- עיצוב אלגנטי מאופק
- מנוע קטן אבל יעיל
- הנאת נהיגה
עיצוב ותדמית: |
|
||
לא קל להיות מכונית מנהלים בימינו. הלקוחות נוטשים לטובת סמל הסטטוס החדש - הג'יפון. לפיז'ו 508 יש עיצוב מתוחכם, מושקע, לא בנאלי, אבל מה, היא לא נראית כמו ג'יפון. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוחות הנסיעה מצוינת, בכל כביש. מרחב הפנים טוב מאוד. חסר קצת חללי אחסון מלפנים. ואם אתם צריכים יותר מקום מאחור יש את גרסת הסטיישן, פיז'ו 508SW. איכות הגימור ברמה גבוהה. 508 היא לא המפיזו'אים המתפרקים של פעם. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע 1.6 ליטר בנזין - נשמע 'קטן' על מכונית מנהלים, אלא שמגדש טורבו מסדר מומנט יפה והביצועים בפועל הם טובים מאוד. גם צריכת הדלק סבירה. פיז'ו 508, צריכת דלק אמיתית: 11 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מכונית סולידית, הדוקה, שמרנית, איכותית. אם זה מה שאתם מחפשים - פיז'ו 508 היא תמורה טובה לכסף שלכם. |
אם צריך לצמצם את 508 למלה אחת ויחידה, המלה הזאת תהיה 'הדוקה'. פז'ו 508 היא מכונית הדוקה. התנהגות הכביש מגובשת, מדויקת והדוקה. גימור הפנים איכותי והדוק. פעולת המתלים מלוטשת, מרוסנת והדוקה. ושיהיה ברור: אני אוהב מכוניות הדוקות
שם גרסה: | 508 אקסס |
שנת מודל: | 2011-2015 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,598 סמ"ק |
הספק מירבי: | 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.4 קג"מ ב- 1,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 220 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 14.1 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 11 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 479.2 ס"מ |
רוחב: | 185.3 ס"מ |
גובה: | 145.6 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 281.7 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,410 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/60/16 |
נפח תא מטען: | 497 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,553 ליטרים |
מערכת מולטימדיה בגודל 7 אינץ', מערכת ניווט, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, בלוטות', מחשב דרך, בקרת שיוט, מגביל מהירות, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג מאחור, גלגל הגה ידית הילוכים ובלם יד מצופים בעור, פנסי ערפל, תאורת פנייה, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"פיז’ו 508 (שנים 2011-2015)"