הטובות ביותר. |
פורד החלה להשתמש בכינוי אקטיב עם חשיפת הדור הזה (רביעי) של פוקוס באפריל 2018, והוא מאפיין את הגרסאות ממוקדות פנאי של הקונצרן. זה לא אומר שיש לנו עסק עם חיית שטח, אבל ללא ספק היא תביא אותכם רחוק יותר מכל משפחתית ואפילו גם מחלק מדגמי הפנאי.
שם גרסה: | 1.5 ל' טורבו, אוטו |
מחיר: | 135,900 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 3 בוכנות |
נפח: | 1,496 סמ"ק |
הספק מירבי: | 182 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.5 קג"מ ב- 1,600-4,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 209 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.6 שניות |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 469.3 ס"מ |
רוחב: | 184.4 ס"מ |
גובה: | 154.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 270.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,483 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/55/17 |
נפח תא מטען: | 575 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', אפשרות להפעלה קולית, קישוריות Apple CarPlay, ו-Android Auto, דיבורית בלוטות', כניסות USB, שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, טעינה אלחוטית לסלולר, מפתח חכם לכניסה והתנעה, ידיות להעברת הילוכים מגלגל ההגה, חיישני תאורה, חיישני גשם, הגה בציפוי עור. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי הולכי רגל ודו"ג), התרעה ותיקון סטייה מנתיב כולל שמירה על המרכז, סיוע אקטיבי בהתחמקות ממכשול, בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה וזינוק מחדש, תאורה אדפטיבית, ניטור עייפות נהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת MyKey שמאפשרת הגדרת הגבלות בטיחות למפתח מסוים. מחוץ לרכב: תאורת יום לד, פנסי ערפל קדמיים, תאורה עוקבת פניה, מראות צד מתקפלות חשמלית, חלונות אחוריים כהים, ספויילר גג, מסילות גג, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"פורד פוקוס אקטיב טורר"