- העם רוצה מכונית נוצצת וקיבל
- מנוע קטן אבל יעיל
- הנאת נהיגה פלוס
עיצוב ותדמית: |
|
||
קשה להיות מכונית מנהלים בימינו. הלקוחות נוטשו לטובת סמל הסטטוס החדש - הקרוסאובר. אבל פיז'ו נותנת כאן פייט עם עיצוב שובר שיגרה בדמוי קופה ליפטבק עם דלתות ללא מסגרת. התוצאה מהממת. יחד עם פיז'ו 3008 ו-5008 המוצלחים, נראה שגם התדמית משתפרת.
|
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
בניגוד למקובל וכדי לתמוך בשינוי התדמית, 508 הזו קטנה מקודמתה ובעלת פרופורציות אחרות. היא רחבה ב-2 ס"מ, נמוכה ב-6 ס"מ קצרה ב-8 ס"מ ובעלת בסיס גלגלים מכווץ ב-2 ס"מ. שתי הגרסאות יוצעו עם אבזור לא אופייני למתחרות כמו מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית, כשרמת הגימור הגבוהה מוסיפה מערכת קול של "Focal" עם 10 רמקולים וסאב, עיסוי למושבים הקדמיים ועוד. בגרסת ה-PHEV יש כמה שינויים ביחס ל-508 "הרגילה" כשהעיקרית שבהם היא כיול שונה לבולמי הזעזועים האדפטיביים שנשלטים-אלקטרונית. אלה כוילו מחדש כדי להתמודד עם משקלה העודף של הגרסה ההיברידית שכבדה ב-300 ק"ג מזו הרגילה (לכדי 1,790 ק"ג). פרט לגודל החישוקים (18 אינץ' ב-PHEV לעומת 19 ברגילה) ועוד כמה זוטות, רמות הגימור של ב-PHEV זהה לזו הרגילה, כולל אבזור הבטיחות. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
יש מנוע טורבו-בנזין אחד בנפח 1.6 ליטר בשני הספקים: 180 ו-225 כ"ס, שמשולב לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה. גרסת הפלאג אין (PHEV) שהצטרפה בנובמבר 2020 נמצאת גם בדגמים נוספים של קונצרן PSA כמו פיז'ו 3008, ואופל גרנדלנד X (כשלהן גם גרסאות חזקות יותר ועם הנעה כפולה). זו משלבת בין מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר, 180 כ"ס ותיבה אוטומטית 8 הילוכים (כעת עם מצמד רטוב במקום ממיר מומנט) למנוע חשמלי עם 110 כ"ס. יחדיו הם מפיקים 225 כ"ס, 36.7 קג"מ ומנעים את הגלגלים הקדמיים. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מכונית שיקית, הדוקה, איכותית. אם זה מה שאתם מחפשים - פיז'ו 508 היא תמורה טובה לכסף שלכם. |
מכונית הדגל החדשה של פיז'ו ויתרה על גודל תמורת סגנון ויופי, וארזה לתוכה שפע של אבזור ואיכות. הרעיון הוא לשבור את השיגרה בכל תחום אפשרי כדי ליצור תדמית יוקרתית ומושכת יותר למכונית ולמותג בכלל.
בנובמבר 2020 הצטרפה גרסת ה-PHEV (היברידי פלאג אין) שמאפשרת נסיעה של 57 ק"מ על חשמל בלבד. פיתוי גדול של חיסכון משמעותי בדלק ובכסף, אבל כמו כל דגמי ה-PHEV, מחיר הרכשה הראשוני יקר.
שם גרסה: | 1.6 ל' טורבו, GT |
מחיר: | 239,990 שקל |
שנת מודל: | 2019 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,598 סמ"ק |
הספק מירבי: | 225 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 30.6 קג"מ ב- 1,750 סל"ד |
מהירות מירבית: | 250 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 7.3 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 21.7 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 475.0 ס"מ |
רוחב: | 186.0 ס"מ |
גובה: | 141.3 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 280.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,420 ק"ג |
מידות צמיגים: | 235/40/19 |
נפח תא מטען: | 487 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,244 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת שמע של Focal עם 10 רמקולים וסאבוופר, מולטימדיה מקורית תומכת בעברית עם מסך מגע 10 אינץ', 4 חיבורי USB, התאמה ל-Aplle CarPlay, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה. בתוך הרכב: לוח מחוונים דיגיטלי עם צג 12.3 אינץ' כולל תמיכה בעברית, טעינה אלחוטית לסלולר, מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג למושבים האחוריים, מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי, זיכרונות למושב הנהג, אפשרות להערכת בסיס המושב, מסאג' למושבים הקדמיים, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מצלמת רוורס, מערכת עזר לחניה בניצב ובמקביל, חיישני גשם, חיישני תאורה. בטיחות: בלימה אוטונומית במצבי חירום (עד 140קמ"ש בזיהוי רכב בתנועה, עד 80 קמ"ש בזיהוי רכב נייח, ועד 60 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל), בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות עצירה, התרעה על סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי בהיגוי עם שמירה על המרכז, ניטור שטחים מתים עם סיוע אקטיבי בהיגוי, זיהוי תמרורים, תאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורת גבוהים לאורות "רגילים"), התרעת ערנות נהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: חלון גג פנוראמי, תאורת לד היקפית, פנסי ערפל קדמיים, מראות מתקפלות חשמלית, שמשות כהות, ספוילר אחורי, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"פיז’ו 508"