+ מנוע
+ אבזור
+ נוחות והתנהגות
"בחירה מצוינת למשפחה חובבת הנהיגה"
+ מנוע
+ אבזור
+ נוחות והתנהגות
- מרחב בתא נוסעים
עיצוב ותדמית: |
|
||
קרנה של תצורת הסטיישן בקרב נהגי ישראל זינק הרבה בזכות הדור הקודם והנוכחי של פוקוס טורר שהפכו ללהיטים מיידים. מתיחת הפנים לא שינתה מהותית את המראה, אלא רק חידדה אותו. בדומה לפוקוס סדאן והאצ'בק, גם הטורר מעוצבת בפשטות ואינה מתבלטת על הכביש. התדמית שעם תחילת שיווקה היתה מעולה, התערערה עם הזמן בשל התיבה הרובוטית שהתגלתה במשך השנים כבעייתית. כיום מעניקה היבואנית אחריות ל-10 שנים לאותה תיבה בעייתית כשבדגם לאחר מתיחת הפנים יש בכלל תיבה אחרת. השאלה כמה זמן ייקח לשפר את התדמית שנפגעה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
תא הנוסעים שהיה מהטובים בעבר, כבר לא מציג אותה רמה בין היתר בגלל התקנה מקומית של מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד שבנוסף גם אינה נוחה לתפעול. התחושה בתא עדיין מעט צפופה, למרות שלא באמת חסר מקום ותא המטען גדול ודומה למתחרות. נוחות הנסיעה עדיין מרשימה לטובה וזאת עוד כשמכונית נועלת חישוקי 18 אינץ' ענקיים ולא אופייניים לקטגוריה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
עיקר הבשורה בדגם המחודש מתרכזת כאן. במקום מנוע 1.6 ו-2.0 ליטר, יש כעת מנוע טורבו-בנזין חדש בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ"ס. המנוע חזק באופן חריג למתחרות ומציע ביצועים מעולים. גם התיבה הרובוטית הבעייתית הוחלפה במסגרת מתיחת הפנים, וכעת יש תיבה אוטומטית חדשה ופלנטארית. היא עובדת מצוין. יש גם מערכת עצור-סע לחסכון בדלק. פורד פוקוס טורר, צריכת הדלק בפועל: 11 ק"מ לליטר. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
אחד מנקודות החוזקה של הפוקוס הייתה ונותרה התנהגות הכביש הגבוהה. כעת גם מצטרף בידוד רעשים מרשים והתוצאה היא יכולת מעולה ושקט מופתי. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מרכב הסטיישן משפר מאוד את השימושיות של המכונית כשסה"כ פוקוס טורר עדיין מעניקה תמורה גבוהה, במיוחד ברמת האבזור הבכירה. העניין הוא שגם המתחרות מאוד השתפרו וצמצמו את הפער. |
כשהושקה הפוקוס הנוכחית ב-2011, היא תוייגה כמשפחתית למופת, ומהר מאוד הפכה למכונית הנמכרת ביותר בישראל ובצדק. היא פשוט הציעה חבילה מעולה, אבזור רב, איכות גובהה, נוחות-והתנהגות מעולים ומחיר חסרת תחרות. אבל זו כבר לא מכונית צעירה ועל אף מתיחת הפנים שעברה ב-2014 ויתרון המנוע הבריון, אותות הגיל ניכרים בה.
שם גרסה: | 1.5 ליטר טורבו, אוטומטי, טרנד |
מחיר: | 130,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,499 סמ"ק |
הספק מירבי: | 150 כ"ס ב-5,700 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.5 קג"מ ב- 1,600 סל"ד |
מהירות מירבית: | 210 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.4 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 16.6 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 456.0 ס"מ |
רוחב: | 201.0 ס"מ |
גובה: | 148.2 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 264.8 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,388 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/55/16 |
נפח תא מטען: | 476 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,500 ליטרים |
מערכת שמע: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 9 אינץ', שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, דיבורית בלוטות, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים, בקרת שיוט, כפתור התנעה, ידיות להעברת הילוכים מאחורי ההגה, שקע 12v בתא המטען, הגה מצופה עור. בטיחות: התרעת התנגשות מלפנים, בלימה אוטונומית בחירום (למהירות עירונית), ניטור לחץ אוויר בצמיגים, ומערכת התרעה של מובילאיי. מחוץ לרכב: מראות מחוממות, תאורת יום, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"פורד פוקוס טורר (2015-2019)"