פיז’ו 308 (שנים 2013-2018) - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"נוחה, חסכונית ולא דומה לרכב הליסינג של השכן."

יואב קווה יואב קווה
 
פיז’ו 308 (שנים 2013-2018),
ציון מסכם (מתוך 5)
4.5

יתרונות
  • נוחות נסיעה
  • מנוע וביצועים
  • צריכת דלק
  • מרחב בתא נוסעים

 

חסרונות
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
פיז'ו 308
 
 

פיז’ו 308 (שנים 2013-2018) - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starhalf starzero star

להבדיל מקודמתה הגמלונית למראה, פיז'ו 308 החדשה מציגה מראה מגובש והרמוני. כמעט יוקרתי. השיק הצרפתי חזר. התדמית של ה-308 הקודמת לא הייתה משהו, זו החדשה תצטרך להתגבר על כך.

נוחות ואבזור:

one starone starone starone starzero star

בפיז'ו החלו לחשוב מחוץ לקופסה וה-308 לוקחת את הנושא צעד קדימה עם לוח מחוונים מעל ההגה (בדומה לזה שבפיז'ו 208 אבל כאן הביצוע מוצלח יותר) וקונסולה מרכזית נטולת כפתורים. צריך להתרגל לתפעל את הכל דרך מסך מגע גדול. ה-308 החדשה בנויה על ריצפת קודמתה עם שינויים קלים בלבד, כך שהמרחב הפנימי נותר דומה לדור הקודם וסביר בפני עצמו. רוצים יותר? גרסת הסטיישן, פיז'ו 308SW, מציעה מושב אחורי מרווח משמעותית ותא מטען ענק. האבזור דומה למתחרות - אין משהו מיוחד ולא חסר דבר.

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starhalf star

יחידת הכוח חדשה לחלוטין ומהווה שיפור עצום לעומת קודמתה: מנוע טורבו בנזין, 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר עם 130 כ"ס בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים. המנוע נמרץ מציע ביצועים מעולים בכל תנאי הדרך ובמקביל גם חסכוני. בפיז'ו גם הצליחו להתגבר על הרעידות בסרק האופייניות למנועים בעלי שלושה צילינדרים. פיז'ו 308, צריכת דלק אמיתית: 15 ק"מ לליטר.

תמורה לכסף:

one starone starone starhalf starzero star

308 מציעה חבילה מאוד מגובשת, החיסרון הבולט היחיד הוא מרווח סביר בלבד במושב האחורי. המחיר אינו זול.

יואב, מה דעתך על פיז’ו 308 (שנים 2013-2018) ?

פיז'ו מנסה פעם נוספת לפצח את נוסחת פולקסווגן גולף והפעם נראה שיש לה קלף מנצח ביד. היא נראית טוב, נוסעת מצוין, יש לה מנוע טורבו בנזין חסכוני וחזק ורשימת אבזור נאה שדומה למתחרות.


פיז’ו 308 (שנים 2013-2018) - מתחרות עיקריות:

פיאט טיפו האצ'בק
פיאט טיפו האצ'בק
סוזוקי קרוסאובר
סוזוקי קרוסאובר
שברולט קרוז 5 דלתות צורה חדשה
שברולט קרוז 5 דלתות צורה חדשה
שברולט קרוז 2016 חוות דעת
שברולט קרוז 2016 חוות דעת
אופל אסטרה - חוות דעת
אופל אסטרה - חוות דעת
סיטראון C4 פיקאסו
סיטראון C4 פיקאסו
יונדאי i30
יונדאי i30
טויוטה אוריס
טויוטה אוריס
טויוטה אוריס הייבריד
טויוטה אוריס הייבריד
רנו מגאן הצ'בק
רנו מגאן הצ'בק
סיטרואן C4
סיטרואן C4
 
 

פיז’ו 308 (שנים 2013-2018)
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 1.2 ל' טורבו, אוטו, אקטיב
מחיר: 128,900 שקל
שנת מודל: 2018
מס' דלתות: 5
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: קדמית
תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים
מנוע: בנזין - טורבו, 4 בוכנות
נפח: 1,199 סמ"ק
הספק מירבי: 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד
מומנט מירבי: 23.5 קג"מ ב- 1,750 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 207 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 9.6 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 21.7 ק"מ לליטר
צריכת דלק - אמיתית: 15 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 6
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק:

מימדים:

אורך: 425.3 ס"מ
רוחב: 180.4 ס"מ
גובה: 145.7 ס"מ
בסיס גלגלים: 262.0 ס"מ
משקל עצמי: 1,090 ק"ג
מידות צמיגים: 205/55/16
נפח תא מטען: 470 ליטרים, בקיפול מושבים: 855 ליטרים

אבזור כלול במחיר הרכב:

מולטימידיה: מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע בגודל 9.7 אינץ', חיבור בלוטות', USB ו-AUX, שליטה מגלגל ההגה

בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, שקע 12V, חיישני חנייה, חיישני גשם, גלגל הגה מצופה עור.

בטיחות: בקרת שיוט עם מגביל מהירות, ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

מחוץ לרכב:  תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים עוקבי פניה, תאורת LED אחורית, חישוקים קלים.

.

0 תגובות ל"פיז’ו 308 (שנים 2013-2018)"

             
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

    שם*

    אימייל*

    טלפון*