- עיצוב
- סביבת נהג
- אבזור
עיצוב ותדמית: |
|
||
208 החדשה נראית מצוין. מכל זווית. ואם עיצוב מחמם לב לא מספיק, אז היא גם זורקת רמזים עבים לדגמי עבר: כמו הקורה האחורית הרחבה, קפל הפח שבמרכזה, וחישוקי הגלגלים המושחרים שצועקים כולם 205GTI או הכיתוב '208' על מכסה המנוע בדומה ל-'504 קופה' האגדית. התוצאה מהפנטת. התדמית של סדרת 200 של פיג'ו תמיד היתה טובה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הי מבוססת על פלטפורמת CMP שמשרתת בין היתר את פיז'ו 2008, אופל קורסה, DS3 קרוסבק ואחרים. הממדים מעט גדולים מבעבר, אבל סה"כ דומים לדור הקודם. יש 2 רמות גימור: 'פרמיום S' עם מולטימדיה עם צג "7, טעינה אלחוטית לסלולר, מחוונים מוקרנים, מפתח חכם, תאורת לד, חישוקי 16 אינץ' קלים, ועוד. רמת 'GT ליין' מוסיפה סממני עיצוב ספורטיביים ועוד חישוקים גדולים יותר (17), חיישני חניה קדמיים, תאורת לד חכמה ובעיצוב אגרסיבי יותר, ועוד. ברמה זו גם ניתן להוסיף חלון גג פנורמי. היצע מערכות הבטיחות האקטיביות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ושמירת הרכב במרכזו, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. רמת GT-ליין מוסיפה ניטור שטחים מתים ועמעום אורות אוטומטי. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע הטורבו-בנזין 1.2 ליטר, 3 צילינדרים, מגיע מהדור הפורש ולאחר שעבר חיזוק קל: כעת עם 130 כ"ס לעומת 110 כ"ס. גם תיבת ה-6 הילוכים האוטומטית הוחלפה בחדשה עם 8 הילוכים (מספר גדול של יחסי העברה שלא אופייני לסגמנט). זו יחידת כוח שנמצאת גם בדגמים נוספים כמו פיז'ו 3008, אופל גרנדלנד X ואחרים. יחידת הכוח החשמלית דומה לזו שמניידת את פיז'ו 2008 החשמלי וגם את אופל קורסה החשמלית. המנוע מייצר 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ. סוללות לתיום-יון מספקות 50 קילוואט/שעה, וטווח נסיעה מוצהר של 339 ק"מ (תקן WLTP). טעינה משקע ביתי רגיל אורכת 16 שעות, ומעמדת טעינה (תלת-פאזי) 5 שעות. בעמדת DC מהירה מאפשרת בחצי שעה טעינה ל-80% מקיבולת הסוללה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מחירה של 208 מציב אותה בחלק העליון של הקבוצה. אבל למחיר הגבוה יש כיסוי כך שסה"כ התמורה טובה. הגרסה החשמלית זולה יותר לתפעול (גם עלות חשמל מול בנזין וגם עלות טיפולים). אבל מחיר הרכישה עדיין גבוה – ואף גבוה מזה של אופל קורסה החשמלית שמאובזרת יותר – והשילוב בין מיעוט עמדות טעינה מהירות וזמן טעינה איטי, יכול להגביל. כך שהתמורה בינונית. |
פיז'ו שינתה הכל בדור השני של 208. אבל ממש את הכל: את העיצוב, את החומרים, את הפלטפורמה, את יחידות הכוח, את הכל כולל הכל. ואז את ה"הכל" הזה עוד ארזה בעטיפה שפורטת על נימי הנוסטליגה. וואו.
שם גרסה: | 1.2 ל' טורבו, אוטו', פרמיום S |
מחיר: | 118,990 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 3 בוכנות |
נפח: | 1,199 סמ"ק |
הספק מירבי: | 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 23.4 קג"מ ב- 1,750 סל"ד |
מהירות מירבית: | 208 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 22.2 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 18 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 405.5 ס"מ |
רוחב: | 174.5 ס"מ |
גובה: | 143.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 254.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,233 ק"ג |
מידות צמיגים: | 195/55/16 |
נפח תא מטען: | 311 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,106 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית תומכת בעברית עם מסך מגע 7 אינץ', 2 חיבור USB מלפנים (אחד מהם USB-C), 2 חיבורי USB מאחור, התאמה ל-Aplle CarPlay, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: לוח מחוונים דיגיטלי עם צג 10 אינץ' כולל תמיכה בעברית, מחשב דרך, בקרת אקלים, מפתח חכם לכניסה והתנעה, בקרת שיוט אדפטיבית, טעינה אלחוטית לסלולר, ריפוד משולב עור ובד, בלם חנייה חשמלי, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, ציפוי עור לגלגל ההגה, חיישני גשם, חיישני תאורה. בטיחות: בלימה אוטונומית במצבי חירום (עד 60 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל ועד 140 קמ"ש בזיהוי רכב), התרעת סטייה מנתיב כולל תיקון ושמירה על מרכז הנתיב, זיהוי תמרורים, התרעת עייפות וניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת לד היקפית, פנסי ערפל קדמיים, מראות מחוממות ומתקפלות חשמלית, ספוילר אחורי, מצלמת רוורס כולל מבט על, חיישני רוורס מקוריים, חלונות כהים, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"פיז’ו 208"