- התנהגות
- ביצועים
- שימושיות
עיצוב ותדמית: |
|
||
אנונימית למדי אלא אם כן תבחרו בחבילה הדו-גונית, שהופכת את פיז'ו 308 GTI לנמרה (גם בלוק) ועושה חור בארנק של 10,000 שקלים נוספים. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוחות הנסיעה טובה, מעט נוקשה. מרחב הפנים זהה ל-308 רגילה, כלומר מצוין. סה"כ מכונית שקל מאוד לחיות איתה ביומיום. גם עם תיבה ידנית. באוקטובר 2017 הגיעה המכונית לאחר מתיחת פנים שכל כולה נוגעת רק לשינויים חיצוניים קלים: פגוש קדמי, שבכה ומכסה מנוע. אין שינויים בתא הנוסעים, אבל נוספה חבילת בטיחות שכוללת התרעה ותיקון סטייה מנתיב, קריאת תמרורים, ועמעום אורות אוטומטי. המכונית עדיין מיוצרת ללא אפשרות לבלימה אוטונומית בחירום. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
1.6 ליטר בלבד שבעזרת טורבו לחץ גבוה מצליח לנפק 270 סוסים נמרצים. ותחשבו ש-GTI 205 המקורית נתנה רק קצת יותר מ-100 כ"ס. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
התנהגות הכביש טובה מאוד עם חסרון אחד: ההנעה הקדמית מתקשה להתמודד עם תועפות כוח המנוע ונוצרת לחימת הגה פלוס בריחה נבזית של החרטום בתת-היגוי. פגשנו כבר מכוניות הנעה קדמית חזקות שמצליחות להעביר את הכוח בצורה נקיה יותר, ע"ע הונדה סיוויק Type R. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
התמורה לכסף טובה - למביני עניין. |
GTI שעומדת מאחורי כל אות.
באוקטובר 2017 הגיעה המכונית לאחר מתיחת פנים. השינויים החיצוניים קלים, ונוגעים בעיקר לפגוש קדמי, השבכה ומכסה המנוע. אין שינויים בתא הנוסעים, או במערכת ההנעה, אבל נוספה חבילת בטיחות.
שם גרסה: | 308 GTI |
מחיר: | 199,900 שקל |
שנת מודל: | 2017 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | ידנית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,598 סמ"ק |
הספק מירבי: | 270 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 33.6 קג"מ ב- 1,900-5,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 250 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 6 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 16.6 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 425.3 ס"מ |
רוחב: | 186.3 ס"מ |
גובה: | 144.6 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 261.7 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,205 ק"ג |
מידות צמיגים: | 235/35/19 |
נפח תא מטען: | 420 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,228 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 9.2 אינץ', כניסות USB ו-AUX, בלוטות', שליטה מגלגל ההגה בתוך הרכב: מחשב דרך צבעוני, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם לכניסה והתנעה, מושבי ספורט, מסאג' במושבים קדמיים, הגה מצופה עור, שקע 12V בתא המטען, שקע 220V בתא הנוסעים, חיישני אורות וגשם, בלם חניה חשמלי, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס עם תמונה היקפית וירטואלית, בורר מצבי נהיגה בטיחות: דיפרנציאל מוגבל החלקה טורסן, התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, אורות גבוהים אדפטיביים (מעבר בין אורות רגילים לאורות גבוהים), ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת בטיחות בהתקנה מקומית מחוץ לרכב: תאורת LED מלפנים ומאחור, תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים עוקבי פניה, מראות מתקפלות חשמלית, שמשות כהות, ספוילר אחורי, בלמים מוגדלים עם קאליפרים בגימור קרבון, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"פיז’ו 308GTI"