עיצוב ותדמית: |
|
||
התוספת 718 לשם היא מחווה ל-718 משנות ה-50 שזכתה להצלחה נאה במירוצים שונים ולה היה מנוע 4 צילינדרים. העיצוב לא השתנה מהותית מהמקור. מצוין. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
בתא הנוסעים נמצא עיצוב שונה לפתחי האוורור, ומערכת מולטימדיה עם קישוריות לאפל (CarPlay) וגוגל (Android). . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
כאותה 718 משנות ה-50, גם לזו החדשה מנועי 4 צילינדרים. בגרסת הבסיס נמצא מנוע 2.0 ליטר טורבו, 300 כ"ס, שמחליף את המנוע האטמוספרי 2.7 ליטר, 275 כ"ס. ובגרסת ה-S מנוע 2.5 ליטר מוגדש טורבו 350 כ"ס, שמחליף מנוע 6 צילינדרים בנפח 3.4 ליטר, 325 כ"ס. שני המנועים מוצעים עם אפשרות בחירה בין תיבה ידנית עם 6 הילוכים או אוטומטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים. הביצועים טובים מבעבר. וגם צריכת הדלק, אבל למי זה משנה בכלל. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
היבואנית החדשה של פורשה לישראל התחייבה למחירים נמוכים ואטרקטיביים מבעבר. ואכן מחיר של 718 קאיימן נמוך ב-120-150 אלף שקלים ביחס לקאיימן הקודמת. בנוסף לראשונה מחירי הגרסה בעלת הגג הקשיח (718 קאיימן), זולים מאלו של מחירי הרודסטר (718 בוקסטר). |
פורשה קאיימן (על שם מין תנין), הוצגה ב-2012 והגיעה לישראל ב-2013. כשהוצגה רבים כינו אותה כ-911 לעניים. היא ממש לא כזו. במסגרת מתיחת הפנים הוחלף שמה ל-718 קאיימן. ותאמינו או לא, עכשיו היא הרבה יותר ממוקדת
שם גרסה: | Cayman S |
מחיר: | 549,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 2 |
מקומות ישיבה: | 2 |
הנעה: | אחורית |
תיבת הילוכים: | ידנית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 2,497 סמ"ק |
הספק מירבי: | 350 כ"ס ב-6,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 42.0 קג"מ ב- 1,900 - 4,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 285 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 4.6 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 12.3 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 437.9 ס"מ |
רוחב: | 180.1 ס"מ |
גובה: | 129.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 247.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,430 ק"ג |
מידות צמיגים: | קדמיים: 235/40/19 אחוריים: 265/40/19 |
בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, תאורת קסנון . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"פורשה 718 קאיימן"