פיאט פולבק - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"מתמודד חדש וראוי בקטגוריה"

יואב קווה יואב קווה
 
פיאט פולבק,
ציון מסכם (מתוך 5)
4.0

יתרונות
  • מערכות בטיחות
  • מנוע
  • נעילה אחורית
  • יחס אבזור לשקל
  • נוחות נסיעה כשהארגז ריק
חסרונות
פיאט פולבק חוות דעת
פיאט פולבק חוות דעת
טנדר פיאט פולבק חוות דעת
טנדר פיאט פולבק חוות דעת
פיאט פולבק רכב שטח
פיאט פולבק רכב שטח
חוות דעת  פיאט פולבק
חוות דעת פיאט פולבק
חוות דעת  פיאט פולבק 2016
חוות דעת פיאט פולבק 2016
חוות דעת  פיאט פולבק 2017
חוות דעת פיאט פולבק 2017
חוות דעת  פיאט פולבק רכב שטח
חוות דעת פיאט פולבק רכב שטח
חוות דעת  פיאט פולבק טנדר
חוות דעת פיאט פולבק טנדר
פיאט פולבק רכב חדש
פיאט פולבק רכב חדש
טנדר פיאט פולבק
טנדר פיאט פולבק
רכב חדש פיאט פולבק
רכב חדש פיאט פולבק
 
 

פיאט פולבק - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starzero starzero star

כמו מיצובישי טרייטון, רק עם חזית שונה ומסוגננת יותר. פחות ניקל, יותר מראה בולבוסי רובוטריקי וכהה משהו.

נוחות ואבזור:

one starone starone starone starzero star

בשונה מההיצע הרחב של גרסאות טרייטון, פולבק בישראל משווק בגרסה אחת בלבד עם מרכב קבינה כפולה. נוחות הנסיעה סבירה. צריך לזכור שזה טנדר ולכן קשוח וקופצני. העמסה של 200 ק"ג על הארגז משפרת משמעותית את הנוחות.

המרחב הפנימי גדול והאבזור נדיב ביחס לקטגוריה וכולל מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 6.1 אינץ', שליטה מההגה, דיבורית ומצלמת רוורס, בקרת אקלים, בקרת שיוט, חישוקים קלים ועוד. אבזור הבטיחות מכובד לקטגוריה וכולל 7 כריות אוויר והתרעה על סטייה מנתיב. יש גם רמת אבזור גבוהה יותר "פרימיום" שמוסיפה מערכת מולטימדיה בגודל 7 אינץ' עם WAZE, ריפודי עור, מושב נהג מתכוון חשמלית, מפתח חכם, מנופים על ההגה להעברת הילוכים, חישוקים שונים ועוד.

מפברואר 2017 הצטרפה גרסת הספק מוחלשת (154 כ"ס) שגם מצוידת פחות. המפרט כמעט וזהה לזה של טרייטון המקביל כשהיא שומרת על דיבורית הבלוטות' המקורית, אבל מוותרת על מערכת מולטימדיה – ובמקומה ישנה מערכת שמע בסיסית, עם 4 רמקולים (לעומת 6 בגרסאות הבכירות), גם אין התרעת סטייה מנתיב, כיוון עומק לגלגל ההגה, אין חיישני גשם, אין כיוון גובה אוטומטי לתאורת הדרך, ליושבים מאחור אין משענת יד, אין פנסי ערפל, אין חלונות כהים, ואין חישוקים קלים אלא חישוקי ברזל וגם מידות הצמיגים שונות: 205/80/16, לעומת 245/70/16.

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starzero star

בתחילת הדרך, פולבק (בשונה מטרייטון), שווק בגרסה אחת בלבד והחזקה ביותר: טורבו-דיזל, 2.4 ליטר (181 כ"ס), ותיבה אוטומטית עם חמישה הילוכים.
פולבק מגיע עם נעילת דיפרנציאל מרכזי, הילוך כוח, ומערכת "סופר-סלקט" שמאפשרת בחירה בין הנעה אחורית וכפולה-קבועה. אלה מקנים כושר העמסה של קצת יותר מטון, וכושר גרירה של 3.1 טון עם מערכת בקרת יציבות לסיוע בגרירה. פיאט פולבק, צריכת דלק אמיתית – 10 ק"מ לליטר.

מפברואר 2017 הצטרפה גם גרסת הספק מוחלשת (154 כ"ס ו-38.8 קג"מ) – גם היא זהה לזו שבטרייטון. גם תיבת ההעברה מתוחכמת פחות (הנעה אחורית בכביש, 4X4 בשטח) ואין נעילה לדיפרנציאל האחורי – מתכונת זהה לזו שבטרייטון עם אותה יחידת כוח. אין שינוי בצריכת הדלק הרשמית בין 2 גרסאות ההספק.

יכולת שטח:

one starone starone starhalf starzero star

החסרון הידוע של טנדרים הוא זווית נטישה גרועה. זה קורה בגלל ארגז ארוך, מה גם שבדרך כלל יש גם וו גרירה. זווית הנטישה הבעייתית באה לידי ביטוי בנסיעה בדרכים מסולעות, עליית וירידת מדרגות ושיפועים משתנים. פיאט פולבק בדומה למיצובישי טרייטון מצויד בנעילה בלחיצת כפתור על הדיפרנציאל הרוחבי האחורי - אביזר חיוני בתנאים של אחיזה רופפת והצלבות.

תמורה לכסף:

one starone starone starone starhalf star

גרסת הבסיס של פיאט מוצעת במחיר דומה לטריטון ברמת "דזרט", אך פולבק מצויד במנוע חזק יותר (למיצובישי המקביל 151 כ"ס), וגם ברשימת ציוד מעט עדיפה. גרסת פרימיום זהה מבחינת יחידת הכוח לרמת "דקאר" של טריטון וגם המחיר דומה, אבל פולבק מאובזר מעט יותר. בנוסף פולבק מוצע עם אחריות מורחבת ל-4 שנים או 150,000 ק"מ לעומת 3 שנים ו-100,000 ק"מ אצל המתחרים. התמורה מצוינת ביחס למיצובישי וגם ביחס לקטגוריה.

גם הגרסה המוזלת שהגיע בתחילת 2017 שומרת על מחיר נמוך מזה של טרייטון המקביל לה במפרט. כך שגם ביחס למתחרים האחרים פולבק שומר על יתרון המחיר והתמורה.

יואב, מה דעתך על פיאט פולבק ?

פיאט פולבק הוא אח תאום של מיצובישי טרייטון (L200) ומיוצר לצידו במפעל מיצובישי בתאילנד. ההבדלים מטרייטון מסתכמים בקוסמטיקה חיצונית ויותר אבזור, כל השאר זהה לחלוטין. אה, ולפיאט יש אחריות ארוכה יותר.

בתחילת 2017 הצטרפה גרסה מוזלת עם המנוע החלש יותר (כמו בטרייטון) ועם פחות אבזור.


פיאט פולבק - מתחרות עיקריות:

איסוזו D-MAX
איסוזו D-MAX
מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון
טויוטה היילקס
טויוטה היילקס
סאנגיונג אקטיון ספורטס טנדר
סאנגיונג אקטיון ספורטס טנדר
גרייט וול סטיד
גרייט וול סטיד
ניסאן נבארה
ניסאן נבארה
פולקסווגן אמארוק
פולקסווגן אמארוק
 
 

פיאט פולבק
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 2.4 ל' דיזל, אוטו, 4X4, סטייל
מחיר: 229,900 שקל
שנת מודל: 2018
מס' דלתות: 4
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: אחורית / 4X4
תיבת הילוכים: אוטומטית, 5 הילוכים
מנוע: דיזל - טורבו, 4 בוכנות
נפח: 2,442 סמ"ק
הספק מירבי: 181 כ"ס ב-3,500 סל"ד
מומנט מירבי: 43.8 קג"מ ב- 2,500 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

צריכת דלק - נתוני יצרן: 12.7 ק"מ לליטר
צריכת דלק - אמיתית: 10.0 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 7
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק:

מימדים:

אורך: 528.5 ס"מ
רוחב: 181.5 ס"מ
גובה: 178.0 ס"מ
בסיס גלגלים: 300.0 ס"מ
משקל עצמי: 1,875 ק"ג
מידות צמיגים: 245/70/16

אבזור כלול במחיר הרכב:

מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם צג 6.1 אינץ', חיבורי USB ו-AUX, שליטה מההגה, דיבורית בלוטות'

בטיחות: בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מצלמת רוורס

בתוך הרכב: בקרת אקלים, מחשב דרך, הגה וידית הילוכים מצופי עור, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני גשם למגבים

מחוץ לרכב: חישוקי סגסוגת קלה, פנסי ערפל קדמיים ואחוריים

.

0 תגובות ל"פיאט פולבק"

                  
                                                                        

                    

                    

                    

                                          

                    

                                                      

                

                                                          

                                
                                                    
            
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

    שם*

    אימייל*

    טלפון*