- עיצוב
- מנוע חסכוני
- מרחב ישיבה מפתיע לטובה
- אבזור
"האוטומטית עדיין מעצבנת, לכו על הגרסה הידנית."
עיצוב ותדמית: |
|
||
פיג'ו 107 היתה הצלע האופנתית מבין שלוש האחיות. פיז'ו 108 זונחת את הקו הקודם והולכת בכיוון בוגר מאופק ומעט יוקרתי יותר. התדמית טובה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
להבדיל מהמראה החיצוני השונה בין שלוש האחיות (סיטרואן C1 וטויוטה אייגו), תא הנוסעים זהה אצל כולן ומציע חומרים טובים ומסך מגע גדול ונוח לתפעול. המידות של ה-108 כמעט זהות ל-107, כלומר הממדים טובים לחניה בת"א ויש מספיק מקום מלפנים ומאחור. מצד שני עדיין נמצא רק 4 מקומות ישיבה ותא המטען הוא מהקטנים בקטגוריה. |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
יחידת הכוח היא פיתוח של הדור הקודם. ההספק לא השתנה אבל זמינות הכוח טובה יותר והמנוע חסכוני יותר. התיבה האוטומטית רובוטית שופרה אבל עדיין מטלטלת את הנוסעים בצורה לא נעימה. פיג'ו 108, צריכת דלק אמיתית: 17 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
פיג'ו 108 נראית טוב, נוחה, חסכונית, מאובזרת למדי, קלה לתמרון וחונה בכל חור. |
פיז'ו 108 החליפה את ה-107 והיא חלק מפרויקט משותף לקבוצת PSA (סיטרואן ופיג'ו) וטויוטה לבניית 3 מכוניות זהות מכאנית עם הבדלי עיצוב ואבזור. היא הגיע לישראל ב-2014 ומבין השלוש פיז'ו 108 מציעה את המראה הבוגר והמאופק.
שם גרסה: | אקטיב 1.2 ידנית |
מחיר: | 65,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 4 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | ידנית, 5 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 3 בוכנות |
נפח: | 1,199 סמ"ק |
הספק מירבי: | 82 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 9.5 קג"מ ב- 3,600 סל"ד |
מהירות מירבית: | 170 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.9 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 23.3 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 17 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 347.5 ס"מ |
רוחב: | 161.5 ס"מ |
גובה: | 146.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 234.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 865 ק"ג |
מידות צמיגים: | 165/60/15 |
נפח תא מטען: | 196 ליטרים, בקיפול מושבים: 780 ליטרים |
בטיחות: מערכת מניעת תאונות של מובילאיי, בקרת משיכה, סייען זינוק בעליה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת עצור-סע, חיישני נסיעה לאחור מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקומית בעלת מסך מגע בגודל 7 אינץ', חיבור בלוטות', USB ו-AUX, שליטה מגלגל ההגה בתוך הרכב: מחשב דרך, שקע 12V מחוץ לרכב: תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים, גימורי כרום . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"פיז’ו 108 (שנים 2014-2018)"