פיז’ו 308SW (שנים 2013-2018) - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"מרווחת מאוד, נוחה, חסכונית ורחוקה מעדר הליסינג."

יואב קווה יואב קווה
 
פיז’ו 308SW (שנים 2013-2018),
ציון מסכם (מתוך 5)
3.5

יתרונות
  • נוחה נסיעה
  • מרווחת
  • מנוע וביצועים
  • צריכת דלק
  • אבזור סביר
חסרונות
פיג'ו 308SW
פיג'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308SW
פיז'ו 308
פיז'ו 308
 
 

פיז’ו 308SW (שנים 2013-2018) - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starhalf starzero star

פיז'ו 308SW הקודמת הציגה חוסר פרופורציה. פיז'ו 308SW החדשה מציגה מראה שונה לחלוטין, נאה, זורם ומאוד הרמוני. התדמית של קודמתה לא הייתה מי יודע מה, 308 סטיישן החדשה תצטרך לעבוד קשה כדי לשנות את התפישה.

נוחות ואבזור:

one starone starone starone starzero star

תא הנוסעים פשוט נהדר, מחניף, מודרני וכמעט יוקרתי. אין כמעט כפתורים בקונסולה המרכזית. הכל מבוצע דרך מסך מגע ענק. צריך להתרגל לכך. היא מבוססת על פלטפורמת קודמתה עם תוספת מכובדת של 11 ס"מ לבסיס הגלגלים ביחס לגרסת ההאצ'בק החדשה. זה המון ומאוד מורגש במושב האחורי. תא המטען הוא מהגדולים בקטגוריה. האבזור מקביל למתחרות, כלומר: אין תוספת מיוחדת ולא חסר דבר.

בדצמבר 2017 הגיעה המכונית לאחר מתיחת פנים שעיקרה קוסמטית. מבחוץ שונתה החזית, ובתא הנוסעים הוחלפה הידית המסורתית בידית אלקטרונית, שמחליפה את הידית השגרתית בעלת המסילה המדורגת. בנוסף הורחבה חבילת הבטיחות, עם מערכות שלא היו קודם באופן תקני ובהם: התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ואורות גבוהים אדפטיביים. בינתיים המכונית משווקת ללא בלימה אוטונומית בחירום שכן מוצעת ב-308 בחו"ל.

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starzero star

ל-308 סטיישן מנוע חדש: טורבו בנזין עם 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר (130 כ"ס). הוא משולב לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסים. הביצועים מצוינים בכל מהירות, התיבה מעולה והשילוב חסכוני. בדרך כלל מנועי 3 צילינדרים רועדים בסרק, פיז'ו הוכיחה שאפשר להגבר על כך. פיז'ו 308SW, צריכת דלק אמיתית: 15 ק"מ לליטר.

במסגרת מתיחת הפנים בסוף 2017 נוספה לראשונה גם גרסת דיזל. זו יחידת כוח שמשרתת דגמים אחרים כמו פיז'ו 3008, ולזו מנוע טורבו-דיזל, 4 צילינדרים, 120 כ"ס שמשולב לתיבה אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים.

תמורה לכסף:

one starone starone starhalf starzero star

פיז'ו 308SW היא מכונית מאוד אטרקטיבית ובסטיישן יש הרבה יותר מקום במושב האחורי מאשר בגרסת ההאצ'בק (החיסרון הבולט בהאצ'בק).

יואב, מה דעתך על פיז’ו 308SW (שנים 2013-2018) ?

גרסת הסטיישן של פיז'ו 308 לוקחת את כל הטוב שיש ל-308 להציע ומוסיפה עוד נפח. אז עכשיו יש מלא מקום במושב האחורי גם לנוסע חמישי ותא המטען ענק.

בדצמבר 2017 הגיעה המכונית לאחר מתיחת פנים. עדכון קוסמטי בעיקרו. מבחוץ שונתה החזית, ובתא הנוסעים הוחלפה הידית המסורתית בידית אלקטרונית, שלא ממש זזה ממקומה. בנוסף התווספה גרסת דיזל ונוספו מערכות בטיחות.


פיז’ו 308SW (שנים 2013-2018) - מתחרות עיקריות:

סקודה אוקטביה ספייס
סקודה אוקטביה ספייס
פיאט טיפו סטיישן
פיאט טיפו סטיישן
חוות דעת אופל אסטרה סטיישן
חוות דעת אופל אסטרה סטיישן
priusMain
priusMain
סיטראון C4 פיקאסו
סיטראון C4 פיקאסו
טויוטה אוריס הייבריד סטיישן
טויוטה אוריס הייבריד סטיישן
סיאט לאון ST
סיאט לאון ST
הונדה סיוויק טורר
הונדה סיוויק טורר
אופל אסטרה טורר
אופל אסטרה טורר
סקודה אוקטביה קומבי
סקודה אוקטביה קומבי
קיה סיד SW
קיה סיד SW
שברולט קרוז סטיישן
שברולט קרוז סטיישן
רנו מגאן אסטייט
רנו מגאן אסטייט
יונדאי i30 סטיישן
יונדאי i30 סטיישן
פורד פוקוס טורר
פורד פוקוס טורר
 
 

פיז’ו 308SW (שנים 2013-2018)
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 1.2 ליטר אקטיב
מחיר: 134,900 שקל
שנת מודל: 2018
מס' דלתות: 5
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: קדמית
תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים
מנוע: בנזין - טורבו, 3 בוכנות
נפח: 1,199 סמ"ק
הספק מירבי: 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד
מומנט מירבי: 23.5 קג"מ ב- 1,750 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 205 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 10.0 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 21.3 ק"מ לליטר
צריכת דלק - אמיתית: 15 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 6
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק:

מימדים:

אורך: 458.5 ס"מ
רוחב: 180.4 ס"מ
גובה: 147.1 ס"מ
בסיס גלגלים: 273.0 ס"מ
מידות צמיגים: 205/55/16
נפח תא מטען: 660 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,515 ליטרים

אבזור כלול במחיר הרכב:

מולטימידיה: מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע בגודל 9.7 אינץ', חיבור בלוטות', USB ו-AUX, שליטה מגלגל ההגה

בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חיישני רוורס, תא כפפות מקורר, חיישני חנייה, חיישני גשם, חיישני אורות, גלגל הגה מצופה עור

בטיחות: התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, אורות גבוהים אדפטיביים (מעבר בין אורות רגילים לאורות גבוהים), ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת בטיחות בהתקנה מקומית

מחוץ לרכב: תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים עוקבי פניה, תאורת LED אחורית, מראות מתקפלות, שמשות כהות, ספוילר אחורי, מסילות גג, חישוקים קלים

.

0 תגובות ל"פיז’ו 308SW (שנים 2013-2018)"

             
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

שם*

אימייל*

טלפון*